TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [11-03-05] Earth met lee burridge, vortex en benoît, melkweg amsterdam


Posted by magrec on Mar-08-2005 16:47:

[11-03-05] Earth met lee burridge, vortex en benoît, melkweg amsterdam

Jaja weer een earth feestje in de melkweg.
Met toch wel een aardige line up voor 15 euro.

Lee Burridge
Vortex
Benoît

Lekker rauw, diep, minimaal raggen op zun progressive

Ik ben er zeker bij eindelijk lee burridge zien/horen.
Misschien dat ik nog wat andere ta's zie???


Posted by SnuggLe on Mar-08-2005 17:23:

Re: [11-03-05] Earth met lee burridge, vortex en benoît, melkweg amsterdam

quote:
Originally posted by magrec
Jaja weer een earth feestje in de melkweg.
Met toch wel een aardige line up voor 15 euro.

Lee Burridge
Vortex
Benoît

Lekker rauw, diep, minimaal raggen op zun progressive

Ik ben er zeker bij eindelijk lee burridge zien/horen.
Misschien dat ik nog wat andere ta's zie???


Ja en?????


Posted by magrec on Mar-08-2005 17:42:

Re: Re: [11-03-05] Earth met lee burridge, vortex en benoît, melkweg amsterdam

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ja en?????



nou niks eigenlijk...


Posted by tijs08 on Mar-08-2005 18:11:

Re: [11-03-05] Earth met lee burridge, vortex en benoît, melkweg amsterdam

quote:
Originally posted by magrec
Misschien dat ik nog wat andere ta's zie???


Ik zal er zeker niet zijn.

Ik heb Burridge vorig jaar gezien met Koninginnenacht in Off Corso en vond er echt geen bal aan. Echt suffe progressive vind het wat hij draait.

Maar ik wil nog steeds een keer een Earth meemaken in de Melkweg... maar dan moet er wel een keer weer een vette line-up komen, vind de Earth line-ups laatste tijd echt tegen vallen...


Posted by magrec on Mar-08-2005 18:16:

Re: Re: [11-03-05] Earth met lee burridge, vortex en benoît, melkweg amsterdam

quote:
Originally posted by tijs08
Ik zal er zeker niet zijn.

Ik heb Burridge vorig jaar gezien met Koninginnenacht in Off Corso en vond er echt geen bal aan. Echt suffe progressive vind het wat hij draait.

Maar ik wil nog steeds een keer een Earth meemaken in de Melkweg... maar dan moet er wel een keer weer een vette line-up komen, vind de Earth line-ups laatste tijd echt tegen vallen...


Dat heb ik gehoord ja dat het toen niet veel soeps was maar ja heb hem zelf helaas nooit gehoord en ik hoop gewoon dat ie weer zijn "normale" minimale house laat horen ala tyrant dan ben ik happy

ik weet nog niks over volgende line ups van earth zal ff kijken of ik daar vrijdag achter kan komen.


Posted by magrec on Mar-10-2005 12:30:

found it.

16 april in de panama earth met o.a. ashley casselle...
Vet dat die weer ééns in NL komt draaien.


Posted by magrec on Mar-12-2005 12:47:

Lee Burridge rocks!

Het was erg gezellig en lekker vol in de melkweg gisteravond.
Vortex mocht beginnen en draaide zeer verdienstelijk. Na vortex was het tijd voor Lee Burridge. Wat een vette set. Hard en diep met af en toe techno/tech-house invloeden. Tempo zat er goed in en burridge toverde de ene vette plaat na de andere op de draaitafels geen vaag gepiel maar gewoon die heerlijk progressive stoomtrein van droge diepe bassen met funky basslijntjes. Na vortex mocht benoit afsluiten en hoe....ook aardig wat techno invloeden en superstrak gemixt en als afsluiter Happiness - Superpitcher (Michael Mayer Mix)FEESTTTTTTTTT

terugweg was weer lekker....Weer sneeuw....en spekgladde weg, stukkie naar huis lopen bijna op mijn bek gegaan


Posted by MaGiK54 on Mar-12-2005 16:17:

quote:
Originally posted by magrec


terugweg was weer lekker....Weer sneeuw....en spekgladde weg, stukkie naar huis lopen bijna op mijn bek gegaan


Sneeuw vannacht ?!??!!??! In Adam ?


Posted by magrec on Mar-12-2005 16:35:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Sneeuw vannacht ?!??!!??! In Adam ?


Neej voorbij amersfoort pas hoor en ijzel na apeldoorn


Posted by Partyhardy! on Mar-12-2005 17:00:

Vet feestje dus?! Earth rules! gaan we zeker dit jaar nog eens heen!


Posted by SnuggLe on Mar-12-2005 18:37:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
gaan we zeker dit jaar nog eens heen!


x2, die staat bij mij ook hoog, naast een Extrema.


Posted by tijs08 on Mar-12-2005 18:50:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Vet feestje dus?! Earth rules! gaan we zeker dit jaar nog eens heen!


Zo te horen vond jij het wel vet Harmen, maar ik geloof dat jij juist de iets diepere progressive meer waardeert. Vond afgelopen Earths ook weinig aan de sets van Per, iets te zoals jij al zei

quote:

Hard en diep met af en toe techno/tech-house invloeden


Heb je misschien iets meer info over die Ashley Casselle of misschien een recentelijk setje, ben wel benieuwd!


Posted by magrec on Mar-12-2005 19:27:

quote:
Originally posted by tijs08
Zo te horen vond jij het wel vet Harmen, maar ik geloof dat jij juist de iets diepere progressive meer waardeert. Vond afgelopen Earths ook weinig aan de sets van Per, iets te zoals jij al zei



Heb je misschien iets meer info over die Ashley Casselle of misschien een recentelijk setje, ben wel benieuwd!


ashley = ashtrax en hij komt binnenkort met een ashtrax album maar ik kan bijna geen setjes meer van hem vinden.


Posted by mahwang on Mar-12-2005 20:40:

hier is een ashley cassele set te vinden.

de behoorlijk trancey sound verraste me wel, maar gezien zijn vette (ashtrax) producties een gave naam voor earth. helaas niet in de melkweg maar daarentegen gelukkig wel weer op een zaterdag.


Posted by magrec on Mar-12-2005 21:34:

Ik heb hem trouwens 1x horen draaien en dat was op mysteryland in ruigoord. Alleen toen draaide hij voor 10 man ofzo



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.