TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Techno feest Amsterdam 01-12-2001 !!


Posted by Haze on Nov-11-2001 23:08:

Thumbs up Techno feest Amsterdam 01-12-2001 !!

Dutchtechno.com presenteert:

The Relaunch Party
Van 22:00 tot 04:00 is Amuse Bouche aan de Lijnbaansgracht 238 (tegenover de Melkweg) te
Amsterdam de plek om terug te keren naar de roots van de techno-feesten.
Kaarten kosten 30 gulden of 14 euro en zijn verkrijgbaar via:

-www.dutchtechno.com
-Outland Records aan de Zeedijk 22 te Amsterdam. (tel. 020-6387576)

Dj's

Uplander - Dutchtechno.com
Mervin Graves - Dutchtechno.com
Haze & Abyss - Qlubtempo
Skylla - ma22o

Ondersteund door VJ`s Zaus.

Garderobe en de toiletten zijn bij de toegangsprijs inbegrepen.
Alle drankjes zijn tegen studentenprijzen verkrijgbaar. (v.a. fl. 3,=)
Iedere bezoeker krijgt een Dutchtechno.com cd-tje als aandenken.
Alle sets die gedraaid worden zijn via de website te downloaden.
Ook is er een aparte chill-out ruimte met voldoende plaatsen.


Voor meer info : http://www.dutchtechno.com


Posted by Bellie on Nov-12-2001 09:19:

Ik had dit al een tijdje geleden gehoord ja.Ik ken Bazz namelijk en die vroeg al of ik kwam.Wil best wel komen.Effe kijken wat de rest gaat doen.

GREETZ!!


Posted by New Wave on Nov-12-2001 12:08:

eeejhhhhhhhhhhh cool :-) effe mensen strikken :-)


Posted by Dj Alpha on Nov-12-2001 13:14:

New Wave wat loop je nou te ijlen, 1 december is die nexus party slimmerd
Maar k kan wel snappen als jij voor techno kiest ipv trance


Posted by Eye-Riz on Nov-12-2001 13:26:

Ik denk anders dat de techno-liefhebber genoeg aan zijn trekken komt bij Mary en Bemmel op Nexus! Enne, Bellie, mooi is dat, overloper, had toch wel verwacht dat je ge�nteresseerd zou zijn om eens bij Nexus langs te komen, al was het maar omdat je demo hier ligt!


Posted by michiel on Nov-12-2001 18:10:

lachen man
leuke feestje

haze, ben jij trouwens die gast met het bruine haar of die met dat lichte haar?????

later

michiel


Posted by Haze on Nov-13-2001 19:14:

quote:
Originally posted by michiel
lachen man
leuke feestje

haze, ben jij trouwens die gast met het bruine haar of die met dat lichte haar?????

later

michiel


Ik ben degene die links op de foto's staat (donkerblond haar..)




En de MC (die eigenlijk ook altijd met ons mee is)




THANX TO DANCELINX 4 THE PICTURES !


Posted by michiel on Nov-14-2001 20:19:

haze, was dit op qlubtempo? dan stond ik op dat moment op de dansvloer
hoi hoi hoi







....dus

goed gedraaid daar trouwens



later

michiel


Posted by Haze on Nov-14-2001 23:07:

Yep, de foto's zijn van QT 8.



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.