TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [11-03-05] Earth met lee burridge, vortex en benoît, melkweg amsterdam
[11-03-05] Earth met lee burridge, vortex en benoît, melkweg amsterdam
Jaja weer een earth feestje in de melkweg.
Met toch wel een aardige line up voor 15 euro.
Lee Burridge
Vortex
Benoît
Lekker rauw, diep, minimaal raggen op zun progressive
Ik ben er zeker bij eindelijk lee burridge zien/horen.
Misschien dat ik nog wat andere ta's zie???
Re: [11-03-05] Earth met lee burridge, vortex en benoît, melkweg amsterdam
| quote: |
| Originally posted by magrec Jaja weer een earth feestje in de melkweg. Met toch wel een aardige line up voor 15 euro. Lee Burridge Vortex Benoît Lekker rauw, diep, minimaal raggen op zun progressive Ik ben er zeker bij eindelijk lee burridge zien/horen. Misschien dat ik nog wat andere ta's zie??? |
Re: Re: [11-03-05] Earth met lee burridge, vortex en benoît, melkweg amsterdam
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Ja en????? |
Re: [11-03-05] Earth met lee burridge, vortex en benoît, melkweg amsterdam
| quote: |
| Originally posted by magrec Misschien dat ik nog wat andere ta's zie??? |
Re: Re: [11-03-05] Earth met lee burridge, vortex en benoît, melkweg amsterdam
| quote: |
| Originally posted by tijs08 Ik zal er zeker niet zijn. Ik heb Burridge vorig jaar gezien met Koninginnenacht in Off Corso en vond er echt geen bal aan. Echt suffe progressive vind het wat hij draait. Maar ik wil nog steeds een keer een Earth meemaken in de Melkweg... maar dan moet er wel een keer weer een vette line-up komen, vind de Earth line-ups laatste tijd echt tegen vallen... |
found it.
16 april in de panama earth met o.a. ashley casselle...
Vet dat die weer ééns in NL komt draaien.
Lee Burridge rocks!
Het was erg gezellig en lekker vol in de melkweg gisteravond.
Vortex mocht beginnen en draaide zeer verdienstelijk. Na vortex was het tijd voor Lee Burridge. Wat een vette set. Hard en diep met af en toe techno/tech-house invloeden. Tempo zat er goed in en burridge toverde de ene vette plaat na de andere op de draaitafels geen vaag gepiel maar gewoon die heerlijk progressive stoomtrein van droge diepe bassen met funky basslijntjes. Na vortex mocht benoit afsluiten en hoe....ook aardig wat techno invloeden en superstrak gemixt en als afsluiter Happiness - Superpitcher (Michael Mayer Mix)FEESTTTTTTTTT
terugweg was weer lekker....Weer sneeuw....en spekgladde weg, stukkie naar huis lopen bijna op mijn bek gegaan

| quote: |
| Originally posted by magrec terugweg was weer lekker....Weer sneeuw....en spekgladde weg, stukkie naar huis lopen bijna op mijn bek gegaan |
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Sneeuw vannacht ?!??!!??! In Adam ? |
Vet feestje dus?! Earth rules!
gaan we zeker dit jaar nog eens heen! 
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! gaan we zeker dit jaar nog eens heen! |
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! Vet feestje dus?! Earth rules! gaan we zeker dit jaar nog eens heen! |
| quote: |
Hard en diep met af en toe techno/tech-house invloeden |
| quote: |
| Originally posted by tijs08 Zo te horen vond jij het wel vet Harmen, maar ik geloof dat jij juist de iets diepere progressive meer waardeert. Vond afgelopen Earths ook weinig aan de sets van Per, iets te zoals jij al zei Heb je misschien iets meer info over die Ashley Casselle of misschien een recentelijk setje, ben wel benieuwd! |
hier is een ashley cassele set te vinden.
de behoorlijk trancey sound verraste me wel, maar gezien zijn vette (ashtrax) producties een gave naam voor earth. helaas niet in de melkweg maar daarentegen gelukkig wel weer op een zaterdag.
Ik heb hem trouwens 1x horen draaien en dat was op mysteryland in ruigoord. Alleen toen draaide hij voor 10 man ofzo
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.