TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Autoradio


Posted by X-Tune on Mar-07-2005 15:07:

Confused Autoradio

Wel ik zou graag een nieuwe autoradio kopen en ik ben zeker dat ik hiervoor op dit forum terecht kan. Zoveel verstand heb ik er niet van, maar wat denken jullie als kenners van:


Radio: alpine 9827
Speakers : http://www.kenwood.be/kenwood/kenpr...1256CB6005C7A96
Versterker : http://www.kenwood.be/kenwood/kenpr...1256CA60057DBF1


En wat zijn tweeters? Wie heeft ze hier en zijn ze iets of wat nuttig?



Wat hebben jullie liggen, want als trance liefhebbers kan ik geloven dat jullie wat meer kwaliteit in je auto willen dan de standaard.


Groetjes


Posted by Jakhira on Mar-07-2005 15:10:

Dat lijkt er al erg goed op maar ik zou nog een woofer kopen ook


Posted by Phortastic on Mar-07-2005 15:12:

all� om da ge zo lief waart om op mijn thread van golden bytes te replyen zal ik ook hier replyen.

*reply*

Ik heb tbh niveel verstand hiervan, kheb 3 jaar geleden toen ik men otto gekocht had, de goedkoopste radio-CD gekocht (JVC, 7000 frank) en de standaardboxen in men otto gelaten (2 van voor en 2 van achter). Gaat hard en goed genoeg voor mij. Enige waar ik beetje spijt van heb ik dat de radio-CD geen CD-text kan lezen


Posted by X-Tune on Mar-07-2005 15:14:

quote:
Originally posted by Phortastic
Enige waar ik beetje spijt van heb ik dat de radio-CD geen CD-text kan lezen


80% van mijn cd's zijn toch zonder cd-text geschreven, dus daar ga ik nu niet echt van dood.

Nu dus nog een subwoofer. Als dit grapje me maar niet te veel gaat kosten.


Posted by pooley on Mar-07-2005 15:17:

alpine , not bad


Posted by Phortastic on Mar-07-2005 15:22:

quote:
Originally posted by X-Tune
80% van mijn cd's zijn toch zonder cd-text geschreven, dus daar ga ik nu niet echt van dood.



bij mij 80% met cd-text


Posted by DeSpErAtOs-X on Mar-07-2005 16:48:

quote:
Originally posted by X-Tune Als dit grapje me maar niet te veel gaat kosten.


auto accesoires altijd

en euh, nen tweeter zorgt voor de hoge tonen


Posted by Kaidreas on Mar-07-2005 17:53:

^inderdeed, tweeter voor de hoge tonen
woofer voor de lage tonen (bass dus)
meestal tweeters van voor in de auto, en 1 woofer (van ongeveer 40 cm diameter) in u hoeden plank... dan nog wat neon lichtjes.. and you are good to go.

anyways. merci voor de thread, kheb er ook eentje nodig.
kheb men oog al laten vallen op een kenwood... ma tis wel 600 euro


Posted by DeSpErAtOs-X on Mar-07-2005 17:57:

en als ge nie kunt onthoude wa nen tweeter doet ...

dan denkt ge maar aan Tweety (da geel vogelke van Warner Bros )

vogeltjes fluiten ook hoge tonen (mss wel ewa ver gezocht majah )


Posted by Phortastic on Mar-07-2005 18:16:

quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X
en als ge nie kunt onthoude wa nen tweeter doet ...

dan denkt ge maar aan Tweety (da geel vogelke van Warner Bros )

vogeltjes fluiten ook hoge tonen (mss wel ewa ver gezocht majah )


vergezocht? bwah kvind het wel goe gevonden


Posted by pooley on Mar-07-2005 18:26:

Dries, ga voor Alpine, das qualiteit, kenwood daartegen is gene vette (vergeleken met alpine h� )


Posted by Kaidreas on Mar-07-2005 18:29:

^ow merci voor de tip jos.
mja de radio zag er wel fermkes uit enzo. ma kweet eigenlijk nie veel af van de kwaliteit van kenwood, en ja 600 euro voor een autoradio... dat weet ik toch nie ze.
ma merci, kzal het onthouden


Posted by Eagle` on Mar-07-2005 18:53:

Sinds augustus 2004 heb ik nen blaupunkt Casablanca MP54, sinds vorige week is er ineens een ganse rij pixels die dood is, radio is dus geen jaar oud, zou da binne garantie vallen of ni, zou wel triestig zijn indien ni, heb daar redelijk wa geld voor afgedokt



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.