TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- wrom is da eigenlijk?
Pages (2): [1] 2 »
wrom is da eigenlijk?
iedereen zeurt altijd dat je met sportschoene nergens binnen mag maar waarom dat is weet niemand? dus aan jullie de vraag, weet er iemand waarom je niet met sportschoenen naar binnen mag?
Re: wrom is da eigenlijk?
| quote: |
| Originally posted by slayon iedereen zeurt altijd dat je met sportschoene nergens binnen mag maar waarom dat is weet niemand? dus aan jullie de vraag, weet er iemand waarom je niet met sportschoenen naar binnen mag? |
Begon tijdens de hardcore scene, veel mensen konden de hardcore scene niet waarderen om zijn hoog drugs gebruik, agressifieteit ezno, en dat waren de mensen met "de maxies"
Bij ons werden dus alle kroegen de dress code ingesteld dat je casual moest dragen, zo om die gabbers te weren.
Die cultuur is nu niet zo vaak meer negatief in het nieuws, eigenlijk nooit meer maar dat regeltje is nu nog steeds van toepassing.
Ik kom trouwens in nog best veel discotheken met me blauwe Maxies.
LATOX!
IK denk als dat je sportschoenen er beetje goed uitzien ( je weet wel, de puma, nikies enzo ) moet je er toch wel mee binnen komem denk ikk
| quote: |
| Originally posted by Flippe IK denk als dat je sportschoenen er beetje goed uitzien ( je weet wel, de puma, nikies enzo ) moet je er toch wel mee binnen komem denk ikk |
Met sportschoenen kom je bijna nergens meer binnen.
Zeker in de steden kom je nergens binnen.
In de lokale discotheken nog wel misschien, maar zelfs daar wordt het meestal al een lastig verhaal.
Als je dan donkere sportschoenen draagt maak je ook meer kans, maar wit met felle kleuren FORGET IT
Met die gympies, lukt dat dan nog wel, al kom je daar op het stratumseind in Eindhoven ook niet overal mee binnen.
Maar die dress-code is begonnen in de gabber tijd, zoals al verteld werd.
Ik draag zowieso geen sportschoenen, alleen maar nette schoentjes..
Ennuh New_Wave heb wel gelijk ja.. Iedereen bekeek gabbers als criminelen ofzo duz verboden voor nikies.. Slaat eigenlijk nergens op maarja... Boeie 
een dress code is dus inderdaad om mensen te kunnen weigeren.
op zich maakt het portiers of clubeigenaren geen drol uit hoe jij je kleedt, maar het is gewoon om een bepaald type mensen te kunnen weren. Het is niet zo dat je per s� geweigerd wordt als je toevallig wel sportschoenen aanhebt, maar aande andere kant moeten de portiers 1 lijn trekken, anders gaan mensen zeuren 'hij wel, en ik niet?'. Ik zal bijvoorbeeld eerder met mijn sportschoenen binnenkomen als mijn vriend, gewoon omdat meisjes minder problemen in het algemeen veroorzaken, en er dus ook niet zo op schoenen gelet wordt bij meisjes. (
)
bij de dresscode hoort ook de leeftijdsgrens: op zich boeit het niet als je jonger bent, maar ze willen geen jong publiek. de ouderen gaan dan zeuren, het wordt meer een kinderfeestje, en jongeren geven minder geldt uit, dus dan wordt er meer rekening gehouden met de ouderen (heeft hoge leeftijd TOCH nog een voordeel
)
Verder natuurlijk ook de redenen van alcohol en drugs.
Is logisch lijktme.
ik heb gewoon uitgaansschoenen, dat zijn mijn ouwe Fila's, je weet wel, met van die harde neuzen......
voor vrije tijd draag ik wel gewoon sportschoenen (Puma Sprint)
Ik heb gewoon legerkistjes aan, zien er netjes uit en je hebt geen last van blauwe tenen als mensen perongelijk op je tenen gaan staan.
LATOX
als ik naar parties ga, trek ik natuurlijk wel me witte Nikes aan, maar normal trek ik me nette Nikes (die zwarte nette shit die je bij de Foot Locker haalt) aan
Ja...volgens mij is het inderdaad een andere (nettere?) manier om te zeggen dat ze geen gabbers willen hebben.
Inderdaad met die al eerder genoemde vooroordelen
ik had zaterdag mijn witte sneakers aan in de O
de dresscode was extravagant maar ik zag gewoon mensen in spijkebroek en overhemd!!!! JAAAAAA HOOR!!!!! 
Ik was een x met een vriend uit, jaartje of twee geleden ofzo en toen gingen we naar een discotheek en hij had puma's aan.
Die uitsmijter wilde m dus niet toelaten maar hij ging ineens lullen over dat het nieuwe mode was en dat het niet echt sportschoenen waren en dat hij alles van mode weet en ook vanwege zijn werk en dat het absoluut meer gedragen gaat worden blablabla....
Zegt die uitsmijter (totaal verward) : je krijgt t voordeel van de twijfel, je mag doorlopen.
Waha, hadden wij ff lol, uitsmijters flessen roelt!
ah zo weten we dat ook weer bedankt 
ja ik ga gewoon wat dichter tegen een paar vrienden aanlopen bij het naar binnengaan en aangezien ze te druk bezig zijn met te controleren of we wel echt 16 zijn letten ze er niet op 
lol ja tot dat een uitsmijter je binne ziet lopen en vraagt waarom je die schoenen aanhebt 
Moet je es voor de gein met je telefoontje gaan spelen (smse ofzow) als je gsms uitmoete.. of helemaal nie naar binne mogen..
Gaan ze heel hard van lachen..
Lachen als in ik_3_keer_zo_breed_als_jou_en_ben_met_10_man_meer achtig lachen...
Atj0
Bij onze lokale 'Club' kwam ik er niet in met mijn air max omdat het 'aanstoot gevend' was... Waar gaat het heen met de wereld?
| quote: |
| Originally posted by NiTro Bij onze lokale 'Club' kwam ik er niet in met mijn air max omdat het 'aanstoot gevend' was... Waar gaat het heen met de wereld? |
| quote: |
| Originally posted by Dj Alpha simpel, dat Nike failliet gaat |
Ik hoor het al. Het wordt tijd voor een nieuwe wet! Iedereen die sportschoenen koopt, moet een verklaring van goed gedrag meenemen!!
ja leuk kom ik nergens meer binnen 
Moet je andere schoenen kopen 
| quote: |
| Originally posted by Mysteric Zijn Cavello en Australian ook failliet? |

| quote: |
| Originally posted by New Wave Dach het nie, Australian die doet nogbest goeie zaken, veel met casual nu dach ik, Cavello is dach ik al beetje weg.......heb der nog wel zo'n lekker glad jasje van :-) HAKKUHHH!! ![]() Latox |
De trainingspakken komen denk ik minder in aantocht dan voorheen, het zijn nu vooral de spijkerbroeken, de maxies en de Lonsdale kleding.
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.