TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Norway
-- Tiesto is coming to norway !
Pages (3): [1] 2 3 »

Posted by Lil-H on Mar-04-2005 12:15:

Tiesto is coming to norway !

Hei folkens

jeg sa ikke i farten en thread om detta pa det norske forumet,
uansett sa kommer tiesto til Rockefeller i Oslo 16. Mai.
www.klubbscenen.com fikk jeg info fra, eller jeg sjekket ut www.djz.no

GREAT NEWS !

Posted by DJ_Audun on Mar-04-2005 16:35:

Har ikke hørt på Tiësto sine sett på lange tider, men jeg skjønner jo at dette er gode nyheter for trance norge. Jeg er sikker på at han vet hvordan man skal behandle et dansegulv.

Posted by Sand Leaper on Mar-04-2005 17:19:

Heat som har booket ham mener jeg å huske. På tide at mannen endelig gidder å vende nesa til landet som i stor grad startet hele karrieren hans.

Posted by delurium on Mar-04-2005 22:19:

quote:
Originally posted by Sand Leaper
På tide at mannen endelig gidder å vende nesa til landet som i stor grad startet hele karrieren hans.

Hva mener du med det?

Posted by alieu on Mar-04-2005 23:25:

Herlig! Jeg skal definitivt på Rockefeller 16. mai!

Posted by Sand Leaper on Mar-05-2005 00:03:

quote:
Originally posted by delurium
Hva mener du med det?

Sier tittelen Theme From Norefjell deg noe? OK, jeg tok kanskje litt hardt i, men det er ingen tvil at Tiesto skylder Norge mye, siden ryktet hans i Skandinavia hjalp ham et godt stykke på veien til popstjerne tilværelsen han nyter idag.

Posted by Soeder on Mar-05-2005 01:56:

kult at han kommer til Norge, men jeg er Russ og befinner meg ikke på rockefeller 16 mai!

kanskje Norge kan få Tiesto tilbake på rett kjøl i tillegg

Posted by Lil-H on Mar-05-2005 04:49:

quote:
Originally posted by Soeder
kult at han kommer til Norge, men jeg er Russ og befinner meg ikke på rockefeller 16 mai!

kanskje Norge kan få Tiesto tilbake på rett kjøl i tillegg

Ja det ville vel vart noe
"Kjipt" for meg at jeg bor i australia for tiden, men Perth scenen er litt storre en norge scenen

Posted by Sjodalf on Mar-05-2005 15:30:

aii, på tide ja!
..helt enig med leaper', synes han skylder norge såpass at han burde kommet oftere spør du meg.. men endelig så tar han turen oppover igjen. -dette burde bli knall! -håper folket kjenner sin besøkelsestid slik at det blir stinn brakke og god stemning!

Posted by Sand Leaper on Mar-05-2005 16:55:

quote:
Originally posted by Sjodalf
håper folket kjenner sin besøkelsestid slik at det blir stinn brakke og god stemning!

Heh, tviler på at akkurat den biten der kommer til å bli noe problem. Tror heller spørsmålet er hva slags folk som kommer og hvordan stemningen blir i så måte.

Posted by DJ_Audun on Mar-05-2005 17:07:

Jeg kan liksom se for meg alle gærningene med glowsticks, fløyter og extasy i baklommen, som "skal rave"
Jeg har i grunn lyst til å dra, har aldri vært på noen form for edm event tidligere så det er vel på tide jeg kommer meg ut.

Posted by Sand Leaper on Mar-05-2005 19:10:

quote:
Originally posted by DJ_Audun
Jeg kan liksom se for meg alle gærningene med glowsticks, fløyter og extasy i baklommen, som "skal rave"

3-4 idioter bestemmer seg for å drite seg ut med GHB den kvelden og vips så har du en saftig skandale som Dagbladet og VG kan smøre utover førstesiden sin dagen etter og samtidig svartmale klubbkulturen i Oslo enda mer.

Posted by noonboy on Mar-05-2005 22:29:

Presis. Min mening er at det finnes dusin mer attraktive navn å dra inn til Oslo for. Nok et prakteksempel på at gjennomsnittlige klubb-norge frøs i 1999 og hverken vil eller kan drive seg videre.

