TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Ta Förfest till MARCO.V @SLAGTHUSET
Pages (4): [1] 2 3 4 »
Ta Förfest till MARCO.V @SLAGTHUSET
Okej folk, fyll i!
Angående: Förfest till MARCO.V @SLAGTHUSET
Ni som vet att Ni brukar banga ur i sista sekund på grund av
Förfest till vad? Om det typ är förfest till nån mondaybarkryss så kommer jag inte till någon förfest i Lund...
| quote: |
| Originally posted by Aendy Förfest till vad? Om det typ är förfest till nån mondaybarkryss så kommer jag inte till någon förfest i Lund... |

jag är på! måste bara se hurvida jag ska på festen eller inte
Jag kommer... har iofs inte köpt biljett än.... men kommer gör jag 
Förfest låter ju kuuul .. bryr mig inte så himla mycket om man måste åka en bit extra eller så.. bor ju i Arvika... allting är ju en bit extra oavsett vad man än ska göra ..
Bara det blir Party Party
Frågan är.. hur många blir vi? Gissar att jag blir rätt så ensam tjej ialf.. Inte för att det är viktigt.. bara kul att veta 
[COLOR=white]Jag kommer oavsett...(om mina icke-TA-vänner också är välkomna dvs
)
...men då är frågan - finns det något hotell i närheten av där du bor? Eller ska vi köra till Malmö, boka hotell, ställa bilen, ta tåget till Lund, förfesta, ta tåget tillbaka och röja,
eller
åka till Lund, fixa hotell, förfest, tåg till malmö, röj, tåg tillbaka till lund, sova hotell, åka hem.
Ni som bor i trakterna - vilket är smidigast?
| quote: |
| Originally posted by November Frågan är.. hur många blir vi? Gissar att jag blir rätt så ensam tjej ialf.. Inte för att det är viktigt.. bara kul att veta |
ohhhhhhhhh... jag e på ngt så in i helve-e ;-)
Dock kommer jag inte ner föränn efter 1600 ;-)
jag är med garanterat!
dessutom har jag med mig 3 ungrare, 1 dansk, 1 holländare och 2 svenskar 
| quote: |
| Originally posted by CJ InterCity jag är med garanterat! dessutom har jag med mig 3 ungrare, 1 dansk, 1 holländare och 2 svenskar |
Va bra att det verkar lösa sig med förfest. Hade starka planer på att försöka ha det hemma hos mig men hur jag än vände och vred på det insåg jag att jag inte kommer veta fram tills dagarna precis innan festen om jag kan vara hemma vid den tiden.
Om det plötsligt visar sig att jag kommer vara ledig så dyker jag oxå upp och våldgästar lite i Lund. 
| quote: |
| Originally posted by reveal Öhhh mannen. Kolla topic samt annan tråd i ämnet :) |
| quote: |
| Originally posted by Aendy Den hette faktiskt bara TA-förfest innan detta kom upp i meddelandet "Last edited by sipowitz on Feb-22-2005 at 22:50" |
Tjoo alla en TA förfest skulle inte vara helt fel
får man komma om man hinner
=) hehe ha det bra gott folk snart är det avgång för partybåten =)
Jag e på vart de än blir men Lund är ju inte direkt nära så att ta en bulle lär ju gå på ett par kulor, speciellt eftersom folk ska ta sig dit innan också och jag kanske måste åka till festen tidigare... hellre då att nån kan fixa en lya i Malmö.
(ska läsa igenom tråden strax, kanske det redan finns svar på min post
)
brb
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Lund är ju inte direkt nära |
| quote: |
| Originally posted by reveal Från given lägenhet tar det 20 minuter att vara på Marco V, tillräckligt nära för mig iaf |
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Kostar en taxi från Lund ? |
| quote: |
| Originally posted by Aendy Ja! |

50 kr per man har jag iaf åkt för, men det varierar säkert lite
tåg kostar 36 kr iaf, och det stannar nära marco v 
Lund är så pass litet att man lätt kommer till tågstationen oavsett var lägenheten befinner sig. sedan tar det 10 minuter med tåg och vips så är man på Slagthuset
kanske dags att börja snacka lineup också? 
| quote: |
| Originally posted by reveal 50 kr per man har jag iaf åkt för, men det varierar säkert lite tåg kostar 36 kr iaf, och det stannar nära marco v |
Som sagt i själva festtråden så är det bokat & klart att jag, tobo99 + 2 åker ner.
Vore kanon om vi fick titta förbi på förfesten också 
| quote: |
| Originally posted by SWE_TRANCE Vore kanon om vi fick titta förbi på förfesten också |
Allright - då har jag en fråga - finns det något hotell i närheten av "vem vi nu ska vara på förfest hos"? Så slipper jag åka till malmö och ställa bilen, ta mig till lund, och tillbaka hit och dit sextiotolv gånger...puss på er
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.