TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Fire & Ice houden het voor bekeken
Fire & Ice houden het voor bekeken
| quote: |
| THE END OF FIRE & ICE After a long & fruitful collaboration the 2 producers from Fire & Ice have deccided to stop the Fire & Ice project, but to thank the fans, we have decide to do a second Best Of EP 1 and after that a new single (the last single) called Let There Be Light including a big remix by Primer, backed with an online album including all the Fire & Ice hits. Both producers will continue to work together for the DJ Fire project. More info soon for this album which will become available for pre-orders in just a few weeks! |
Das minder om te horen...
Nu ja, ik moet eerlijk zijn, de magie van de oude Fire & Ice was toch verdwenen in de laatste 2 of 3 releases, na San Antonio hebben ze me niet meer kunnen boeien, zowel met eigen producties als met remixes. Dus enerzijds vind ik het niet z� erg, aangezien het er toch niet op leek dat ze terug naar die oude sound zouden terugkeren. Daarom ook goed dat ze nog wel blijven samenwerken aan de DJ Fire tracks, die blijven me dan wel mateloos boeien! 
echt wel jammer. vond hun laatste producties ook wel zalig hoor... 
Da's echt wel spijtig!! Kben wel geen fan van hun nieuwe sound (sinds hun remixen van o.a. "Freebase - Broken" e.d.), maar toch is het een grote naam die verdwijnt en heb ik heel wat tracks/remixes van hen uren aan een stuk beluisterd.
Nog efkes zo doorgaan en we zitten bijna nog enkel met die 'Brits-Ierse' platte trance opgescheept... Da gaan donkere jaren worden voor mij qua trance 
| Originally posted by Icone Nog efkes zo doorgaan en we zitten bijna nog enkel met die 'Brits-Ierse' platte trance opgescheept... Da gaan donkere jaren worden voor mij qua trance |
^ Ze zijn ook geen goeie producers, dus zo'n goed voorbeeld was het niet 
| Originally posted by Jasperovitsj ^ Ze zijn ook geen goeie producers, dus zo'n goed voorbeeld was het niet |
| Originally posted by Dark Apostle Wout, Cor, Regi, Ti�sto en DJ Jean zijn Brit noch Ier |

| Originally posted by Icone Ik bedoelde artiesten zoals Mike Shiver, John O'Callaghan, Gareth Emery, Matt Hardwick, Greg Murray, etc etc (ze zijn met teveel om op te noemen). Vind ik allemaal ontzettend 'plattekes' en soms echt stijlloze trance muziek (trekt allemaal steenhard opeen). Nu hebde mij toch namen doen noemen se ![]() |
| Originally posted by Icone Ik bedoelde artiesten zoals Mike Shiver, John O'Callaghan, Gareth Emery, Matt Hardwick, Greg Murray, etc etc (ze zijn met teveel om op te noemen). Vind ik allemaal ontzettend 'plattekes' en soms echt stijlloze trance muziek (trekt allemaal steenhard opeen). Nu hebde mij toch namen doen noemen se ![]() |
ik vind dat er in de hele trance scene nog weinig zit eigenlijk. ik mis de laatste tijd vooral pit en goede melodie�n. de energie is precies verdwenen, en wat overblijft zijn softe belletjes en biepgeluidjes.
| Originally posted by TOR wat overblijft zijn softe belletjes en biepgeluidjes |
| Originally posted by Pumaz Veel te veel squares imo... I hate squares |
| Originally posted by TOR ik vind dat er in de hele trance scene nog weinig zit eigenlijk. ik mis de laatste tijd vooral pit en goede melodie�n. de energie is precies verdwenen, en wat overblijft zijn softe belletjes en biepgeluidjes. |