TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat vinden wij de beste set van Trance Energy?
Pages (2): [1] 2 »

Posted by moogwai on Nov-12-2001 20:07:

Smiley DJ Wat vinden wij de beste set van Trance Energy?

Oke TA-ers,

Iedereen zal de Trance Energy sets nu wel onderhand hebben en een paar keer goed hebben gechecked en nu ben ik benieuwd welke set jullie het beste vinden

Ik zelf vind de Judge Jules het beste... waarom?
1. Omdat er veel vette nummers erin zitten die ik nog niet kende en ook enkele klassiekers.
2. Omdat het echt goed gemixt is (Piu mag zijn schoenen nog niet eens poetsen.... )
3. overgang PPK naar Close Cover en overgang Work in Progress naar DJ Tiesto
4. Ik vind alle nummers goed behalve Dave The Drummer - The One, Last One.

De set van Johan Gielen vind ik ook super... als de hele set van Gielen was uitgezonden, dan had ik waarschijnlijk wel voor Gielen gekozen. Ook de Scott Bond set vind ik steeds beter worden... zitten ook zeer lekkere nummers vooral nr. 2 t/m 9, maar als geheel vind ik Judge set toch beter. De Mario Piu set bevat ook super veel goede nummers, alleen het mixen is zo dramatisch.. en DJ Cross.. pff de helft van die nummers die hij gedraait heeft zijn gewoon K.U.T.

Posted by Flippe on Nov-12-2001 20:15:

Ik vond Judje Jules toch wle de beste!

Hij mixte perfect, de platen waren zeer goed, paar onbekende, paar gouwe ouwe.

Posted by Ruben_Dubbink on Nov-12-2001 20:25:

ook ik hou het bij de set van Judge Jules,
ik sluit me hierbij helemaal aan bij Moogwai!

De set van Gielen vond ik ook wel erg tof. Kan me alleen weinig meer herinneren van het gedeelte dat niet is uitgezonden
Scott Bond draaide ook zeker wel lekker!
(over Cross wil ik het niet hebben!)

Posted by tango on Nov-12-2001 20:49:

ik heb ook op the judge gestemd. Hij draait wel een beetje cheezy, maar toch wel allemaal lekkere nummertjes.

Bond was ook goed. Het enige positieve aan Piu's set is zijn openingsnummer . Gielen draaide ook wel lekker, jammer dat het maar een uurtje is. En jammer dat cross op het eind over schakelde naar trance, hij had gewoon bij progressive moeten blijven. (want daar blijft ie master in). Ik vind overigens een doordeweekse cross set op dance dept beter als deze TE set.....

grtz,
TNG

Posted by Blik on Nov-12-2001 21:03:

ik kies voor scott bond, lekkere nummertjes.....

Posted by Little Theseus on Nov-12-2001 21:17:

Ik kies ook voor judge, met piu op twee; want judge's set is gewoon een mix die je wederom elk moment van de dag goed ligt, Piu is goed door zn lekkere stampbaarheid; de herinnering dat ik daar enorm op uit mn plaat ging maakt het natuurlijk alleen maar beter.

Posted by kolkiewolkie on Nov-13-2001 07:50:

Smile

Ik kan nog steeds niet kiezen en doe het daarom ook niet

Voor mij zitten de sets van 'the judge' en 'scot' op hetzelfde niveau, allebei toppie.

eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik toen het live gebeurde judge jules tegen von vallen, maar blijkbaar lag ik toen te pitten ofzo, want hijs echt wel goed!!!

mario pui en gielen zijn ook wel goed (in die volgorde), cross rukte (en dan is die stomme set nog niet goed te branden/knippen ook).

greetz kolkiewolkie

Posted by Gurian on Nov-13-2001 07:57:

Judge Jules vonk ook het beste. Die overgang van platen was perfect. Vooral die van PPK naar Close Cover was super

Judge Jules Roeleert

Posted by mido on Nov-13-2001 07:59:

Ja ik heb ook maar Judge Jules aangeklikt.

Waarom?

Het enigste wat ik nog van zijn set weet is dat hij supervet aangekondigd. ON THE 7TH DAY HE CREATED......JUDGE JULES!!!

Dat is zo'n beetje het enigste wat ik nog weet, voor de rest ben ik de weg kwijt geweest en hoorde ik alleen maar beats!

whehehe

Posted by mido on Nov-13-2001 08:05:

Maar waarom nu deze thread pas?

Want er staat bij wijze van spreken al weer zowat een nieuwe TE voor de deur.

Posted by After8 on Nov-13-2001 10:56:

Ik sluit me aan, Judge Jules was echt de beste qua mixing en platenkeuze. Piu kan er niet echt over naar huis schrijven

greetz

Posted by Siesta on Nov-13-2001 15:10:

ik vond Scott Bond de beste eerst leker zweven en dan lekker beuken, superrr set, judge wa sook goed maar ik moest kiezen

Posted by eXos on Nov-13-2001 15:39:

De mijne staat er niet tussen

Ik vond de KLUBBHEADS het beste draaien LOL

Die is de enige die ik niet terug kan horen en dus alles uit m'n geheugen moet vissen. 't Enige probleem is dat er niet veel in m'n geheugen is blijven hangen. Maar ja, das bijzaak...

