TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- En söt liten prog-mix från mig
En söt liten prog-mix från mig
Är så satans sne angående alla rabalder som varit det senaste dygnet så jag skiter fullkomligt i att plugga idag. Istället ställde jag mig och spelade in en mix...min första prog-mix...har fastnat lite i det träsket...
Tanka, kommentera och allt det där...puss på er
62 min, 192 kbps, 86 MB. Klicka på mig
01 Hammer & Bennett - Language [Original]
02 Depeche Mode - I Feel Loved [Danny Tenaglia Dub]
03 özgür Can feat. Nick Berman - Not Even Winds
04 Dominic Plaza - Sounds Rushing [Original]
05 Yellow Blackbird - Superfly [Andy Moor Remix]
06 Niki B and Christian Effe feat. Mette Marie Kongsved - Eyes Part 2 [Deep Mix]
07 Dirty Gringos - Cowbell
08 Aloud - Sex and Sun [Eric Prydz Remix]
09 A-Studio - SOS [Skylark Remix]
10 Lincoln - Funky Old Box [Original]
11 Nathan Fake - The sky was Pink [James Holden Remix]
Woah!
Hammer & Bennett - Language är ju det bästa som finns i progväg!
Kan inte vänta tills jag får höra den här mixen!
Downloading, kommentarer kommer när jag lyssnat 
Schysst tracklist
*laddar hem*
nice.. ska ta o lyssna sen när jag ska lägga mig 
Re: En söt liten prog-mix från mig
| quote: |
| Originally posted by Laszlo Är så satans sne angående alla rabalder som varit det senaste dygnet så jag skiter fullkomligt i att plugga idag. Istället ställde jag mig och spelade in en mix...min första prog-mix...har fastnat lite i det träsket... Tanka, kommentera och allt det där...puss på er 62 min, 192 kbps, 86 MB. Klicka på mig 01 Hammer & Bennett - Language [Original] 02 Depeche Mode - I Feel Loved [Danny Tenaglia Dub] 03 özgür Can feat. Nick Berman - Not Even Winds 04 Dominic Plaza - Sounds Rushing [Original] 05 Yellow Blackbird - Superfly [Andy Moor Remix] 06 Niki B and Christian Effe feat. Mette Marie Kongsved - Eyes Part 2 [Deep Mix] 07 Dirty Gringos - Cowbell 08 Aloud - Sex and Sun [Eric Prydz Remix] 09 A-Studio - SOS [Skylark Remix] 10 Lincoln - Funky Old Box [Original] 11 Nathan Fake - The sky was Pink [James Holden Remix] |

najs de där..bra låtval och mixning..soft
Skön tracklist. Laddar ner 
Är själv en riktig prog fantast, även om mixen enligt mitt tycke innehåller en del sämre låtar. Lämnar feed back lite senare laszlo.

Som sagt; Woah!
Skönaste jag hört på länge faktiskt. Snygga mixningar (med undantag för den första mellan Language och I Feel Loved som jag tycker är lite underlig) och jävligt sköna låtar! Mer Progmixar från Laszlo!
| Originally posted by NooN Som sagt; Woah! Skönaste jag hört på länge faktiskt. Snygga mixningar (med undantag för den första mellan Language och I Feel Loved som jag tycker är lite underlig) och jävligt sköna låtar! Mer Progmixar från Laszlo! |
Det kommer mer så snart jag hunnit inhandlar lite fler plattor...
*laddar hem* Kan bli bra att lyssna på på tunnelbanan till jobbet imorgon. 
Ska ladda denna strax =) Men jag väntar också på en ny latin-mix lazslo! Lyssnade väldigt mycket på den du gjorde förra året :P 
| Originally posted by Kaveh Ska ladda denna strax =) Men jag väntar också på en ny latin-mix lazslo! Lyssnade väldigt mycket på den du gjorde förra året :P |