Det kan dog bli en meget trivelig kveld pga stemning og antall gjester, som dere sier. Kunne med sikkerhet tatt turen til by'n for å få med meg Tiesto dersom jeg var fylt 18. Kos dykk!

Posted by Trancenorway on Mar-10-2005 11:51:

Kunne greit vert 20 års grense synest eg, med tanke på rus og dårlige avisoppslag. Blir dette ein russefest så øydeleg det mykje.

Uansett så er det knall att Kongen Tiesto kommer, skal sjå om eg kommer og..

Posted by Sand Leaper on Mar-10-2005 15:13:

quote:
Originally posted by Trancenorway
Kunne greit vert 20 års grense synest eg, med tanke på rus og dårlige avisoppslag. Blir dette ein russefest så øydeleg det mykje.

Vel, mesteparten av russen kommer vel knapt nok til å være på Rockefeller på 16.mai, de har vel nok med sine egne arrangement. Bange anelser har jeg dog uansett, dette lukter tabloid mat lang vei.

Posted by Kimito on Mar-11-2005 09:16:

Billetter ute på posten fra og med i dag......

Posted by Sky_Force on Mar-11-2005 11:52:

quote:
Originally posted by Sand Leaper
Vel, mesteparten av russen kommer vel knapt nok til å være på Rockefeller på 16.mai, de har vel nok med sine egne arrangement. Bange anelser har jeg dog uansett, dette lukter tabloid mat lang vei.

Jeg er russ i år,men skal faen meg ta den 16. mai fri fra russ og komme meg til Oslo på enhver måte...dette er bare noe som ikke blir hver dag,det er jo mange år siden Tiesto var i Norge sist.så denne sjangsen må tas...

Posted by Soeder on Mar-11-2005 16:25:

quote:
Originally posted by Sky_Force

Jeg er russ i år,men skal faen meg ta den 16. mai fri fra russ og komme meg til Oslo på enhver måte...dette er bare noe som ikke blir hver dag,det er jo mange år siden Tiesto var i Norge sist.så denne sjangsen må tas...

fant fort ut at jeg måtte prioritere slik selv!
lurer fært på om jeg klarte og skaffe meg biletter da, etter det jeg har hørt ble det utsolg kl 9
Men ifølge bilettservice sine nettsider fikk jeg bestilt 14.30

Posted by Hawk L on Mar-19-2005 14:38:

vær så snill... legg igjen glowsticksa og "puserave" klærne...
Forresten, fikk med meg tiesto på global gathering forrige sommer, og han kan forsatt sine saker

Posted by November on Mar-22-2005 14:09:

Oj va kul
Ska absolut gå.. Tiesto vill man ju inte missa

Posted by Settepotet on Mar-23-2005 21:13:

Utsolgt allerede?????

Posted by Sand Leaper on Mar-23-2005 21:36:

quote:
Originally posted by Settepotet
Utsolgt allerede?????

Med tanke på hva slags navn Tiesto har her er vel det ingen bombe. Sålangt er det ingen tvil om at jeg stikker på Danny Howells uansett.

Posted by MadMats on Mar-24-2005 20:14:

Jeg fikk bestilt 2 billetter i dag, så det er nok ikke utsolgt ennå! (hvis ikke jeg fikk de 2 siste da heh)

ikke tro på rykter om at det er utsolgt osv før du har sjekket selv.. tipper det er maange igjen ennå

Posted by euphoria_ibiza on Mar-26-2005 18:53:

Smile

det var på tide at det begynner å skje noe på trance fronten igjen

kanskje det er det som skal til for at norge våkner ..

Posted by SteveTranz4ever on Mar-27-2005 18:11:

Finns det nån mer info om detta ? Mer än datum och Rockefeller ?
Är detta Rockefeller nåt stprt ställe ?
Vad kostar biljetterna ? Vart får man tag i biljetter ?
Kan kanske bli några från Sthlm som tar oss dit

Pages (3): [1] 2 3 »