TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat is de beste club van Nederland ?
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »
Wat is de beste club van Nederland ?
| quote: |
Wat is de beste club van Nederland ?![]() De volgende 10 clubs zijn genomineerd voor de prijs voor de beste club van Nederland: Nieuwe Revu�s Nachttempel 2005: � Bitterzoet (Amsterdam) � Club 11 (Amsterdam) � Club Silly (Den Haag) � Hotel Arena (Amsterdam) � Jimmy Woo (Amsterdam) � Now & Wow (Rotterdam) � Off Corso (Rotterdam) � �t Paard van Troje (Den Haag) � Panama (Amsterdam) � Paradiso (Amsterdam) De nominaties zijn tot stand gekomen op basis van een enquete onder 150 absolute kenners van de uitgaansscene. Opvalende afwezige in de top 10 is de winnaar van 2004: Las Palmas (Rotterdam). Net buiten de top 10 vielen verder: De Rechter (Eindhoven), Winkel van Sinkel (Utrecht) en The Mattrix (Nijmegen). Vanaf 23 februari tm. 31 maart kan het uitgaanspubliek van Nederland wekelijks 1 stem uitbrengen op haar favoriete club. Stemmen kan op de website: www.nachttempel.nl Iedere woensdag zal de tussenstand bekend worden gemaakt op de site. Op dinsdagmiddag 5 april zal de winnaar van Revu�s Nachttempel 2005 live worden bekend gemaakt in de uitzending op 3FM. De winnende club ontvangt naast de Award een geldbedrag van � 15.000,- om de overwinning te vieren met het Nachttempelfeest 2005. Met de jaarlijkse prijs wil Nieuwe Revu een positieve bijdrage leveren aan de waardering en kwaliteit van de clubscene in Nederland. Nieuwe Revu�s Nachttempel 2005 wordt ondersteund door de samenwerking met de partners: 3FM, NL 20/NL10 en Partyscene. |
| � Alexander Bos � Ariel � Arthur Sabander � Bas de Kuiper � Benjamin Brown � Benny Rodrigues � Bram Kampscheur � Bryan Benninga � Corne Bos � Daan Spoek � Dan E � Dick Leijen � DJ Onno � Eelko Anceaux � Erick E � Frank � Frank Bohm � Georgios Petropoulos � Gert van Veen � Gijs de Windt � Gijs van der Togt � Godfried van der Lugt � Guuz Hoogaerts � Henk Witteveen � Jan Lok/B2Sevents � Jan Paul de Wildt � Jan Willem Luyken � Jeroen Luijks � Jesse Voorn � Joachim � Joel Goudsmit � Kim van der Does � Koen van Trojen � Laura � Lideweij Bosman � Lieke � Liesbeth Strobbe � Link2party � Marc van der Haas � Marcel Pantera � Marlon van der Kust � Marnix Bal � Martijn Beenen � Masha van Vlijmen � Maurice Hols � Michel Jaspers Focks � Michel Matthijssen � Michiel Koppers � Mick Boskamp � Micky Hoogendijk � Mike Richter � Mirjam van 't Veer � Misja Helsloot � Olga Heijns � Partyscene.nl redactie � Patrick Ludovici � Peter Roosendaal � Peter Sikkes � Peter Verheul � Peter Wingeder � Pieter Hendriks � Pieter Hoogland � Pim Smit � Raoul Bissecker � Rene Passet � Rene Vidal � Rene Zandvliet � Robert-Jan van Dam � Rocco Veenboer � Roger Olivera � Rolf van Houten � Ruben Maase � Sander Ebbeling � Stef Vrolijk � Tim Ten Velden � Victor Bakhuys � Victor Coral � Vincent Hagen � Wessel van Diepen � Willem Uylenbroek |
jammer dat club noa uit leeuwarden erniet tussen staat
beetje vage lijst, zo zie ik geen MatriXX en ook Kingdom (Xtralarge) er niet tussen staan,terwijl het daar bijna elke week uitverkocht is.
Nou Kingdom vind ik niet in deze rij thuis passen. De meeste boeren schuren zitten ook elke week vol dus dat vind ik geen argument.
Mijn stem gaat naar Panama!
| Originally posted by DJ_Siesta jammer dat club noa uit leeuwarden erniet tussen staat |
| beetje vage lijst, zo zie ik geen MatriXX en ook Kingdom (Xtralarge) er niet tussen staan,terwijl het daar bijna elke week uitverkocht is. |
Na agelopen zaterdag is weer gebleken dat er momenteel maar 1 club is in NL die er echt bovenuit steekt: Het Paard in DH! 
Het paard ja.
| Btw, zo'n lijst is hetzelfde als de DJMAGtop100, daar kan je ook geen conclusies aan verbinden. |
ah dus de beste club van NL is dus ook afhankelijk v/h publiek dat er komt?
het kan wel zijn dat absolute kenners (no offence Bram) dit lekker in een vip-clubje gaan uitmaken, maar het moeilijkste van een club is om consistent de mensen naar je tent te krijgen. Das de stem van het publiek.
