TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nieuwe MP3 Server
Nieuwe MP3 Server
Hallo, ik heb nu een prive server waar ik nu mp3's op aan het knallen ben. Dus kijk maar ff rond en download wat je wil.
(ps de rest van de site is aardig beroerd, maarja ik heb niet echt veel tijd...)
http://mannetje.dnsq.org/killah/ta.htm
Yo Serialkillah!
Vette site... never mind hoe 't eruitziet, tgaat om de inhoud en die is verekkes goed. Ben ff een paar nummertjes aan het d/len als je het niet erg vind 
Duz.... bedankt man en ga zo door!
PS En terecht dat TA bovenaan staat bij de links! 
thanx mate!
88+ kb/sec is toch zeker niet slecht!
Coole site man, vette muziek, lay out boeit me geen donder als de muziek maar goed is 

Is dat nummer van Marco V & Benjamin nieuw??? Nee, toch??? ff voor de zekerheid 
hmmm... prodigy fan? 
bedankt voor de downloads !
| quote: |
| Is dat nummer van Marco V & Benjamin nieuw??? Nee, toch??? ff voor de zekerheid |
Hey bedankt lekkere nummertjes en niet langzaam. En die lay-out maakt nix uit he.
Goed initiatief kerel!!
Toffe site met een goede snelheid (111 kB/sec) en dat nummertje van Marco V & Benjamin die kende ik al, maar hij blijft wel lache
en bij dj's/producers=> ARMIN!!!

Thnx maaT!
Lekker snel, layout kan beter maarja daar let k toch niet op 
Ja zon siteje is altijd leuk :P
thx
Phat man. Als er veel te downen is maak het nie uit hoe het eruit ziet
Neeeh, cool dat je die nummers ter download beschikbaar stelt, Olive had ik bijvoorbeeld nog nie 
Thanx & GreetZ, DC
Kijk daar hebben we nog eens wat aan... Bedankt man...
Bedankt, bedankt voor de positieve reply's. Vanavond tegen 11 uur gaat m'n nieuwe server up en het adres wordt dan: http://server8.drakenet.org/~killah/index.html
Meteen een update vanavond dus....... Check it out

| quote: |
| Originally posted by serialkillah Check it out |
TOPFLEX! , en nog lekker snel ook 
Lekker snel, maximale snelheid 64kb/s 
Thanks.
helemaal over deze thread heengelezen........
vette site, eindelijk weer iets goeds en snels op gebied van downloaden, kunnen we altijd gebruiken natuurlijk
bedankt, en vette snelheden, 250+ kb/s
Aan alle dingen komt en eind....... We zijn GVD van het netwerk gekicked......... We zijn op zoek naar een nieuwe server, maar tot die tijd.... helaas..