TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- View 2 the future (Final Version)
Pages (2): [1] 2 »


Posted by mido on Nov-09-2001 21:52:

View 2 the future (Final Version)

Hallow daar mensen!

Zoals beloofd staat nu de Final Version van View 2 the future (Long Sea Edit) online!!!

FTP Server: games.ecsoft.nl
Port: 21
User-ID: tranceaddict
Password: tranceaddict

Ik ben benieuwd wat jullie van deze vinden!!!

Gegroet,

Maikel en Ricardo


Posted by Gekhous on Nov-09-2001 22:17:

Exclamation

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey, waar is de dlsnelheid gebleven?? zit maar op 22kps te dlen!!!!

maar zodra ik klaar ben heb je reactie, als het niet te laat wordt


Posted by serialkillah on Nov-09-2001 22:20:

Ik heb hem van je gedownload, maar het lijkt wel alsof de mp3 is mislukt ofzo. Ik weet niet of het aan mij lgt maar helemaal aan het begin van het nummer klinkt het niet zuiver en dat blijft regelmatig terug komen. Maaaaaaaaar als je dat ff weg denkt dat blijft het een zeer geslaagt nummer..


Posted by mido on Nov-09-2001 22:24:

Ik moest van mijn werk de snelheid terug gooien naar 20 k/sec.
Maar nu het weekend is kan ik hem wel weer omhoog gooien.

Maandag gaat hij dan terug naar 20 k/sec.

En het zou kunnen dat er een foutje in zit.
Zal hem zo even opnieuw uppen. Dus als je hem niet kunt benaderen of je word gedisconnect dan doe ik dat om hem opnieuw te plaatsen.

Sorry voor het ongemak!


Posted by Ruben_Dubbink on Nov-09-2001 22:26:

bij mij is alles goed overgekomen,

Mijn complimenten, echt een megatof nummer
De rest van de nummers die jullie op de server hebben staan
vind ik ook zeer goed! Ik denk dat we in de toekomst zeker
meer van jullie zullen horen! Heel veel succes d'r mee!

Greetz RubDub


Posted by Gekhous on Nov-09-2001 22:40:

Exclamation

ooooooooooooooooooooooooooooooooooh, die horizon long edit is ECHT fucking geweldig man!!!!!! beter dan de long edit van view2 ask heel eerlijk mag zijn.... waar trouwens ook HE-LE-MAAL nix mis mee is!!!

-totdat ik op 3.20 kwam, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel fijn!!!! al skipt ie wel een beetje vlak daarvoor (en op 3.47 zit ook een hele vervelende)??


Posted by mido on Nov-09-2001 22:46:

Bedankt!!!

Maar ik heb de final version er helaas even afgehaald.

Dit omdat de kwaliteit te slecht is.

Mogelijk de CD-ROM Speler in combinatie met XP. Morgen RIP ik hem vanaf een andere machine. En dan zou alles goed moeten gaan!

En dan zal hij ook direct weer online staan!

Sorry nogmaals


Posted by mido on Nov-10-2001 12:46:

Sorry voor het wachten maar het is dan eindelijk zover!

De goede versie van View 2 the future die staat online!

Ik hoop dat jullie deze nog beter vinden, vooral omdat hij af is!

Nou ik ga hem zo maar even Mailen naar Mister Bervoets! *jubel jubel*

MzzL

Host: games.ecsoft.nl
Port: 21
User-ID: tranceaddict
Password: tranceaddict


Posted by Flippe on Nov-10-2001 13:46:

WOOOW!
Dit nummer is dus echt wel vet he!!!
Echt geweldig!


Posted by Flipper01 on Nov-10-2001 14:08:

Thumbs up W0000t

quote:
Originally posted by mido
Sorry voor het wachten maar het is dan eindelijk zover!

De goede versie van View 2 the future die staat online!

Ik hoop dat jullie deze nog beter vinden, vooral omdat hij af is!

Nou ik ga hem zo maar even Mailen naar Mister Bervoets! *jubel jubel*


Ik ben heel erg benieuwd wat Piet ervan vind! Maar als je hoort dat men zo positief over je plaatje is moet er toch wel iets te regelen zijn..
Again: Heel veel succes!


