TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [01-04-2005] Tiesto - Erasmusbrug, Rotterdam (gratis)
Pages (3): [1] 2 3 »

Posted by jp on Mar-08-2005 17:37:

[01-04-2005] TMF Awards / Tiesto - Erasmusbrug, Rotterdam

Bron: AD

Hier moeten alle Tiesto fans gewoon bij zijn. Dat wordt vechten om kaarten in Rotterdam dus

Posted by eieregooie on Mar-08-2005 18:10:

JP had er 3 pogingen voor nodig om me te overtuigen dat dit for real is...

maar here we go... http://script07.tmf.nl/scripts/tmfawards/tmfawards.php#

Leuk nieuws dus

Posted by jp on Mar-08-2005 18:24:

Ik dacht eerst ook aan een hoax. Maar:

-De TMF Awards zijn nu eenmaal op die datum
-Tiesto ziet zoiets natuurlijk wel zitten
-Het staat op TMF.nl en AD.nl
-Geen verborgen hints in de berichten
-Berichtgeving op de radio
-Tiende editie van de TMF awards
-Tiesto heeft TMF awards gewonnen en daar opgetreden

Posted by eieregooie on Mar-08-2005 18:54:

Ik zie persoonlijk het 25 maart 08:00u niet zo zitten

Posted by SnuggLe on Mar-08-2005 19:33:

quote:
Originally posted by eieregooie
Ik zie persoonlijk het 25 maart 08:00u niet zo zitten

Kijk, en dat is waar werkeloze Bram maybe wat kan betekenen?
Ik wil voor een kleine fee wel daar in de rij gaan staan voor een boel mensen die dat zelf niet kunnen?
Dan sponsor je daarmee een werkloze

Posted by nz-fan on Mar-08-2005 19:38:

Sounds nice

But hard to catch a ticket.....
especialy from outside NL

greetings

Posted by Jappio on Mar-08-2005 21:32:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Kijk, en dat is waar werkeloze Bram maybe wat kan betekenen?
Ik wil voor een kleine fee wel daar in de rij gaan staan voor een boel mensen die dat zelf niet kunnen?
Dan sponsor je daarmee een werkloze

hehe nou ik denk eerlijk gezegd dat t 1 kaartje pp wordt bram

maybe wel interessant dit lekker dichtbij, en als het lekker weer is is de plek ook heel erg mooi!

Posted by Siesta on Mar-08-2005 21:46:

lekker tussen de BrEeZaHs

Posted by Muppy on Mar-08-2005 21:55:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta

dat dacht ik dus ook meteen haha!

Posted by Jappio on Mar-08-2005 21:57:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta

die staan dan toch in ahoy

Posted by MaGiKaL_MiKe on Mar-08-2005 22:30:

Idd de echte TMF freaks staan dan te kijken in Ahoy, ik ga hier zeker wel proberen bij te zijn. Ben vrijdag de 25ste vrij, dus dan kan ik mooi ff met de trein naar Rotterdam om ticket(s) te halen.

Ik vraag me ook af hoe ze dat gaan doen met die tickets, ieder 1 of ieder 2 of 3, onbeperkt lijkt me sowieso niet het geval.

Posted by Asperge on Mar-09-2005 08:01:

Beetje jammer dat ik dan net weer een weekend weg ben grrrr

(naja dan maar disney, HMH en asta)

Posted by JAF on Mar-09-2005 08:06:

en toch ben ik nog niet voor 100% overtuigd.

Krezip speelt namelijk 2 april in Amerika.
In hun overzicht geen optreden op 1 april.

Intwine speelt 1 april in Steenwijk.
En in hun overzicht geen optreden op die dag in R'dam.

Misschien dat iemand kan nagaan of de Gemeente Rotterdam uberhaubt een vergunning heeft afgegeven voor dit open-lucht-concert????

wordt vervolgd.....

heb nog ff verder geneust, maar het is het plaatsje Amerika in Limburg.......

hahahaha

tja dan is R'dam-Amerika wel te doen......

Posted by Matthijs on Mar-09-2005 12:23:

Ik geloof zeker niet dat dit een grap is, daarmee zou TMF wel HELE slechte reclame voor zichzelf maken! Wel een leuk gebaar van ze, en de locatie is ook niet verkeerd. Vraag me alleen wel af hoe lang ti�sto zelf zal gaan draaien, aangezien dat op de TMF-awards zelf meestal ook niet meer is dan drie plaatjes.

Posted by MaGiKaL_MiKe on Mar-09-2005 13:04:

quote:
Originally posted by Matthijs
Ik geloof zeker niet dat dit een grap is, daarmee zou TMF wel HELE slechte reclame voor zichzelf maken! Wel een leuk gebaar van ze, en de locatie is ook niet verkeerd. Vraag me alleen wel af hoe lang ti�sto zelf zal gaan draaien, aangezien dat op de TMF-awards zelf meestal ook niet meer is dan drie plaatjes.

Op de site van 538 staat dat tiesto een 1 uur durige set te gehoren zal brengen.

