TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Plastic Boy - Sunny Side Up (B-Side van From Here To Nowhere)
Platic Boy - Sunny Side Up (B-Side van From Here To Nowhere)
Ik weet niet wat jullie vinden van deze track, maar hij zint me helemaal niet. 'From Here To Nowhere' ging nog wel vond ik.
Deze zit vol met lelijke square sounds (totall niet Plastic Boy vind ik), en er zit distortie/clipping all over the place. Kweet niet of het komt door mp3 encoding van hetgeen dat ik heb gehoord, maar toch...
Wat vinden jullie ervan?
Uit de Right Now thread:
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Plastic Boy - Sunny side up Ondanks de titel is het toch geen fluffy plaat geworden - gelukkig. Het heeft meer een beetje een Dahab-achtig gevoel, alleen is de melodie hier niet zo sterk als die in Dahab. Leuke plaat al bij al, maar dus bijlange niet zo sterk als From Here To Nowhere op de A-kant... |
Het lijkt me gewoon dat Plastic Boy zijne tijd van "Twixt", "Life Isn't Easy", "Teardrops From Above" enzo voorgoed voorbij is. Hetzelfde over MIKE trouwens... Ik begrijp die hype rond 'Massive Motion' eigenlijk niet zo goed.
| Originally posted by Icone Ik begrijp die hype rond 'Massive Motion' eigenlijk niet zo goed. |
wel, hierbij mijn (niet gevraagde) mening over de evolutie van trance de laatste jaren: de warme sound van een hardware synth van toen is bijna volledig verdwenen dankzij de softsynths
(ik ben benieuwd wat de virus ti gaat geven)
lees goed: ik zei de evolutie VAN trance
de evolutie IN trance: tja, die gaat duidelijk naar prog
| Originally posted by Icone Het lijkt me gewoon dat Plastic Boy zijne tijd van "Twixt", "Life Isn't Easy", "Teardrops From Above" enzo voorgoed voorbij is. Hetzelfde over MIKE trouwens... Ik begrijp die hype rond 'Massive Motion' eigenlijk niet zo goed. |
Ik vind 't niet slecht. Het doet me wat denken aan Sunrise At Palomas, met een tribal kantje. Die distortion merkte ik ook al op, maar ligt dat niet aan de rip?
Ge hebt wel gelijk dat het totaal niet Plastic Boy-achtig klinkt, hij had het veel beter bijvoorbeeld onder de M.I.K.E.-alias uitgebracht imo.
Dat is niet slecht maar niet zo goed als From Here To Nowhere of de oudere Plastic Boy records (Silver Bath, Live Another Life,..)
MIKE kan beter maken ..
Sunny Side Up, dat was nu eens een echte muziekgroep.
| Originally posted by X-Tune Sunny Side Up, dat was nu eens een echte muziekgroep. |
| Originally posted by Lady_LizzY I like him! |
Nu ook niet t� familiair worden he
Vind het gewoon maf dat 1 iemand zoveel reacties kan uitlokken.
Moesten meer mensen doen...
Ik vond Rafke Van Brussel anders ook wel ne charismatische zanger 
Had ik maar een delete knop 
^ Er is een Ingore functie, dan ziet ge wel dat hij gepost heeft, maar niet de inhoud van zijn posts...
| Originally posted by Jasperovitsj Ik vond Rafke Van Brussel anders ook wel ne charismatische zanger |