TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Mondaybar valborg cruise 28-29 april
Mondaybar valborg cruise 28-29 april
Smask
Fick nyss nyhetsbrevet fr�n Mondaybar om att det �r helt s�kert att Ferry Corsten och Agnellie & Nelson kommer att spela p� n�sta kryssning.
Whoho l�ngtar
Re: Mondaybar valborg cruise 28-29 april
| quote: |
| Originally posted by mr_fisken Smask Fick nyss nyhetsbrevet fr�n Mondaybar om att det �r helt s�kert att Ferry Corsten och Agnellie & Nelson kommer att spela p� n�sta kryssning. Whoho l�ngtar |
Re: Re: Mondaybar valborg cruise 28-29 april
| Originally posted by SWE_TRANCE damn! Datum �r inte best�mt antar jag? Detta blir f�rhoppningsvis min f�rsta kryss. |
amen VAFAN! tre sketna m�nader innan jag fyller 20! va i helvete har jag gjort f�r att f�rtj�na detta?

V�lkommen i klubben 
jag o en polare ska faktiskt ha v�r egen lilla spring break cruise i Malm�'s sm�b�tshamn med walkmans och h�rlurar p� fredag. det var t�nkt som en protest mot �ldersgr�nserna, men jag tror inte vi l�r f� n�got utr�ttat 
Tjohejsan jaaad� det blir nog bra Bara o boka hytt o s� n�r man �r p� kryssningen NU s� �r man garanterad att ha f�retr�de p� hytter o s�
paarty!!! =)
Blir det n�got nu d� efter det som h�nt? Kan iofs inte �ka hursomhelst, jag g�r h�gvakt d� + att jag blir 20 f�rst typ 30 dagar senare. 
nej det blir inget.

ah satan i j�vlar...fan ta er...trodde denna topicen var ny...blev s�h�����������������������������������������������������r glad...
bl�....

P� ABC s� sa dom att silja avbrutit sitt sammarbete med mondaybar..
P� ABC s� sa dom att silja avbrutit sitt sammarbete med mondaybar..
HEJSAN mina v�nner ABC har FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL
ENdast DENNA Valbrogskryssning �R INST�LLD inl Mondaybar o jag letar 100 grr mer p� dem �n p� ABC...
L�S:
| Vi skulle sedan vilja ber�tta att vi idag haft ett m�te med Silja Line. Monday Bar �r inte p� n�got s�tt "utsl�ngda", inte heller tar man avst�nd fr�n tidigare kryssningar. Tv�rtom, man �r m�kta stola �ver hur bra det har varit och hur otroligt trevliga och sk�tsamma g�sterna till 99,9% �r. Att man valt att st�lla in n�sta kryssning �r dock kanske inte s� konstigt pga av det mediedrev som uppkommit. Vi har fortfarande mycket goda kontakter med Silja Line och hoppas att vi f�r chansen att g�ra en ny kryssning vad det lider. |
| Originally posted by EsseT HEJSAN mina v�nner ABC har FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL ENdast DENNA Valbrogskryssning �R INST�LLD inl Mondaybar o jag letar 100 grr mer p� dem �n p� ABC... L�S: SN�LLA MEDIA TA REDA P� FAKTA SKa farao maila uppdrag granskning.... hahaha :P kanske ... |
| Originally posted by Aendy De-caf mannen, och de-caps. Lugna dig, vi vet hur landet ligger och ha inte s� br�ttom n�r du skriver. Jag har lika sv�rt att l�sa det du skriver som att h�nga med det Fattaru rappar om. K�nns likadant, chilla lite... |