TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Cosmic Tracer - Space Crusader
Cosmic Tracer - Space Crusader
Cosmic Tracer - Space Crusader
denk dat ik het hier en daar nog wat zal aanpassen, maar het belangrijkste is er.
ik wou met dit nummer teruggaan naar de essentie van trance, waar alles voortvloeit uit de melodie.. niet zoals de hedendaagse trance, waar veelal rond het geluid gewerkt wordt en de melodie bijkomstig lijkt te zijn.
Het wordt dus niet de nieuwe Kindred Spirits? 
Anway, downloading, straks comment 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Het wordt dus niet de nieuwe Kindred Spirits? ![]() |

| Originally posted by Pumaz Goed trouwens dat je geen drumroll gebruikt hebt, die zijn nergens voor nodig ![]() |
ik was eerst van plan een snare roll toe te voegen, maar ik heb het uiteindelijk niet gedaan, omdat dat echt een standaard formule is. van een kick roll ben ik al helemaal geen fan. over de kick was ik trouwens vrij tevreden. het is inderdaad niet een alledaagse, maar met een subwoofer klinkt ie wel vetjes.
@ pumaz: zal es kijken voor een midi.. 
| Originally posted by TOR @ pumaz: zal es kijken voor een midi.. |
super!
Het zalige is dat al uw producties zoiets minimaals hebben (wat in deze tijd echt wel + is). Cut all the crap, gewoon ne goeie melodie, dat hebben we nodig!
vooral niet veel veranderen aan uwe sound in de toekomst! keep it on =>
kev, dit is echt wel goed
thumbs up!
wat ik raar vind is dat producties waar ik tevreden over ben niet in de smaak vallen, en producties waar ik zelf niet van overtuigd ben succes kennen.
![]()
| Originally posted by Pumaz Goed trouwens dat je geen drumroll gebruikt hebt, die zijn nergens voor nodig ![]() |
| Originally posted by Icone Ik vind een goe drumrolleke nochtans soms echt het beste om naar ne climax te gaan... Sommige van mijn favoriete tracks hebben zo'n lekker 'rolleke' met wat effectjes op, waarna alles losbarst. Tegenwoordig hoort ge zo efkes een vaag 'sweepke' en dat ist... Plotseling is het daar. Wel een beetje geflirt met filters en pads enzo, maar toch - dikwijls ontbreekt het hem aan power en spanning vind ik. |
| Originally posted by Jasperovitsj +1 Dat mankeert er ook vaak in M.I.K.E.-producties vind ik, waardoor gewoon n�g knallender hadden kunnen zijn... |
Ik zal een drumroll in mijn remix steken, speciaal voor u