TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Dj's wanted!!!

Posted by Dj LPG on Mar-03-2005 18:02:

Arrow Dj's wanted!!!

Ergens in september of oktober organiseren wij een fuif in hartje aalst. Als gastdj komt normaal gesproken Q-ic. Ikzelf zou normaal de rest van de nacht draaien, maar aangezien ik de affiche dan wat leeg vind, vroeg ik me af of er niet enkele beta's ge�nteresseerd zijn om ook een setje komen te draaien...
Liefst natuurlijk dj's die een beetje in de stijl van Q-ic draaien (voor de mensen die zijn stijl niet kennen: hardtrance en techno).trance alla marco V; ti�sto; ferry; ydr enzo mag ook altijd. Wij zorgen (hopelijk) voor het volk en jullie mogen zich wat amuseren
Mensen die tijd/zin hebben? Helaas kunnen jullie geen vergoeding krijgen aangezien ons startbudget 0� is en Q-ic al genoeg kost, maar ik wil wel ietsproberen te regelen voor vervoerskosten ofzo als jullie dat willen

Posted by djcresto on Mar-03-2005 19:42:

en gaat die Q dinges volk trekken? Ik heb er alvast nog nooit van gehoord...

Posted by FUSyke on Mar-03-2005 20:00:

Ik heb hem nog niet bezig gehoord maar ik heb zijn naam wel al veel gezien. Is hij niet het broertje van Ghost?

Posted by Jasperovitsj on Mar-03-2005 20:04:

quote:
Originally posted by djcresto
en gaat die Q dinges volk trekken?

Jumperkes

Posted by Xilver on Mar-03-2005 20:07:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Jumperkes

Woot, gore Wesley zal der ook zijn dan

Posted by Dj LPG on Mar-03-2005 20:34:

quote:
Originally posted by FUSyke
Ik heb hem nog niet bezig gehoord maar ik heb zijn naam wel al veel gezien. Is hij niet het broertje van Ghost?

idd, aangezien ghost te duur was gaan we voor zen broertje

Posted by eieregooie on Mar-04-2005 04:39:

nooit van gehoord

ik vrees dat ik ook niet echt geschikt ben voor dit feestje... veel harder dan op Mindhunters gaat t nie worden

Posted by FUSyke on Mar-04-2005 06:00:

quote:
Originally posted by eieregooie
nooit van gehoord

ik vrees dat ik ook niet echt geschikt ben voor dit feestje... veel harder dan op Mindhunters gaat t nie worden

Je set op Mindhunters valt niet echt te vergelijken met wat Q-ic brengt *Denkt terug aan ei @ Mindhunters mmm dat was zo zalig ... echt ��n van mijn lievelingssetjes *

Posted by eieregooie on Mar-04-2005 14:29:

quote:
Originally posted by FUSyke
Je set op Mindhunters valt niet echt te vergelijken met wat Q-ic brengt *Denkt terug aan ei @ Mindhunters mmm dat was zo zalig ... echt ��n van mijn lievelingssetjes *

Hahaha... was dat de set of was dat de alcohol?

Nee, t was wel geslaagd

Posted by FUSyke on Mar-04-2005 16:17:

quote:
Originally posted by eieregooie
Hahaha... was dat de set of was dat de alcohol?

Nee, t was wel geslaagd

De set ...

... met wat alcohol

Posted by xcape on Mar-05-2005 10:23:

Zie zo een set evt wel zitten aangezien ik ook wel vrij goed thuis ben in techno en tech trance.

Posted by X-Tune on Mar-05-2005 11:47:

quote:
Originally posted by djcresto
en gaat die Q dinges volk trekken? Ik heb er alvast nog nooit van gehoord...

Misschien is het niet de bedoeling om volk te trekken, net zoals het beta feest.

Posted by Jakhira on Mar-05-2005 11:51:

quote:
Originally posted by X-Tune
Misschien is het niet de bedoeling om volk te trekken, net zoals het beta feest.

Hier wel, deze fuif draait duidelijk om geld en niet om muziek

Posted by X-Tune on Mar-05-2005 11:53:

quote:
Originally posted by Pumaz

Hij vraagt aan jullie om gratis te draaien zodat ze dus meer winst hebben.
Je moet maar durven.

Posted by Dj LPG on Mar-05-2005 12:16:

quote:
Originally posted by Pumaz

Lol juist ja T is trons voor het goede doel Iedereen die al eens in aalst is geeest rond carnaval heeft de praalwagens wel al zien passeren... Da kost veel geld zenne! maja, t is een hobby eh

edit: Bij mij draait het trouwens altijd om muziek. T is enkel de factor van een geslaagde fuif te hebben, waar de mensen zich amuseren en dat ze weer zin krijgen in weggaan in aalst. De laatste tijd is het hier echt triesteg zenne... Dus voor mij is het een kans om iets voor menne carnavalgroep te doen en ondertussen nog eens een lekker feestje te bouwen

Posted by DeSpErAtOs-X on Mar-05-2005 14:26:

quote:
Originally posted by X-Tune
Hij vraagt aan jullie om gratis te draaien zodat ze dus meer winst hebben.
Je moet maar durven.

zo werkt het overal ... dj contests, etc ...

wie geen winst wil maken past niet in't kapitalistische systeem ... nujah, extremen hoeft natuurlijk niet eh maar een beetje winst kan nooit kwaad

Posted by Dj LPG on Mar-05-2005 15:56:

quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X
zo werkt het overal ... dj contests, etc ...

wie geen winst wil maken past niet in't kapitalistische systeem ... nujah, extremen hoeft natuurlijk niet eh maar een beetje winst kan nooit kwaad

danke voor de morele steun