TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [02-04-2005] Intuition Recordings Launch Party (Trance.nu v4) - Asta, Den Haag
[02-04-2005] Intuition Recordings Launch Party (Trance.nu v4) - Asta, Den Haag
Zag dit net op het forum van den Hollanders! Weet er al iemand iets van een line-up? Wie gaat er heen? Count me in, zal wel weer een knaller worden!
Info tot nu toe:
Intuition Recording Launch Party (Trance.nu v4)
2 April, 2005
Club Asta, Den Haag
upcoming parties thread
| quote: |
| Originally posted by Wildfir3 upcoming parties thread |
), dus veel BETA's gaat ge daar deze keer echt niet zien vrees ik 
close
ban
die !
:x
hoi steffy !
amai, de mensen zijn hier precies ook vriendelijk geworden!
ik ben altijd al onvriendelijk geweest, dus voor mij telt da ni 
yo @ poolz!
moet u noggis adden op mijn nief msn lijst ding
| quote: |
| Originally posted by Wildfir3 ik ben altijd al onvriendelijk geweest, dus voor mij telt da ni ![]() |

Doet dat deze avond, nu op msn via irc en daar adden das ni gemakkelijk (of gaat ni)
Gesloten.
jbz: Ik stel voor dat je dit in de upcoming parties thread post 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.