Posted by TranceFool on Mar-09-2005 13:44:

Jullie doen net alsof het allemaal wereldnieuws is en eigenlijk bijna onmogelijk is dat dit toch echt gaat gebeuren.....creepy

(het stond een aantal dagen geleden al in de krant / nieuws / radio / tv / vliegtuigen met reclame ed.)

Posted by tijs08 on Mar-09-2005 14:55:

quote:
Originally posted by TranceFool
Jullie doen net alsof het allemaal wereldnieuws is en eigenlijk bijna onmogelijk is dat dit toch echt gaat gebeuren.....creepy

(het stond een aantal dagen geleden al in de krant / nieuws / radio / tv / vliegtuigen met reclame ed.)

Ja precies! lekker bijzonder!

BTW ik vraag me nog steeds af hoe het zit met die kaarten afhalen.. lijkt me sterk dat het 1 kaart pp is want dan word het echt CHAOS 8000 man in die 'kelder' winkel van de FRS op de Lijnbaan.

Posted by Matthijs on Mar-09-2005 15:37:

quote:
Originally posted by tijs08
BTW ik vraag me nog steeds af hoe het zit met die kaarten afhalen.. lijkt me sterk dat het 1 kaart pp is want dan word het echt CHAOS 8000 man in die 'kelder' winkel van de FRS op de Lijnbaan.

in de krant zei een woordvoerder van MTV dat er mogelijk meer afgiftepunten komen om een chaos te voorkomen.

Posted by SnuggLe on Mar-09-2005 15:52:

quote:
Originally posted by TranceFool

Mooi gezegd, hier ben ik het wel mee eens...

...het is maar een DJ, hij poept en plast als ieder ander. Respect moet uitgaan naar diegenen die die muziek maken...eigenlijk

Posted by M_Peror on Mar-10-2005 23:31:

Call me paranoid, maar toch ben ik nog niet 100% overtuigd. Maar als het idd echt is, leuk idee, en bestel maar vast ME voor die ene FRS.

Posted by tijs08 on Mar-11-2005 00:54:

quote:
Originally posted by M_Peror
Call me paranoid, maar toch ben ik nog niet 100% overtuigd. Maar als het idd echt is, leuk idee, en bestel maar vast ME voor die ene FRS.

ik kan je verzekeren, het is echt joh!

had vandaag de plaatstelijke krant (Maastad!) in de bus gekletterd gekregen en dan stond tiestoow in vuur en vlam in!

Btw, het uitgave systeem van 8000 kaarten in een filiaal van 200m2 word hierin toch ook wel in twijfel gebracht, volgene een woordvoerder kunnen er meer uit-punten bijkomen. of er gaat geflyerd worden op straat...

De overbuurvrouw van de Vodafone winkel vond het ook erg raar, zoveel mensen in een relatief zeer kleine winkel, maar ze vond het wel goed voor de klandizie en zei letterlijk: 'iedereen is welkom'

dat word proppen!!!

Posted by Three 'O Three on Mar-11-2005 01:55:

Rare boel weer. Dat je ook maar door je hoofd laat gaan dat 8000 schreeuwende puberwijffies en tiesto-publiciteitshoertjes in een FRS keldertje passen, getuigt van een erg slechte smaak en ruimtelijk inzicht.

Posted by SnuggLe on Mar-17-2005 16:53:

Ik ben d'r bij........

.......maar dan niet als bezoeker, maar ik moet er werken
Zal ik stiekem de stellage waar Tiesto op moet gaan staan wat minder goed vastdraaien etc etc? Moet al die zooi opbouwen daar

Posted by jp on Mar-17-2005 16:54:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Zal ik stiekem de stellage waar Tiesto op moet gaan staan wat minder goed vastdraaien etc etc?

Een doos nitroglycerine en een ontsteker mag ook hoor

Posted by Tim81 on Mar-17-2005 16:57:

Nitroglycerine behoort tot de nitraten. Het zorgt voor verwijding van de bloedvaten en dus ook voor die van het hart. Bij angina pectoris geven die onvoldoende zuurstofrijk bloed door en als ze wat wijder worden is dat probleem opgelost. Bij aanvallen van hartkramp kan men snel even wat medicijn nemen om de aanval te onderbreken. Ook zijn er vormen van nitroglycerine die langduriger werken en op die manier helpen om aanvallen te voorkomen. Een en ander heeft te maken met de manier waarop men het middel krijgt toegediend.

Voor het onderbreken van een aanval zijn er met name de sprays voor in de mond en tabletjes voor onder de tong: Glytrin, Nitrolingual en Nitrostat.

Nitroglycerine kan ook door de arts via een infuus worden gegeven om een aanval te doorbreken of een dreigend hartinfarct af te wenden. Nitro Pohl is nitroglycerine die intraveneus (via de bloedvaten) wordt gegeven. Het kan ook onder de soortnaam nitroglycerine als ampullen in de apotheek worden gevonden.

Tenslotte kan de nitroglycerine via pleisters worden toegediend: Deponit T, Minitran, Nitro-Dur, Transiderm-Nitro, Trinipatch en onder de soortnaam.

Pages (3): [1] 2 3 »