TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Minimalistics - Close Cover Vs. PPK - Ressurection

Posted by Rudy on Nov-11-2001 21:29:

Minimalistics - Close Cover Vs. PPK - Ressurection

Ok gasten,

Ik dacht maak ook maar weer eens een thread! Vond dit wel interessant! Luister maar ff naar nr. 2 en 3 van Judge Jules live @ TE en vergelijk ze ff! Kijken welke je het beste vindt

Dus Vote!!

Posted by moogwai on Nov-11-2001 21:43:

Fuck.. deze poll vind ik echt lastig... ik vind ze beide echt super, ik kan nu echt nog geen keuze maken. Daarvoor ken ik Minimalistix nog iets te kort.

Posted by Rudy on Nov-11-2001 21:47:

Hijs zeker lastig! Ik moest er ook heel wel ff over nadenken!

Posted by tijs08 on Nov-11-2001 23:12:

pppfffffffffffff.......

zo maakt er 1 even een poll!

nou dis inderdaad moeilijk kiezen, zeker omdat mijn trip op trance energy tijdens deze twee nummers echt op het aller hoogste zat!! kzal dan toch kiezen voor PPK dat blijft zo ontzettend mooi!!

gelukkig hoef ik niet te kiezen tussen PPK en Tillman Uhrmacher - On The Run (Ocean To Shore mix) want dan zou ik echt niet kunnen kiezen!

greetzz

Posted by Siesta on Nov-12-2001 06:51:

ik vind ze beide toppie, maar die minimalistix heb ik o vaak geluisterd, dies nu weer ff saai, over 4 weken vind ik die weer toppie, :d

Posted by Flippe on Nov-12-2001 07:15:

had je niet iets makkelijkers kunnen verzinnen

ik zou zo echt ff niet kunnen kiezen, beide nummers zijn geweldig!

Posted by Yarnie on Nov-12-2001 07:55:

Wel weer een moeilijke pool rury
Maar ik denk toch dat ik voor minimalistix ga die vindt ik net iets beter als ppk

Posted by TranceFool on Nov-12-2001 09:15:

Voor mij Minimalistix

Posted by Gurian on Nov-12-2001 11:50:

Wat een lastige keuze!!!!!!!!
Ma als ik zou moeten kiezen kies ik toch voor PPK - Resurection
Omdat die altijd lekkuh blijft

Posted by Rudy on Nov-12-2001 14:18:

Iedereen vindt het zon moeilijke keuze maar toch is de uitslag redelijk eenzeidig !

Posted by Partyhardy! on Nov-12-2001 14:42:

ik vind het geen moeilijke keuze ; PPK!!!!!

Posted by Miss Proximus on Nov-12-2001 14:57:

ik vind het helemaal geen moeilijke keuze: PPK. Vind ik veel specialer dan Minimalistix Of zal ik nou weer de verkeerde mix hebben haha (zoals altijd )

Posted by Opti on Nov-12-2001 17:01:

Ik vind ze allebei iets " moois" hebben, maar ik kies voor PKK, een soort spacey sound

Posted by eXos on Nov-12-2001 17:41:

Ik ken PPK al ruim een jaar, dus die heeft op dit moment de voorkeur boven die ander.

Posted by Ruben_Dubbink on Nov-12-2001 20:40:

zet bij PPK nog maar een streepje voor mij!
Vind het echt een megatof nummer.

Posted by Little Theseus on Nov-12-2001 21:13:

Kvind dit moment minimalistix beter, maar ppk heeft meer hitpotentie, meer remixes en zal ik ook wel langer leuk blijven vinden; minimalistix is een beetje een standaardplaat; meer van hetzelfde en zal volgens mij daarom ook nooit een enorme hit worden.

Posted by Dr Mystical on Nov-13-2001 16:45:

Ik heb voor PPK gekozen, heerlijk nummer. Begint met een lekkere beat, heeft verder een relaxed deuntje. Echt lekkah!

Posted by Flipper01 on Nov-14-2001 20:06:

Thumbs up PPK

Voor mij ook PPK, echt een geweldig nummer!! Ik hoorde 'em voor t eerst op TE en vond het meteen een geweldig nummer!!!

Posted by moogwai on Nov-16-2001 18:59:

Ik heb nog niet gestemd.. maar ik neig steeds meer naar PPK.. omdat die iets origineler is... vooral dat space gebla in het begin en einde vind ik echt vet... nummer zit ook erg goed in mekaar... en dat deuntje is zo pakkend

Maar aan de andere kant is Close Cover ook super.. eerst zo'n vette piano break en daarna wordt ie vet uplifting en dan komt er nog zo'n "treurige" melodie.. echt super

Ik kan nog steeds geen keuze maken

Posted by Little Theseus on Nov-17-2001 01:17:

quote:
top 5 of the moment (11-11-2001)

1. Iio - Rapture (Riva Remix, Armin van Buuren Remix)
2. PPK - ReSurection (Space Club Mix, Wellenrausch Remix)
3. M.O.R.P.H. - Mxm Overdrive (Benicio Remix)
4. Push - The Legacy (Club Mix)
5. Ocean Lab - Clear Blue Water (Ferry Corsten Remix)

Ja, moogwai, aangezien Miniminiminimalistix hier niet bijstaat zegt dat idd dat je ppk moet stemmen

Posted by Dj Lex on Nov-17-2001 09:38:

NOu is ook duidelijk voor mij. Vind PPK gewoon een stuk beter dan Minimalistix. Maar dat vinden de meesten

Posted by moogwai on Nov-17-2001 13:40:

quote:
Originally posted by Little Theseus

Ja, moogwai, aangezien Miniminiminimalistix hier niet bijstaat zegt dat idd dat je ppk moet stemmen

Ja eigenlijk wel he
Maar die top 5 is alweer een tijdje oud... toen kende ik Minimalistix nog niet zo goed.

Posted by Origin X on Nov-17-2001 16:11:

Ppk had ik ongeveer al twee jaar geleden gehoord, toen de plaatselijk discotheek de plaat van mp3.com gedownt had. Ik ging toen echt helemaal uit men naat!!! Maar het heeft er wel voor gezorgd dat ik de plaat nu zoveel heb gehoord dat ik toch voor Minimalistix gekozen heb, die is namelijk ook fantastisch, maar dat wisten jullie al. Alleen vindt ik het jammer van een paar minpuntjes in de opbouw. Er zou een flinke remix van moeten komen. De melodie maakt het overigens allemaal goed!

Posted by M5 on Nov-18-2001 12:42:

duidelijk dus die Close Cover.....heeeerlijk melodietje!