TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- View 2 the future (Final Version)
Pages (2): [1] 2 »
View 2 the future (Final Version)
Hallow daar mensen!
Zoals beloofd staat nu de Final Version van View 2 the future (Long Sea Edit) online!!!
FTP Server: games.ecsoft.nl
Port: 21
User-ID: tranceaddict
Password: tranceaddict
Ik ben benieuwd wat jullie van deze vinden!!!
Gegroet,
Maikel en Ricardo
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey, waar is de dlsnelheid gebleven?? zit maar op 22kps te dlen!!!!
maar zodra ik klaar ben heb je reactie, als het niet te laat wordt 
Ik heb hem van je gedownload, maar het lijkt wel alsof de mp3 is mislukt ofzo. Ik weet niet of het aan mij lgt maar helemaal aan het begin van het nummer klinkt het niet zuiver en dat blijft regelmatig terug komen. Maaaaaaaaar als je dat ff weg denkt dat blijft het een zeer geslaagt nummer..
Ik moest van mijn werk de snelheid terug gooien naar 20 k/sec.
Maar nu het weekend is kan ik hem wel weer omhoog gooien.
Maandag gaat hij dan terug naar 20 k/sec.
En het zou kunnen dat er een foutje in zit.
Zal hem zo even opnieuw uppen. Dus als je hem niet kunt benaderen of je word gedisconnect dan doe ik dat om hem opnieuw te plaatsen.
Sorry voor het ongemak!
bij mij is alles goed overgekomen,
Mijn complimenten, echt een megatof nummer
De rest van de nummers die jullie op de server hebben staan
vind ik ook zeer goed! Ik denk dat we in de toekomst zeker
meer van jullie zullen horen! Heel veel succes d'r mee!
Greetz RubDub
ooooooooooooooooooooooooooooooooooh, die horizon long edit is ECHT fucking geweldig man!!!!!! beter dan de long edit van view2 ask heel eerlijk mag zijn.... waar trouwens ook HE-LE-MAAL nix mis mee is!!!
-totdat ik op 3.20 kwam, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel fijn!!!! al skipt ie wel een beetje vlak daarvoor (en op 3.47 zit ook een hele vervelende)??
Bedankt!!!
Maar ik heb de final version er helaas even afgehaald.
Dit omdat de kwaliteit te slecht is.
Mogelijk de CD-ROM Speler in combinatie met XP. Morgen RIP ik hem vanaf een andere machine. En dan zou alles goed moeten gaan!
En dan zal hij ook direct weer online staan!
Sorry nogmaals
Sorry voor het wachten maar het is dan eindelijk zover!
De goede versie van View 2 the future die staat online!
Ik hoop dat jullie deze nog beter vinden, vooral omdat hij af is! 