Posted by mido on Nov-10-2001 14:59:

Re: W0000t

quote:
Originally posted by Flipper01


Ik ben heel erg benieuwd wat Piet ervan vind! Maar als je hoort dat men zo positief over je plaatje is moet er toch wel iets te regelen zijn..
Again: Heel veel succes!


THX Man!

Ik heb alleen even een probleempje met het versturen van het mailtje richting piet. Ik mag van de mailserver waar ik op zit maar maximaal 5mb attachen. En om nou het MP3'tje intepakken over meerdere bestanden en dan in meerdere mailtjes naar hem te versturen zie ik ook niet echt zitten.

Zouden jullie denken dat hij hem van de FTP af wil halen????

Graag zie ik hierop jullie antwoord! :P


Posted by eXos on Nov-10-2001 15:53:

Re: Re: W0000t

quote:
Originally posted by mido


THX Man!

Ik heb alleen even een probleempje met het versturen van het mailtje richting piet. Ik mag van de mailserver waar ik op zit maar maximaal 5mb attachen. En om nou het MP3'tje intepakken over meerdere bestanden en dan in meerdere mailtjes naar hem te versturen zie ik ook niet echt zitten.

Zouden jullie denken dat hij hem van de FTP af wil halen????

Graag zie ik hierop jullie antwoord! :P


Als ie verstand heeft van ftp, dan kan ie m er zo aftrekken natuurlijk. Anders moet je ff de hele url sturen en dat kan ie m ook downen.


Posted by moogwai on Nov-10-2001 20:47:

Re: Re: W0000t

quote:
Originally posted by mido


THX Man!

Ik heb alleen even een probleempje met het versturen van het mailtje richting piet. Ik mag van de mailserver waar ik op zit maar maximaal 5mb attachen. En om nou het MP3'tje intepakken over meerdere bestanden en dan in meerdere mailtjes naar hem te versturen zie ik ook niet echt zitten.

Zouden jullie denken dat hij hem van de FTP af wil halen????

Graag zie ik hierop jullie antwoord! :P


Volgens mij is dat geen probleem voor Piet.
Op het Rank-1 forum heeft iemand een keer die nep Rank 1 nummers (Firewalk en van die andere ben ik de naam kwijt) aan hun gepasst.


Posted by mido on Nov-11-2001 11:13:

Re: Re: Re: W0000t

quote:
Originally posted by moogwai


Volgens mij is dat geen probleem voor Piet.
Op het Rank-1 forum heeft iemand een keer die nep Rank 1 nummers (Firewalk en van die andere ben ik de naam kwijt) aan hun gepasst.


Ik heb je advies opgevolgd!

Ik heb netjes een speciaal account voor hem aangemaakt op mijn FTP servertje.

En dan zie ik vervolgens vlak na het sturen van mijn mailtje dat hij al inlogd zit op mijn FTP servertje! Toch leuk om te zien: "User Piet just logged in."

whehe

Echt vet!


Posted by raoel on Nov-11-2001 11:56:

He mido

Zeker wel een lekker nummer.
Echt heerlijk gewoon, als ie uitkomt wordt het dus echt wel een hit in de discotheken.

Maar ik kan dat nummer ook wel op mijn chello server zetten als je da wil tenminste.

Dan hoef je alleen maar de URL door te mailen, en hij kan um zo downen.


Posted by mido on Nov-11-2001 11:58:

En wat ik nog even vergeten was.

Ik heb hem ook maar meteen even de link naar thread gegeven met alle reviews van jullie! Ik hoop dat hij daar naar kijkt!

En mocht dat zo zijn en hij zorgt ervoor dat hij hem uit gaat brengen.

Dan ben ik noodzakelijk gedwongen jullie allemaal te zoenen! whehe

Plus dat het een beetje reclame is voor dit forum!


Posted by mido on Nov-11-2001 12:02:

quote:
Originally posted by raoel
He mido

Zeker wel een lekker nummer.
Echt heerlijk gewoon, als ie uitkomt wordt het dus echt wel een hit in de discotheken.

