TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Testa er bandbredd med ännu en liten mix
Testa er bandbredd med ännu en liten mix
Just det!
Nu kan ni testa er nedladdningshastighet ännu en gång med följande lilla trance-mix:
DJ Irish - Assorted Trance Vol. 15
Tracklist:
01. Nick Thompson - Spice Fire - Electronic Elements
02. Tilt - Twelve (Orkidea Remix) - Lost Language
03. Siberian Sun - Frost Bite (Original Mix) - Dedicated
04. Sunblind - Believe (Arc In The Sky Dub Remix) - Monster Tunes
05. Digital Tension Feat. Talla 2XLC - Tears Idle Tears (2XLC Mix) - Bostich
06. Trance-Town - Fingers (Max Savietto Part 1 Mix) - Mazeman
07. Voluminous - Humble Chaos (Original Mix) - Intrenze
08. Ampire - The Preacher (Sol-7 Remix) - Overdose
09. Ben Shift - Delirium (Original Mix) - Pulsar
10. Cygnific - Vires (Original Mix) - Spinnin'
11. 200 Degrees - The Breakdown (Original Mix) - Mental Madness
12. Signum - Second Wave (Signum Signal 2004 Remake) - ASOT Limited
13. Dumonde - Let Me Out (Alphazone vs. Ralph Novell Mix) - F8T
Missa inte chansen! 
Weee! 
Denna far dock vanta till jag kommer pa besok i Sverige i april.
Den forsta kommer med personlig leverans av flickvannen imorgon formiddag. 
baaaah.. mitt trådlösa nätverk har krånglat en del på sistonde så kommer bara upp i 350kbs 
spelar ingen roll om jag hör originalet eller remixen men varje gång jag hör leaden från second wave så kryper min ryggrad ihop sig nått så otroligt
måste nog klassa den som min all time favorit genom alla tiderna 
fast originalet e bättre 
jäkligt skön mix överlag, ganska lagom med ös...helt klart ett set för dansgolven 
Re: Testa er bandbredd med ännu en liten mix
| quote: |
| Originally posted by Dj_Irish 02. Tilt - Twelve (Orkidea Remix) - Lost Language Missa inte chansen! |
| Originally posted by Dj_Irish 07. Voluminous - Humble Chaos (Original Mix) - Intrenze |
nice mix du 
Tackar tackar. Kul att ni gillade den 
Gate 42: Inget annat på gång den närmsta tiden? Dina produktioner verkar passa rätt bra i mina mixar
| Originally posted by Dj_Irish 02. Tilt - Twelve (Orkidea Remix) - Lost Language |
| Originally posted by Dj_Irish Gate 42: Inget annat på gång den närmsta tiden? Dina produktioner verkar passa rätt bra i mina mixar |
| Originally posted by Gate 42 Bara en massa remixer, men jag kan kolla upp om jag får skicka över något till dig |
Taaack Irish! Det gick tokfort ;)
hade bara hört 6 av 13 låtar. MKT kul med lite nya krejer. [Hi jack av tråd] Och faktiskt var 7:an en av dem eftersom jag fick ett smakprov på den av Gate 42 för ett tag sen. jasså den har blivit signad?!? Grattis patrik!
[/hi-jack av tråd]
grym build-up
första låten e ju riktigt bra ju..(hade inte hört)
Twelwe e rätt skön må jag erkänna även om jag inte är ett stort fan av Orkidea.
Grymma övergångar
men det är ju inget nytt under solen.
Frost Bite var oxå ny för mig, men den visade ju sig vara helt ok... cool övergång till Believe.. som jag för övrigt älskar!
Tears idle tears... oxå en schyst låt fast lite lam tycker jag.. kommer ju inte till nåt klimax nån gång... Fingers sen: Grymme!
just the trance I like (bl.a.) Humble Chaos sen då.. schyst produktion Patriik
Är låten up-pitchad i Irish mix eller, för jag minns den inte så snabb.. aja... Breaket e jättefint
The preacher sen då.. e den högre i volym än låten innan, eller så äre jag som har fel på öronen.. mkt möjligt eftersom jag var ett s.k. öronbarn
Gillar den inte i början riktigt, men sen blir slingan bra under där då han snackar... fast jag gillar inte riktigt sånt snack i låtar.. oh well. Låten blir bättre efter det långa introt iaf. Delirium sen då.. hmm... oxå ny för mig... humm. .hmm.. den e både bra och dålig.. kan inte fälla ett slutgiltigt betyg för den här låten just nu
gillar inte när den blir för långsam typ
fast sen när den ökar i tempo är den bättre 
Vires.. ahaaa, e det den? jag tror mig veta exakt vilka låtar jag har hört och inte har hört just by reading the name... men här gick jag bet, det får jag faktiskt erkänna... I 99 fall av 100 har jag rätt.. men jag hade faktiskt hört tian.. så sammanlagt blev det sju då 
Grym låt! Gillar skarpt..
Breakdown sen då...
gillar hur basen kommer in.. i slutet av Vires.. heh.. typ det med kort paus å sen bas igen.. Mums

Oj oj oj, det här låter lovande
ah... schyst låt
mkt dansvänlig
hård och fin.. Second Wave sen då.. hums, ja den hade jag iaf hört sen innan men inte den remixen tror jag.. jäkligt bra
snäll du är som tog med den
Sista låten av Dumonde... mja mja... gillar som sagt inte snack i låtar och den här e ingen favvo av Dumonde precis.. men men, den funkar
Totalbetyg: 9/10
fortsätt posta dina grymma mixar Irish 

Tack för den utförliga recensionen! 
Sånt gör en alltid glad att läsa. Oavsett om den är positiv eller inte och nu fick min lix slutbetyget 9/10!!