TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [30-4-2005] Boulevard Of Dance - Spuiboulevard, Dordrecht
[30-4-2005 ] Koninginnedag Dordrecht
Op vrijdag 30 april (konininginnedag) is Dordrecht de place te be. Het evenement vindt dan plaats in het centrum van de stad op de Spuiboulevard. Dancetour Dordrecht is beter bekend als Grolsch Boulevard of Dance en wordt voor de vierde maal georganiseerd. Line Up:
- Misja Helsloot,
- Rank-1
- Marco V
- JP
- Scott Project
MC Ricardo da Silva.
Datum 30 April 2005
Locatie Dordrecht (Spuiboulevard (centrum))
Website http://www.boulevardofdance.com
Line-up is niet slecht, jammer dat de sfeer in Dord dat meestal wel is...
zelfde line-up als vorig jaar???
Scot P? 
Super line-up, alleem beetje ver weg helaas......
Des te dichter bij Dordt.....
*gratis* toegang
Moest dat in de titel?
@ Line-Up
and ATB will be there !!! 
Re: Re: [30-4-2005 ] Koninginnedag Dordrecht
| quote: |
| Originally posted by FunkySimon goed gezocht! je hebt alleen 1 ding fout gedaan er moet staan Datum 30 April 2004 en niet 2005! voor 2005 is het deze: three drives cosmic gate marco v ATB fausto |
Re: Re: [30-4-2005 ] Koninginnedag Dordrecht
| Originally posted by FunkySimon goed gezocht! je hebt alleen 1 ding fout gedaan er moet staan Datum 30 April 2004 en niet 2005! voor 2005 is het deze: three drives cosmic gate marco v ATB fausto |
Ben er vorig jaar geweest... Muziek was ok, maar t volk was echt rag
ATB owns!!! t was zeker een geslaagd feestje
edit: t volk is idd rag
tering wat liepen daar vage mense rond
| Originally posted by djrenco ATB owns!!! t was zeker een geslaagd feestje edit: t volk is idd rag tering wat liepen daar vage mense rond |
Enneh... Armin feestje > BLVD Of Dance
A.s. zondag weer een gratis B.O.D. events feestje. Dit keer in Breda. Hopen dat het nu beter weer wordt dan vorig jaar!
Dj's:
ATB
Bas & Ram
Cor Fijneman
Dazzle
Scot Project
Ik ga wel even een kijkje nemen 
| Originally posted by Partyhardy! A.s. zondag weer een gratis B.O.D. events feestje. Dit keer in Breda. Hopen dat het nu beter weer wordt dan vorig jaar! Dj's: ATB Bas & Ram Cor Fijneman Dazzle Scot Project Ik ga wel even een kijkje nemen |
video is trouwens online
download
meer sponsor promotie dan boulevard of dance video..
van de site van dancetour...
Verder zullen: Armin van Buuren, Marco V, Rank-1, Kai Tracid, Remy, Bas & Ram en Mark Norman op een van de evenementen in Leeuwarden, Goes en Den Haag draaien. Wie waar gaat draaien maken we later bekend, dus hou de site goed in de gaten!!!!!!!
Heerlijk in het zonnetje biertjes gedronken
was erg gezellig en vond Scot Project nog om aan te horen 
Ik vond het ook erg gezellig in breda! Was die dag met veel mensen uit Breda en dan weet je al dat het top wordt! Ik vond Dazzle erg lekker draaien en ATB vond ik ook goed.. hij draaide nog Mindcircus, Shivers en Say hello! Toch nog hoogstaande nummers voor wat er anders werd gedraaid.. Bas en Ram en Scot project vond ik dus helemaal niks. Scot project had volgens mij gewoon een cd van Tom harding opgezet.
's avonds nog even met Martijn mee geweest naar Q-nation waar hij moest draaien. Kwam Partyhardy ook nog tegen! Gezellig! 
| Originally posted by Muppy van de site van dancetour... Verder zullen: Armin van Buuren, Marco V, Rank-1, Kai Tracid, Remy, Bas & Ram en Mark Norman op een van de evenementen in Leeuwarden, Goes en Den Haag draaien. Wie waar gaat draaien maken we later bekend, dus hou de site goed in de gaten!!!!!!! |
| Originally posted by Roos22 's avonds nog even met Martijn mee geweest naar Q-nation waar hij moest draaien. Kwam Partyhardy ook nog tegen! Gezellig! |