TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [02-04-2005] Intuition Recordings Launch Party (Trance.nu v4) - Asta, Den Haag


Posted by jbz on Mar-07-2005 10:06:

[02-04-2005] Intuition Recordings Launch Party (Trance.nu v4) - Asta, Den Haag

Zag dit net op het forum van den Hollanders! Weet er al iemand iets van een line-up? Wie gaat er heen? Count me in, zal wel weer een knaller worden!

Info tot nu toe:

Intuition Recording Launch Party (Trance.nu v4)
2 April, 2005
Club Asta, Den Haag


Posted by Wildfir3 on Mar-07-2005 10:08:

upcoming parties thread


Posted by Jasperovitsj on Mar-07-2005 10:14:

quote:
Originally posted by Wildfir3
upcoming parties thread

+1


Plus, het is die avond ook BETA-party (OOK gratis inkom, OOK goeie DJ's ), dus veel BETA's gaat ge daar deze keer echt niet zien vrees ik

EDIT: onze Beta-party is in Gent te doen en ge woont verdorie in Gent. Nu zijt ge echt moreel verplicht om niet naar Den Haag te gaan en naar ons feestje te komen!


Posted by pooley on Mar-07-2005 10:41:

close
ban
die !
:x


hoi steffy !


Posted by Bertn on Mar-07-2005 11:47:

amai, de mensen zijn hier precies ook vriendelijk geworden!


Posted by Wildfir3 on Mar-07-2005 14:29:

ik ben altijd al onvriendelijk geweest, dus voor mij telt da ni

yo @ poolz!
moet u noggis adden op mijn nief msn lijst ding


Posted by Jakhira on Mar-07-2005 14:31:

quote:
Originally posted by Wildfir3
ik ben altijd al onvriendelijk geweest, dus voor mij telt da ni



So true :'D


Posted by pooley on Mar-07-2005 14:39:

Doet dat deze avond, nu op msn via irc en daar adden das ni gemakkelijk (of gaat ni)


Posted by CygnusX on Mar-07-2005 14:43:

Gesloten.

jbz: Ik stel voor dat je dit in de upcoming parties thread post



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.