TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [02-04-2005] Intuition Recordings Launch Party (trance.nu v4) - Asta, Den Haag
Pages (9): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 »
New Label: Menno de Jong & Paul Moelands lanceren Intuition Recordings
Na maanden voorbereiden is het eindelijk zo ver, Menno de Jong en Paul Moelands lanceren officieel hun nieuwe platenlabel Intuition Recordings (powered by Fundamental). Lees verder over het platenlabel, en de carriere van deze twee jonge trance sterren!
�Everybody is looking for something new these days, something deeper, bigger, stronger, with more dynamics and more climaxes. Basically when it comes to everything, and sounds in particular, we simply want more!
Fundamental Recordings welcomes you to the world of that nameless something more: Intuition! A world in which your perception and consciousness will distinguish music and a way of living!
Two brave young producers, Menno de Jong and Paul Moelands, are the masterminds behind this new revolution in the sounds of trance! They formed a group of brilliant fresh mad scientist producers that after months of hard labor in dark laboratories have found the cure for the average scene, and perfected it to the extreme! All by following one rule, and one rule only, the primary truth, their Intuition!�
- Raz Nitzan, Fundamental Recordings
De afgelopen 6 maanden zijn top trance namen Menno de Jong en Paul Moelands samen met Fundamental Recordings hard aan het werk geweest om hun nieuwe label te lanceren, naast hun al bestaande succesvolle radioconcept op ETN.fm en XFM. Eindelijk is het zo ver, het label is officieel!
Naast hun eigen werk als producers, zullen Paul (Re:Locate & Octagen) en Menno (Menno de Jong, Myth, Sayla, Halcyon) het A&R werk van het label doen, terwijl Fundamental Recordings de technische zaken behandelt. De eerste release op het label is de magische EP �Jonas Steur � Castamara / Silent Waves�. De jonge belgische producer Jonas Steur (aka. Estuera) is tijdens het opzetten van het label gevraagd om de weg naar meer kwaliteits trance releases alvast te leggen. Alle twee de tracks zijn briljante tijdloze en vooral warme producties die ons doen denken aan de liefde voor de muziek toen we net naar trance luisterden! Tiesto, Armin, Paul van Dyk en Ferry Corsten hebben z�n sounds al ontdekt, en er zullen nog vele volgen!
We raden je aan om een kijkje te nemen op www.intuitionrecordings.com om meer te lezen over het label, de radioshow, en de fantastische launchparty, met gratis entree, die 2 April in de Asta, Den Haag zal plaatsvinden (georganiseerd door Intuition en Trance.nu � v4.0)! Zet deze datum in je agenda, vooral als je het op de Trance.nu events naar je zin had (georganiseerd door Menno de Jong in samenwerking met Tim van Waard van Trance.nu). Verwacht een sublieme trance lineup, met een fantastische lichtshow! Dit wordt er weer 1 om niet te vergeten. Meer info wordt snel bekend gemaakt!
Relevante links:
www.intuitionrecordings.com
www.mennodejong.com
www.estuera.com
www.fundamentalrecordings.com
www.octagen-music.com
greetings

een kennis van mijn buurman haar zus is ook samen met haar achternichtje een winkeltje begonnen...
net alsof dit nieuws iemand interesseert!
| quote: |
| Originally posted by Tim81 een kennis van mijn buurman haar zus is ook samen met haar achternichtje een winkeltje begonnen... |
| Originally posted by Tim81 net alsof dit nieuws iemand interesseert! |
Nou die eerste release is anders wel een dikke klapper! 
naast een tourist information desk voor de buitenlanders moeten we misschien ook maar een reclame bureau opstarten voor al dit soort SPAM.
Zal ik eens even kijken of we die andere nieuwe labels hier kwijt kunnen!
krijgt nou iedereen tegenwoordig zijn (of zelfs haar) eigen label?
Twee plaatjes maken en je bent binnen? Ik ben geen fan van Menno de Jong (wanneer komt er echt een goede productie?) en/of Paul Moelands en snap ook niet waarom deze twee knapen nu (al) een eigen sublabel krijgen. Maar goed we zullen zien wat voor een plaatjes ze gaan brengen!
