TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Norway
-- Tiesto is coming to norway !
Pages (3): [1] 2 3 »
Tiesto is coming to norway !
Hei folkens
jeg sa ikke i farten en thread om detta pa det norske forumet,
uansett sa kommer tiesto til Rockefeller i Oslo 16. Mai.
www.klubbscenen.com fikk jeg info fra, eller jeg sjekket ut www.djz.no
GREAT NEWS !
Har ikke hørt på Tiësto sine sett på lange tider, men jeg skjønner jo at dette er gode nyheter for trance norge. Jeg er sikker på at han vet hvordan man skal behandle et dansegulv.
Heat som har booket ham mener jeg å huske. På tide at mannen endelig gidder å vende nesa til landet som i stor grad startet hele karrieren hans.
quote: |
Originally posted by Sand Leaper På tide at mannen endelig gidder å vende nesa til landet som i stor grad startet hele karrieren hans. |
Herlig! Jeg skal definitivt på Rockefeller 16. mai!
Originally posted by delurium Hva mener du med det? |
kult at han kommer til Norge, men jeg er Russ og befinner meg ikke på rockefeller 16 mai!
kanskje Norge kan få Tiesto tilbake på rett kjøl i tillegg
Originally posted by Soeder kult at han kommer til Norge, men jeg er Russ og befinner meg ikke på rockefeller 16 mai! kanskje Norge kan få Tiesto tilbake på rett kjøl i tillegg |
aii, på tide ja!
..helt enig med leaper', synes han skylder norge såpass at han burde kommet oftere spør du meg.. men endelig så tar han turen oppover igjen. -dette burde bli knall! -håper folket kjenner sin besøkelsestid slik at det blir stinn brakke og god stemning!
Originally posted by Sjodalf håper folket kjenner sin besøkelsestid slik at det blir stinn brakke og god stemning! ![]() |
Jeg kan liksom se for meg alle gærningene med glowsticks, fløyter og extasy i baklommen, som "skal rave"
Jeg har i grunn lyst til å dra, har aldri vært på noen form for edm event tidligere så det er vel på tide jeg kommer meg ut.
Originally posted by DJ_Audun Jeg kan liksom se for meg alle gærningene med glowsticks, fløyter og extasy i baklommen, som "skal rave" ![]() |
Presis. Min mening er at det finnes dusin mer attraktive navn å dra inn til Oslo for. Nok et prakteksempel på at gjennomsnittlige klubb-norge frøs i 1999 og hverken vil eller kan drive seg videre.
Det kan dog bli en meget trivelig kveld pga stemning og antall gjester, som dere sier. Kunne med sikkerhet tatt turen til by'n for å få med meg Tiesto dersom jeg var fylt 18. Kos dykk!
Kunne greit vert 20 års grense synest eg, med tanke på rus og dårlige avisoppslag. Blir dette ein russefest så øydeleg det mykje.
Uansett så er det knall att Kongen Tiesto kommer, skal sjå om eg kommer og..
Originally posted by Trancenorway Kunne greit vert 20 års grense synest eg, med tanke på rus og dårlige avisoppslag. Blir dette ein russefest så øydeleg det mykje. |
Billetter ute på posten fra og med i dag......
Originally posted by Sand Leaper Vel, mesteparten av russen kommer vel knapt nok til å være på Rockefeller på 16.mai, de har vel nok med sine egne arrangement. Bange anelser har jeg dog uansett, dette lukter tabloid mat lang vei. |
Originally posted by Sky_Force Jeg er russ i år,men skal faen meg ta den 16. mai fri fra russ og komme meg til Oslo på enhver måte...dette er bare noe som ikke blir hver dag,det er jo mange år siden Tiesto var i Norge sist.så denne sjangsen må tas... |
vær så snill... legg igjen glowsticksa og "puserave" klærne...
Forresten, fikk med meg tiesto på global gathering forrige sommer, og han kan forsatt sine saker
Oj va kul
Ska absolut gå.. Tiesto vill man ju inte missa
Utsolgt allerede?????
Originally posted by Settepotet Utsolgt allerede????? ![]() |
Jeg fikk bestilt 2 billetter i dag, så det er nok ikke utsolgt ennå! (hvis ikke jeg fikk de 2 siste da heh)
ikke tro på rykter om at det er utsolgt osv før du har sjekket selv.. tipper det er maange igjen ennå
det var på tide at det begynner å skje noe på trance fronten igjen
kanskje det er det som skal til for at norge våkner ..
Finns det nån mer info om detta ? Mer än datum och Rockefeller ?
Är detta Rockefeller nåt stprt ställe ?
Vad kostar biljetterna ? Vart får man tag i biljetter ?
Kan kanske bli några från Sthlm som tar oss dit