Nou ik ga hem zo maar even Mailen naar Mister Bervoets! *jubel jubel*
MzzL
Host: games.ecsoft.nl
Port: 21
User-ID: tranceaddict
Password: tranceaddict
WOOOW!
Dit nummer is dus echt wel vet he!!!
Echt geweldig!
W0000t
| quote: |
| Originally posted by mido Sorry voor het wachten maar het is dan eindelijk zover! De goede versie van View 2 the future die staat online! Ik hoop dat jullie deze nog beter vinden, vooral omdat hij af is! ![]() ![]() Nou ik ga hem zo maar even Mailen naar Mister Bervoets! *jubel jubel* |
Re: W0000t
| quote: |
| Originally posted by Flipper01 Ik ben heel erg benieuwd wat Piet ervan vind! Maar als je hoort dat men zo positief over je plaatje is moet er toch wel iets te regelen zijn.. Again: Heel veel succes! |
Re: Re: W0000t
| quote: |
| Originally posted by mido THX Man! Ik heb alleen even een probleempje met het versturen van het mailtje richting piet. Ik mag van de mailserver waar ik op zit maar maximaal 5mb attachen. En om nou het MP3'tje intepakken over meerdere bestanden en dan in meerdere mailtjes naar hem te versturen zie ik ook niet echt zitten. Zouden jullie denken dat hij hem van de FTP af wil halen???? Graag zie ik hierop jullie antwoord! :P |
Re: Re: W0000t
| quote: |
| Originally posted by mido THX Man! Ik heb alleen even een probleempje met het versturen van het mailtje richting piet. Ik mag van de mailserver waar ik op zit maar maximaal 5mb attachen. En om nou het MP3'tje intepakken over meerdere bestanden en dan in meerdere mailtjes naar hem te versturen zie ik ook niet echt zitten. Zouden jullie denken dat hij hem van de FTP af wil halen???? Graag zie ik hierop jullie antwoord! :P |
Re: Re: Re: W0000t
| quote: |
| Originally posted by moogwai Volgens mij is dat geen probleem voor Piet. Op het Rank-1 forum heeft iemand een keer die nep Rank 1 nummers (Firewalk en van die andere ben ik de naam kwijt) aan hun gepasst. |
He mido
Zeker wel een lekker nummer.
Echt heerlijk gewoon, als ie uitkomt wordt het dus echt wel een hit in de discotheken.
Maar ik kan dat nummer ook wel op mijn chello server zetten als je da wil tenminste.
Dan hoef je alleen maar de URL door te mailen, en hij kan um zo downen.
En wat ik nog even vergeten was.
Ik heb hem ook maar meteen even de link naar thread gegeven met alle reviews van jullie! Ik hoop dat hij daar naar kijkt!
En mocht dat zo zijn en hij zorgt ervoor dat hij hem uit gaat brengen.
Dan ben ik noodzakelijk gedwongen jullie allemaal te zoenen! whehe 
Plus dat het een beetje reclame is voor dit forum! 
| quote: |
| Originally posted by raoel He mido Zeker wel een lekker nummer. Echt heerlijk gewoon, als ie uitkomt wordt het dus echt wel een hit in de discotheken. Maar ik kan dat nummer ook wel op mijn chello server zetten als je da wil tenminste. Dan hoef je alleen maar de URL door te mailen, en hij kan um zo downen. |
| quote: |
| Originally posted by raoel He mido Zeker wel een lekker nummer. Echt heerlijk gewoon, als ie uitkomt wordt het dus echt wel een hit in de discotheken. Maar ik kan dat nummer ook wel op mijn chello server zetten als je da wil tenminste. Dan hoef je alleen maar de URL door te mailen, en hij kan um zo downen. |
Ik ga um dan echt niet aan andere geven hoor
Ik zet um erop
Geef de URL aan jou
En jij stuurt die in de mail door aan piet.
En de URL ga ik niet aan vrienden geven, want anders verspreid ie zo snel, want die geven um ook weer door etc. etc.
Als alle TA's dat dus niet doen, dus het nummer doorsturen naar vrienden, want dan verpest je het misschien wel voor Mido.
Kan ook zijn dat piet um van jullie server aftrekt.
Maar omdat het vanaf maaandag weer zo langzaam gaat, zal het voor hem ook heel lang duren.
En die chello server is rete-snel.
| quote: |
| Originally posted by mido En mocht dat zo zijn en hij zorgt ervoor dat hij hem uit gaat brengen. Dan ben ik noodzakelijk gedwongen jullie allemaal te zoenen! whehe ![]() |
Hey Mido, heb net die lange versie gedowned ennuh, hij is PHAT, ik hoop dat het dit keer dik goed gaat!!
latox!
Komt er ook een special limited 'trance addict' edition voor ons

| quote: |
| Originally posted by raoel Ik ga um dan echt niet aan andere geven hoor Ik zet um erop Geef de URL aan jou En jij stuurt die in de mail door aan piet. En de URL ga ik niet aan vrienden geven, want anders verspreid ie zo snel, want die geven um ook weer door etc. etc. Als alle TA's dat dus niet doen, dus het nummer doorsturen naar vrienden, want dan verpest je het misschien wel voor Mido. Kan ook zijn dat piet um van jullie server aftrekt. Maar omdat het vanaf maaandag weer zo langzaam gaat, zal het voor hem ook heel lang duren. En die chello server is rete-snel. |
| quote: |
| Originally posted by New Wave Hey Mido, heb net die lange versie gedowned ennuh, hij is PHAT, ik hoop dat het dit keer dik goed gaat!! latox! Komt er ook een special limited 'trance addict' edition voor ons |

heee mido! echt 2 super vette nummers! echt lekker! mijn voorkeur gaat uit naar view 2 the future maar ook horizon is top!!!

Phatte platen man! Echt gewoon top! Had ik echt niet verwacht ofzo! Die view to the future heeft alleen een redelijk hoge BPM-gehalte 

!
Veel succes, maar moet wel gaan lukken denkik!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.