TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Hasselt en omstreken - meeting 4
Pages (3): [1] 2 3 »
Hasselt en omstreken - meeting 4
Wie heeft er goesting in een meetingske?
Een voorstel...
- volgende week ergens, 's avonds
- eerst wat eten en drinken in de Fitlink
- bowlen in Sportopolis (of poolen in de Fitlink)
- daarna eventueel naar iemand zijn kot
Zin wel.
Maar ben zowat elke avond bezet (sporten, avondschool).
Enige vrije avond is woensdag bij mij.
maar euh, als ik de enige ben die niet kan, niet hene zien dan.
Wat maakt me niet zoveel uit, ene drinken ofzo is altijd wel leuk om de mensen wat te leren kennen...
volgende week is de laatste week dat ik kan ... derna der es nen lap opgeven voor de aanstormende exames
liefst niet woensdag voor mij ... maar etzelfde geld voor mij zoals bij lizzy ... als ik de enige ben die niet kan ... (u know
)
eten, drinken, bowlen, poolen ... mij allemaal goe 
mijn kotdeur staat altijd open
volgende week kan ik in principe wel iedere dag 
dinsdag heb ik les tot 18u
donderdag heb ik les tot 18u30
dwz dat ik dan nog nr huis moet en met de auto terug moet komen, omdat ik anders ni meer nr huis geraak, tenzij johan en monika misschien met de auto komen en ik met hen naar huis kan geraken. Als ik met de bus nr huis ga en met de auto terug kom, ben ik pas binnen 2u ongeveer terug in diepenbeek. (maw dinsdag -20u en woensdag 20u30)
maandag, woensdag en vrijdag ga ik sowieso nr huis, omdat ik dan tot respectievelijk 16u, 12u en 11u les heb 
Voor mij zou woensdag t fijnste zijn omdat ik donderdag pas namiddag les heb en ik dus ni al te vroeg in men nest moet liggen, ma dan kan despe ni he
Ik zal wel horen wat beslist wordt 
Ik kan normaal ook iedere dag. Alleen op donderdag niet tot in de late avond (ik sleur mijn kotgenoten nog eens mee naar de versuz dan
)
kben der ook weer bij,maar voor mij liever niet op een dinsdag of donderdag -> voetbal training
woensdag of maandag zijn ideaal dus
Misschien dat ik wel eens afkom, voor de leut.. kben nog niet zeker, hangt ervanaf welke dag jullie kiezen, en lang zal ik toch niet kunnen blijven, ma ff enen drinken en fritje uit de muur halen, lijkt mij wel een strak plan. 
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas en fritje uit de muur halen, lijkt mij wel een strak plan. |
Wie kan woensdag 2/3/5 (liefst dit jaar nog, ja
)?
Say... 18u00-18u30 zowat?
En wat gaan we dan doen: bowlen?? 
Is maar een voorstel -> Voel u vrij om andere voorstellen te maken 
| quote: |
| Originally posted by Nyah Say... 18u00-18u30 zowat? En wat gaan we dan doen: bowlen?? ![]() |

| quote: |
| Originally posted by Buoyant Is goed, ik moet toch om 19u in de Fitlink zijn om te Salsa dansen ![]() Bowlen is wel ok�, we kunnen niet veel anders doen, toch? buiten squashen, poolen of tooghangen ... |
| quote: |
| Originally posted by Nyah Salsa dansen? Cool |
Bij mij past elke dag, het is trouwens voor mij ook de laatste week in Hasselt voor de stage. Mij maakt het niet uit wat we doen, ik heb goed gezelschap en dat is genoeg
Groetjes
TatanaGirl
woensdag zal ik rond 23h in hasselt zijn ... als er dan nog ergens iemand rondhangt ... dan kom ik dan af 
| quote: |
| Originally posted by Nyah Wie kan woensdag 2/3/5 (liefst dit jaar nog, ja )? Say... 18u00-18u30 zowat? En wat gaan we dan doen: bowlen?? ![]() Is maar een voorstel -> Voel u vrij om andere voorstellen te maken |
| quote: |
| Originally posted by CygnusX Klinkt goe, ik zal er zijn. Meeten @ agora? |
| quote: |
| Originally posted by Buoyant waarom niet meteen in de fitlink? of is dat te onwennig? |
OK dan, fitlink woensdag rond 18u 
Zehra, ik hoor niets van jou, ge komt toch ook met jasper, ofni?
En LadyLizzy, ge had woensdag uw vrije avond, gaat dat lukken voor jou komende week?
| quote: |
| Originally posted by Nyah En LadyLizzy, ge had woensdag uw vrije avond, gaat dat lukken voor jou komende week? |
| quote: |
| Originally posted by Lady_LizzY I'll try my best he! 'k Zal eens lief de auto vragen aan ma en pa. Maar ik denk dat ik daar wel een mouw kan aan aanpassen... Ik weet alleen niet of ik jullie euh, ga herkennen ;-) Maar als ik jullie niet vind, m'n schoonbroer zit daar ook ergens dus dan kan ik daar nog gaan uitwenen *lol* |
euh wil iemand mij ff sms'en moesten jullie al naar een kot vertrokken zijn
... en als da nie et geval is, waar ge zit
fitlink of sportOpolis 
alvast bedankt 
ik ben tussen 23h en 23.15h @ fitlink of daar in de buurt 
ik ga proberen te komen.
ma ik betwijfel het eigenlijk, kzal hoe dan ook een berichtje sturen, dat gelle het weet (alle nie dat het belangrijk is)
ma kheb vernomen, das ik woensdag moet gaan plaatsen in sint niklaas en das toch een uurke rijden van bij ons uit... dus da betekent dat ik nie om 16.15 gedaan heb.... crap
Zehra en ik zullen er waarschijnlijk ook wel zijn 
Ik hoop op meer beta's (buiten limburg). Meeste van jullie heeft toch een auto
(Xilver, Cresto, Meltoz, Kaidreas...) En jullie kunnen dan ook beta's meenemen die geen auto hebben...

| quote: |
| Originally posted by DeSpErAtOs-X euh wil iemand mij ff sms'en moesten jullie al naar een kot vertrokken zijn ... en als da nie et geval is, waar ge zit fitlink of sportOpolis ![]() alvast bedankt ![]() ik ben tussen 23h en 23.15h @ fitlink of daar in de buurt |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.