(Ik wens ze natuurlijk wel veel succes! En het logo vind ik ook wel aardig
)
Re: New Label: Menno de Jong & Paul Moelands lanceren Intuition Recordings
| Originally posted by nz-fan en de fantastische launchparty, met gratis entree, die 2 April in de Asta, Den Haag zal plaatsvinden (georganiseerd door Intuition en Trance.nu � v4.0)! Zet deze datum in je agenda, vooral als je het op de Trance.nu events naar je zin had (georganiseerd door Menno de Jong in samenwerking met Tim van Waard van Trance.nu). Verwacht een sublieme trance lineup, met een fantastische lichtshow! Dit wordt er weer 1 om niet te vergeten. Meer info wordt snel bekend gemaakt! |
| Originally posted by BaRTeZ Twee plaatjes maken en je bent binnen? |
| Originally posted by New Wave Mwhehehe, ik sprak vorige maand iemand die al 15 jaar platen maakt en ik kan je vertellen dat het zakken vullen over is. |
godver waarom kan k nu nooit bij die trance.nu feesten zijn, 2 april ben ik een weekend weg...
Waarom noemen ze het geen Reason Records.
Kan je al die kiddies die met reason plaatjes maken onder dumpen!
| Originally posted by eXos Waarom noemen ze het geen Reason Records. Kan je al die kiddies die met reason plaatjes maken onder dumpen! |
wat een kinderachtige reacties hier. Is toch gaaf voor die gozer dat het zo goed gaat met hem, gunnen we andere dan nooit meer iets tegenwoordig?
.
| Originally posted by eXos Waarom noemen ze het geen Reason Records. Kan je al die kiddies die met reason plaatjes maken onder dumpen! |
| Originally posted by DJ_Siesta wat een kinderachtige reacties hier. Is toch gaaf voor die gozer dat het zo goed gaat met hem, gunnen we andere dan nooit meer iets tegenwoordig? . |
Ik raak wel degelijk uitgekeken op de ouwe garde... Muv van enkele (in mijn ogen) echte toppers dan 
Maarre... ik had de indruk dat het meest interessante nieuws hier het feestje is... Of heb ik dat mis?
| Originally posted by eieregooie Maarre... ik had de indruk dat het meest interessante nieuws hier het feestje is... Of heb ik dat mis? |
Vorige (gratis) t.nu feestjes waren zeker relaxed, dus ga hier ook proberen bij te zijn.
| Originally posted by Original Dat heb je zeker niet mis. Vorige (gratis) t.nu feestjes waren zeker relaxed, dus ga hier ook proberen bij te zijn.Dat die gozer zijn eigen label krijgt is leuk voor hem, kan mij vrij weinig boeien. Als ie er leuke plaatjes op uitbrengt beluister ik ze graag. |
Toch wel een aantal kansloze reacties hier hoor. Een label 'krijg' je niet maar begin je gewoon, iedereen kan dit gewoon doen dus als je denkt dat je zelf iets toe te voegen hebt aan de scene ga dan vooral je gang.
| Originally posted by DJ_Siesta wat een kinderachtige reacties hier. Is toch gaaf voor die gozer dat het zo goed gaat met hem, gunnen we andere dan nooit meer iets tegenwoordig? . |
| Originally posted by Estuera Toch wel een aantal kansloze reacties hier hoor. Een label 'krijg' je niet maar begin je gewoon, iedereen kan dit gewoon doen dus als je denkt dat je zelf iets toe te voegen hebt aan de scene ga dan vooral je gang. |
| Originally posted by Estuera Toch wel een aantal kansloze reacties hier hoor. Een label 'krijg' je niet maar begin je gewoon, iedereen kan dit gewoon doen dus als je denkt dat je zelf iets toe te voegen hebt aan de scene ga dan vooral je gang. |
| Originally posted by Tomaz Ik ben nog steeds fan van jou Ovide remix Gerrit Ben je daar mee binnen gelopen of niet? |
.
| Originally posted by DJ_Siesta hahaha, zou wel een mooie release zijn voor intuition denk je niet . |