TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Golden Bytes (welk nummer hoor ik atm?)
Golden Bytes (welk nummer hoor ik atm?)
kweet niet als jullie dit ook gelezen hebben in de krant maar der is nu ne service die ge kunt bellen als ge een goeie tune hoort op radio of in een club of whatever.
Ge belt da dan, ge zet uw GSM 15 sec zo dicht mogelijk bij geluidsbron en na een minuutje krijg je bericht terug met de titel van de track, de uitvoerder en het album waar het opstaat.
Kostprijs rond de euro per oproep (twas zelfs iets meer nog, 1.21 � ofzo).
Ik heb het vandaag gedaan met die peter luts remix van zornik, maar ik kreeg geen bericht terug en de commentator op Donna zei het gewoon zelf na het nummer 
De database zou 25000 nummers hebben...
Klassiek zou de DB niet veel van hebben (van peter luts ook ni veel precies
)
Nummer: 090351505
Golden Bytes heet da ding 
serieus duur vind ik en ik vrees dat die niet veel tunes die wij luisteren terug gaat vinden 
Een overweldigend succes blijkbaar, net zoals deze topic.
| quote: |
| Originally posted by X-Tune Een overweldigend succes blijkbaar, net zoals deze topic. |
| quote: |
| Originally posted by X-Tune Een overweldigend succes blijkbaar, net zoals deze topic. |
| quote: |
| Originally posted by Zehra ge gaat veel werk hebben als je alle topics zonder enige replies zo gaat afgaan... |
| quote: |
| Originally posted by X-Tune Dit is een van de enigste. Ik ben nu ook niet van plan om alle oude topics die ik gemist heb, terug te halen. Maar ik vind wel dat je tenminste een beetje interesse moet tonen in de topics van je eigen beta's: die steken daar ook tijd in. |
http://www.goldenbytes.nl/new/Press/pressBE20050223.pdf
| quote: |
| ...Vanaf medio 2005 is het ook mogelijk om met MusicDNA� direct de ringtone of de download van het liedje per SMS te bestellen en af te rekenen... |
^ nice idd 
maar ik bel er toch ni meer naar 
kvind het belachelijk dat als die nix vind ge evengoe moet betalen 
| quote: |
| Originally posted by X-Tune een beetje interesse moet tonen in de topics van je eigen beta's: die steken daar ook tijd in. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.