Daarom zou Kingdom en Matrixx er zeker tussen moeten vind ik, alhoewel Kingdom wel erg blijft hangen bij het vaste kliekje DJs tegenwoordig, terwijl ze vroeger veel meer special DJs lieten draaien.
zou denk ik ook gaan voor het paard van troje alhoewel ik hotel arena ook wel een relaxe tent vind...
bitterzoet...wat voor tent is dat eigenlijk heb er namelijk nog nooit van gehoord
Ik mis de Ocean Diva en de Asta, maar ja clubs die trance durven programmeren worden zeker niet gewwardeerd in die groove society...
Ben ook voor het Paard gegaan.....maar Panama op een hele goeie tweede plek..
| Originally posted by Bouma-Bros Na agelopen zaterdag is weer gebleken dat er momenteel maar 1 club is in NL die er echt bovenuit steekt: Het Paard in DH! |

Ik ben 1 keer in Panama geweest en ik vind het geluid erg belabberd. Vond d euitstraing ook niet echt denderend.
Andere keer dat ik ergens ben weze feesten was in de N&W en ik kies voor deze locatie.
Uitstraling is zeer vet. Geluid is stukken beter dan Panama maar staat soms wel te hard 
| Originally posted by New Wave Ik ben 1 keer in Panama geweest en ik vind het geluid erg belabberd. Vond d euitstraing ook niet echt denderend. Andere keer dat ik ergens ben weze feesten was in de N&W en ik kies voor deze locatie. Uitstraling is zeer vet. Geluid is stukken beter dan Panama maar staat soms wel te hard |
| Originally posted by AFA Nou Kingdom vind ik niet in deze rij thuis passen. De meeste boeren schuren zitten ook elke week vol dus dat vind ik geen argument. Mijn stem gaat naar Panama! |
| Originally posted by ahp2002 het kan wel zijn dat absolute kenners (no offence Bram) dit lekker in een vip-clubje gaan uitmaken, maar het moeilijkste van een club is om consistent de mensen naar je tent te krijgen. Das de stem van het publiek. |

| Originally posted by tijs08 dit jaar weer hopen op een I love MTV |
*negeert*
Ik denk zelf ook dat dit een beetje een rare verkiezing is. Want waarom kiezen jullie nu allemaal het paard? Waarschijnlijk omdat jullie daar de programmering het vetst vinden, of dat je daar een paar vette avonden hebt gehad met dj's die bijna niet in nederland zijn geweest. Ik bedoel, zou die avond anders zijn geweest als die betreffende dj en ongeveer dezelfde partypeoples in bijv de now & wow waren geweest?
Denk dat 'beste' club veel samenhangt met de persoonlijke voorkeur van iemands muziek. Zo vindt ik de now & wow gewoon een supervette uitstraling hebben, maar zou deze tent ook genomineerd zijn als er elke maand een ander feest zou plaatsvinden zoals bijvoorbeeld bij the matrixx? (hardstyle, hardcore, club, trance, techno)
| Originally posted by tango Want waarom kiezen jullie nu allemaal het paard? Waarschijnlijk omdat jullie daar de programmering het vetst vinden, of dat je daar een paar vette avonden hebt gehad met dj's die bijna niet in nederland zijn geweest. |
Persoonlijke favo's: Powerzone, XL, Now & Wow, Paard en Asta 
| Originally posted by Three 'O Three Ik kies ook absoluut voor het Paard en niet omdat het de vetste line-ups heeft. Een tijdje terug was er bijvoorbeeld een Everbody in Off_Corso en die vond ik beduidend minder. Waarom? Het Paard heeft een knussere zaal, beter zicht op de DJ, leuker/gezelliger publiek, meerdere verdiepingen met zicht op dj, goedkope drank en gratis water (nu ook niet meer, maar goed), nette en niet te drukke wc's en waarschijnlijk zijn er nog wel meer dingen te bedenken. Ik denk dat de meeste mensen hier wel verder weten te kijken dan alleen de programmering! |
| Originally posted by Three 'O Three Ik kies ook absoluut voor het Paard en niet omdat het de vetste line-ups heeft. Een tijdje terug was er bijvoorbeeld een Everbody in Off_Corso en die vond ik beduidend minder. Waarom? Het Paard heeft een knussere zaal, beter zicht op de DJ, leuker/gezelliger publiek, meerdere verdiepingen met zicht op dj, goedkope drank en gratis water (nu ook niet meer, maar goed), nette en niet te drukke wc's en waarschijnlijk zijn er nog wel meer dingen te bedenken. Ik denk dat de meeste mensen hier wel verder weten te kijken dan alleen de programmering! |
Originally posted by DjRV maar indeed, Kingdom en MatriXX passen niet tussen deze "elite" lijst. het zijn puur alleen de groove/progressive clubs die hier tussen staan.Hemkade ben ik ook nog ff vergeten btw. |
Waar is Las Palmas (Rotterdam) ?!