TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sasha @ Fabric, Londen [21-05-05]
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »
Sasha @ Fabric, Londen [21-05-05]
Op de website van Sasha staat dat hij op 21 mei draait in Fabric, Londen! Dan is zijn optreden in Duitsland toch weer wat minder interessant voor mij... Ik vind dat dit wel een eigen thread verdient! Daarom even de eerste gesprekken over deze avond uit de thread van Sasha @ Neuss gekopieerd:
| quote: |
| Originally posted by Tim81 21 mei - Sasha @ Fabric (van zijn eigen site) Dat klinkt natuurlijk ook wel erg gaaf! Weekendje Londen is wel wat duurder, maar ook helemaal niet verkeerd natuurlijk.... Het leven bestaat uit keuzes maken! |
| Originally posted by Dj Lex Als alles meezit zit ik tegen die tijd in London |
| Originally posted by Partyhardy! ja ik ga ook regelen om naar Londen te gaan! Fabric rules natuurlijk! nee man, gewoon naar beide gaan! |
| Originally posted by Tim81 dat zit er niet in denk ik... Maar een weekendje Londen sounds great! Zelfs wanneer de Premier League al is afgelopen... Fabric wilde trouwens nog niks bevestigen over die datum, in verband met het kopen van tickets! Ik had ze gemaild, maar enige antwoord was: "Check our site" |
WOW
Als het goed is zit ik dat weekend ook in Engeland, dus dat komt zeker goed uit! 
Wat doet iedereen 'toevallig' dat weekend daar?!
ligt er natuurlijk aan hoe lang hij gaat draaien op beide plaatsen, maar ik heb toch wel de fabric als 1e keus! Is ook goedkoper als je het mij vraagt, met ryanair ben je er al voor 25 euro en weer terug...
| Originally posted by Dj Lex Als alles meezit zit ik tegen die tijd in London |
Lijkt me erg gaaf dit 
| Originally posted by tijs08 ligt er natuurlijk aan hoe lang hij gaat draaien op beide plaatsen, maar ik heb toch wel de fabric als 1e keus! Is ook goedkoper als je het mij vraagt, met ryanair ben je er al voor 25 euro en weer terug... |
London is bijna niet te betalen. De prijzen in Mofrica zijn lager dan hier
Heb hier ook erg veel zin in! Even afwachten echter wat de inkomsten zullen zijn de komende maanden...
Ik lees in andere threads (progressive topic) diverse berichten over Sasha @ Fabric... laten we het centraal houden 
De datum is door Fabric nog niet bevestigd, maar op globalunderground.co.uk worden deze berichten eveneens gemeld!
Vliegticket is in the pocket 
goed bezig! Met wie, waar vandaan, wanneer en natuurlijk hoe duur?
| Originally posted by Tim81 goed bezig! Met wie, waar vandaan, wanneer en natuurlijk hoe duur? |
Lekker hoor! Waar verblijven jullie/wanneer gaan jullie terug?
| Originally posted by Tim81 Lekker hoor! Waar verblijven jullie/wanneer gaan jullie terug? |
Dat is wel ideaal zeg!! Ik ben ook voor zaterdag heen / maandag terug... maar zal wel hotelletje worden, aangezien wij geen connecties hebben in Londen voor een slaapplek 
Welke wijk ligt Fabric eigenlijk precies... i.v.m. locatie van hotel in Londen?! In november zat ik in een hotel vlakbij Station Paddington, dat was ideaal!
| Originally posted by Tim81 Welke wijk ligt Fabric eigenlijk precies... i.v.m. locatie van hotel in Londen?! In november zat ik in een hotel vlakbij Station Paddington, dat was ideaal! |
dat rare vierkantje/sterretje in het midden is de Fabric 
| Originally posted by Tim81 Ik lees in andere threads (progressive topic) diverse berichten over Sasha @ Fabric... laten we het centraal houden ![]() De datum is door Fabric nog niet bevestigd, maar op globalunderground.co.uk worden deze berichten eveneens gemeld! |
Lekker hoor!!!!!!!!!!!!!!
Tickets geboekt bij FABRIC en vliegreis bij Easyjet...
LONDON HERE WE COME !!!!!!!!!!

Zou meneer Sasha misschien ook nog in Leeds draaien dat weekend
Ik zit van 21 t/m 24 mei in Leeds namelijk.
ik zie het niet op zijn website staan... maar ja, wie weet komt er nog 'wat leuks' langs in Leeds!
Helaas kwam het niet zo goed uit om vrijdag 20 mei al te gaan, maar Jimmy van M had natuurlijk ook leuk geweest om mee te pakken! Al komt die ook naar Panama tegen die tijd...
Zo, hotel is ook geregeld... wij zijn er helemaal klaar voor! Wel toevallig dat Sasha exact een jaar geleden (21 mei) in The Powerzone draaide!
Waar gaan we hem op 21 mei 2006 treffen...?! 
---
Van de Fabric-site:
Sat 21st May 05
Room 1:
Sasha
Paolo Mojo
Room 2:
Terry Francis
DJ Dan
Richard Grey
Room 3:
The Amalgamation Of Soundz
Entrance
10:00pm - 7:00am
Price �15 (�12 nus)
Advance tickets available from TICKETWEB
| Originally posted by Tim81 Sat 21st May 05 Room 1: Sasha Paolo Mojo |

| Originally posted by tijs08 Ik ben ook druk bezig hier samen met Lex ook bij te zijn! ![]() Ik vroeg me alleen af of er al bekend is hoe lang Sasha zal draaien? Ik zit namelijk met een set van 5 uur in mijn hoofd, maar weet niet hoe ik daar nu bij kom. Zou wel fantastisch zijn natuurlijk |
Vamos a la Fabric, oh oh oh oh 
Joepie!!! Fabric here we come!
5 uur zou wel TE vet zijn zeg!
zin in!!!