GReeTZ

Posted by Dr Mystical on Nov-13-2001 16:41:

Ik heb duidelijk voor Judge Jules gekozen. t was de eerste set van deze TE die ik hoorde, maar ook de beste. Goed gemixed, lekkere nummertje, PPK - Resurrection, Minimalistix - Close Cover, Tiesto - Urban Train en Push - The Legacy.

Hier kan ik maar 1 ding over zeggen:
LEKKAH!!

Posted by Mysteric on Nov-13-2001 16:50:

Judge Julius was de lekkerste...maar niet zo lekker als op Qontact.
Maar hij was beter dan de rest, en dan win je ook he (logisch). Maar om nou te zeggen dattie het lang vol gaat houden op m'n harde schijf is een andere zaak.

PS. Voor de volgende Trance-Energy (16-02-02) zijn al geboekt:
Klubbheads
Marco V (YEAAAAAAAAAAAHHHHHHH)

Posted by Flipper01 on Nov-13-2001 17:05:

Thumbs up

quote:
Originally posted by Mysteric
Maar hij was beter dan de rest, en dan win je ook he (logisch). Maar om nou te zeggen dattie het lang vol gaat houden op m'n harde schijf is een andere zaak.

Klubbheads

Is Dumonde ook niet geboekt?? Bij de afgelopen keer werd eerst ook geroepen dat Dumonde zou komen, maar toen dit later niet waar bleek te zijn werd er gezegd dat ze 16-02 wel zouden komen..

Over mijn keuze: Johan Gielen!!
Het was een lastige keuze aangezien het allemaal wel lekkere sets zijn.
Cross draaide alleen op het laatst een paar relexte nummers, Piu was lekker stampbaar, scott Bond was ook heerlijk en The Judge was helemaal top, vooral die aankondiging, echt jammer dat dat niet is uitgezonden op TMF!!
Maarr de set van Gielen vond ik toch wel het relexed, ik baal er dan ook flink van dat het tweede deel niet is uitgezonden aangezien dat ook superr was, as far as I remember!
Voor mij zaten The Judge en Gielen dus erg dicht bij elkaar..

Posted by moogwai on Nov-13-2001 19:01:

quote:
Originally posted by mido
Maar waarom nu deze thread pas?

Want er staat bij wijze van spreken al weer zowat een nieuwe TE voor de deur.

heb ik al gezegd

quote:
Originally posted by moogwai
Iedereen zal de Trance Energy sets nu wel onderhand hebben en een paar keer goed hebben gechecked en nu ben ik benieuwd welke set jullie het beste vinden

quote:

Klubbheads

Tel deze 4 Duitsers er maar bij op
DJ Jamx & De Leon (Dumonde) (staat op hun site)
Blank And Jones (Bevestigd door de webmaster van officiele Blank & Jones site)

En ik neem aan de Gielen ook komt, want die is op iedere Trance Energy volgens mij geweest.. en zal na zijn spetterde performence in Heerenven wel weer komen. En dan hebben we de complete line-up denk ik al bij elkaar

En dit is zeker een vette line-up

Posted by Yarnie on Nov-13-2001 19:35:

ik vind de set van judge jules echt ver uit de beste
hele lekkere nummertjes

Posted by NiTro on Nov-13-2001 20:35:

Doe u mij maar een portie Judge Jules

Posted by Jukx on Nov-14-2001 00:17:

Ohja, ik heb gehoord dat Barthezz ook op de volgende TE komt.. met 4 decks + drumcomputer!!

ok, flauw flauw..
ik weet het. vergeef me!

Posted by mido on Nov-14-2001 06:41:

quote:

Klubbheads

Kunnen ze die Klubheadz niet een keertje thuis laten?

Ik heb hun inmiddels wel genoeg gehoord. Als ik de radio aanzet dan heb je ze weer.

Posted by Mysteric on Nov-14-2001 09:23:

Nou, de Trance-Energy line-up van 16-02-02 in jaarbeurs in Utrecht wordt dus:

Klubbheads
DJ Jamx & De Leon (Dumonde)
Marco V
Blank And Jones
Johan Gielen

Blank & Jones, Dumonde en Marco V...das niet slecht. Maarja, dat duurt nog wel ff 3 maanden nog. Gaan ze strax natuurlijk weer heel geheimzinnig doen met die line-up terwijl de TA's hem al lang bij elkaar hebben gesnuffeld...

NARF

Posted by Dj Lex on Nov-14-2001 13:42:

Ik vond die set van Scott Bond het beste, alleen hij mixed slecht vind ik, maar ze platen spreken me gewoon aan

Posted by Flipper01 on Nov-14-2001 19:56:

Drunk W00000T

quote:

Klubbheads
DJ Jamx & De Leon (Dumonde)
Marco V
Blank And Jones
Johan Gielen

Blank & Jones, Dumonde en Marco V...das niet slecht. Maarja, dat duurt nog wel ff 3 maanden nog. Gaan ze strax natuurlijk weer heel geheimzinnig doen met die line-up terwijl de TA's hem al lang bij elkaar hebben gesnuffeld...

NARF

Zozozo, dat ziet er veel belovend uit!!! Als dit zo is ga ik er zekers weer heen!

Posted by Dj Alpha on Nov-15-2001 10:02:

ja uhhhh.. ik vond alle sets niet zo geweldig maar dat zal wel komen omdat ik er niet bij was... Cross vond ik wel grappig..

Pages (2): [1] 2 »