TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Wéér een nieuwe track van mij

Posted by Jakhira on Feb-20-2005 11:38:

Wéér een nieuwe track van mij

Voor de mensen die mijn remix van Damien Heck goed vonden is er goed nieuws: ik heb een nieuwe progressive breaks remix af

Ook al is progressive niet uw ding raad ik u aan deze te downloaden, want het is verschrikkelijk mooi (ligt aan het origineel, niet aan mij).

Bij deze: Digital Witchcraft - Fingerpaint (Jakhira remix)

Commentaar zou heel lief zijn

Waarschuwing: het is verschrikkelijk lang

Posted by Jasperovitsj on Feb-20-2005 13:14:

*downloading*

Posted by DeSpErAtOs-X on Feb-20-2005 13:28:

kwalitatief schort er wel wat aan de klank ... vooral uw background melo

en euh, mss ewa meer afwisseling in drums ...

voor de rest , lekker chill , zo'n trackje da je eigenlijk anytime kan opzetten , sit back & relax eigenlijk ...

zet dezen op terwijl ge met uw lief in uw armen op bed ligt te chillen ... en ge zijt in nen heeeeeeeeerlijke roes, ben'k zeker van

Posted by Zehra on Feb-20-2005 13:57:

had al lang geen producties meer van u beluisterd, maar uw skills zijn echt enorm vooruitgegaan imo.

hierover: zalig liedje. ik (als analfabeet opt gebied van producen) hoor totaal geen verkeerde dingen hierin. I like the melody at 5min heerlijke rmx int algemeen.

en als laatste deel ik de mening van jeroen:

quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X
voor de rest , lekker chill , zo'n trackje da je eigenlijk anytime kan opzetten , sit back & relax eigenlijk ...

zet dezen op terwijl ge met uw lief in uw armen op bed ligt te chillen ... en ge zijt in nen heeeeeeeeerlijke roes, ben'k zeker van

Posted by Nyah on Feb-20-2005 14:32:

ik vind dit echt nice, pumaz

Posted by TOR on Feb-20-2005 16:30:

ken het origineel niet, maar dit klinkt idd heel mooi. een nummertje om op een verlaten plek, helemaal alleen de pracht van de natuur en de ruimte te aanschouwen.

heel goed geproduceerd ook. alle elementen klinken heel warm en helder.

ik ga dit vaak opzetten

Posted by Jakhira on Feb-20-2005 19:02:

quote:
Originally posted by TOR
ken het origineel niet

Het origineel is nog niet uitgekomen

Het gaat zeer moeilijk zijn de volgende even goed te maken als ik jullie reacties zo eens lees

Posted by Jasperovitsj on Feb-20-2005 21:44:

quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X
kwalitatief schort er wel wat aan de klank ... vooral uw background melo

I think not

Ik produce zelf ni, maar na al die jaren intensief muziek beluisteren hoor ik echt wel of iets kwalitatief of niet klinkt. en dit klinkt héél proper! Er zijn genoeg breaks platen uit die dit niveau zelfs niet halen.

Alleen duurt het mij ook te lang, na 8 minuten heb ik het wel gehad en mag je voor mijn part beginnen afbouwen.
Meer zelfs, maak me een 9-minuten edit en ik speel dit absoluut in m'n sets!

Posted by Jakhira on Feb-20-2005 21:52:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Alleen duurt het mij ook te lang, na 8 minuten heb ik het wel gehad en mag je voor mijn part beginnen afbouwen.

Ik weet weer wat doen

Posted by DeSpErAtOs-X on Feb-20-2005 21:52:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
I think not

Ik produce zelf ni, maar na al die jaren intensief muziek beluisteren hoor ik echt wel of iets kwalitatief of niet klinkt. en dit klinkt héél proper! Er zijn genoeg breaks platen uit die dit niveau zelfs niet halen.

ik zeg ook niet dat de klank suckt ofzo ... maar ik zou er iets anders gebruiken ... de klank op zich is wel kwali, ma kvindem gewoon zo standaard , zo bleh ... it's just 1 oppinion eh

edit: kzie da'k daarstraks toch ewa foutwoordkeuze eb gebruikt, anyway, dat is bij deze verholpen

Posted by Gladius on Feb-20-2005 22:33:

NICE
ge doet deze klassieker alle eer aan! Hoe langer hoe liever in dit geval =)

Posted by Jakhira on Feb-21-2005 17:52:

Omdat ik van veel dj's hoorde dat mijn vorige "goed maar niet super" was heb ik er nog wat aan gewerkt

-Nieuwe kick sample en kick pattern
-Nieuwe snaredrum
-Extra conga's en hats
-Bijkomende synth en sub bass
-Meer effecten
-Betere mastering

Resultaat horen? Klik hier