Maar ik kan dat nummer ook wel op mijn chello server zetten als je da wil tenminste.

Dan hoef je alleen maar de URL door te mailen, en hij kan um zo downen.


Wacht daar ajb nog even mee.
Want dat ik hem uberhaupt hier al heb gepost doe ik normaal niet.

Ik wil hem namelijk nog niet teveel gaan verspreiden.

Maar ik hoop dat het aanbod nog even blijft gelden. Want ik kan niet alleen beslissen hierover.

Dat zal ik samen met Ricardo moeten doen.

Ik laat het je weten.


Posted by mido on Nov-11-2001 12:04:

quote:
Originally posted by raoel
He mido

Zeker wel een lekker nummer.
Echt heerlijk gewoon, als ie uitkomt wordt het dus echt wel een hit in de discotheken.

Maar ik kan dat nummer ook wel op mijn chello server zetten als je da wil tenminste.

Dan hoef je alleen maar de URL door te mailen, en hij kan um zo downen.


Mochten we besluiten om hem toch bij je te plaatsen.

Kun jij er dan ook voor zorgen dat wij weten hoevaak hij gedownload wordt?

Want dat vind ik toch wel handy om te weten.


Posted by raoel on Nov-11-2001 12:08:

Ik ga um dan echt niet aan andere geven hoor

Ik zet um erop
Geef de URL aan jou
En jij stuurt die in de mail door aan piet.
En de URL ga ik niet aan vrienden geven, want anders verspreid ie zo snel, want die geven um ook weer door etc. etc.

Als alle TA's dat dus niet doen, dus het nummer doorsturen naar vrienden, want dan verpest je het misschien wel voor Mido.

Kan ook zijn dat piet um van jullie server aftrekt.
Maar omdat het vanaf maaandag weer zo langzaam gaat, zal het voor hem ook heel lang duren.
En die chello server is rete-snel.


Posted by raoel on Nov-11-2001 12:12:

Love

quote:
Originally posted by mido

En mocht dat zo zijn en hij zorgt ervoor dat hij hem uit gaat brengen.

Dan ben ik noodzakelijk gedwongen jullie allemaal te zoenen! whehe



Das dan afgesproken


Posted by New Wave on Nov-11-2001 12:12:

Hey Mido, heb net die lange versie gedowned ennuh, hij is PHAT, ik hoop dat het dit keer dik goed gaat!!

latox!


Komt er ook een special limited 'trance addict' edition voor ons


Posted by mido on Nov-11-2001 12:55:

quote:
Originally posted by raoel
Ik ga um dan echt niet aan andere geven hoor

Ik zet um erop
Geef de URL aan jou
En jij stuurt die in de mail door aan piet.
En de URL ga ik niet aan vrienden geven, want anders verspreid ie zo snel, want die geven um ook weer door etc. etc.

Als alle TA's dat dus niet doen, dus het nummer doorsturen naar vrienden, want dan verpest je het misschien wel voor Mido.

Kan ook zijn dat piet um van jullie server aftrekt.
Maar omdat het vanaf maaandag weer zo langzaam gaat, zal het voor hem ook heel lang duren.
En die chello server is rete-snel.


Ok dank je wel.

En Piet die knijp ik niet qua snelheid!


Posted by mido on Nov-11-2001 12:57:

quote:
Originally posted by New Wave
Hey Mido, heb net die lange versie gedowned ennuh, hij is PHAT, ik hoop dat het dit keer dik goed gaat!!

latox!


Komt er ook een special limited 'trance addict' edition voor ons


Wat zou jij daar graag in willen zien dan???? *heel groot vraagteken boven hoofd heb*


Posted by Partyhardy! on Nov-11-2001 13:19:

Thumbs up

heee mido! echt 2 super vette nummers! echt lekker! mijn voorkeur gaat uit naar view 2 the future maar ook horizon is top!!!


Posted by Rudy on Nov-11-2001 14:21:

Phatte platen man! Echt gewoon top! Had ik echt niet verwacht ofzo! Die view to the future heeft alleen een redelijk hoge BPM-gehalte !
Veel succes, maar moet wel gaan lukken denkik!


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.