TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ETN loses A State of Trance


Posted by tiestoworld on Mar-09-2005 08:51:

ETN loses A State of Trance

from the etn website:

bad news for ASOT fans unless you're a pay subscriber to DI. I was informed today that until further notice, ETN is no longer allowed to carry the 'A State of Trance' show. It's a pretty simple situation, I'll sum it up for you.
-ASOT is now under control of The Radio Department
-DI.FM has recently signed an exclusive contract with The Radio Department for ASOT
-You can listen to ASOT on DI's free 96k stream or pay for a subscription to get up to 160k

That's pretty much the situation as I became aware of it today. I'm trying to contact The Radio Department of course to find out if there's any way ETN can still be onvolved but it dosen't look hopeful. Obviously since I don't feel like dealing with any lawsuits I will not be relaying the show in any way, nor will I be posting downloads. You're on your own getting ahold of copies of the show. Good luck!

Of course there's always a small glimmer of hope, if the situation ever changes and we're able to carry the show again you can bet you'll be the first to know

cheers
Will


Posted by nwopper on Mar-09-2005 09:21:

OMG teh drama!


Posted by SnuggLe on Mar-09-2005 10:28:

Sjezus, hij gaat ECHT iedere dag aan de gang. Maak toch gewoon een TRANCEtopic, zodat niet de hele shizzle volstaat. Maar oke, zal wel weer de enige zijn die me hierom druk maakt denk ik


Posted by Siesta on Mar-09-2005 10:45:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Sjezus, hij gaat ECHT iedere dag aan de gang. Maak toch gewoon een TRANCEtopic, zodat niet de hele shizzle volstaat. Maar oke, zal wel weer de enige zijn die me hierom druk maakt denk ik



he neem een koekje ofzo, en een bakkie koffie erbij, straks begin je echt te flippen


Posted by SnuggLe on Mar-09-2005 12:12:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
he neem een koekje ofzo, en een bakkie koffie erbij, straks begin je echt te flippen


Tsja sorry, ben een beetje stressed-out, morgen moet het gaan gebeuren, na fucking 1,5 jaar afstuderen: dan wordt ik EINDELIJK drs.
Ik kan hier altijd zo lekker mijn stress kwijtraken door een beetje te schelden


Posted by Siesta on Mar-09-2005 14:14:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Tsja sorry, ben een beetje stressed-out, morgen moet het gaan gebeuren, na fucking 1,5 jaar afstuderen: dan wordt ik EINDELIJK drs.
Ik kan hier altijd zo lekker mijn stress kwijtraken door een beetje te schelden



haha! nou succes dan maar he!


Posted by Ding Chavez on Mar-09-2005 15:59:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Tsja sorry, ben een beetje stressed-out, morgen moet het gaan gebeuren, na fucking 1,5 jaar afstuderen: dan wordt ik EINDELIJK drs.
Ik kan hier altijd zo lekker mijn stress kwijtraken door een beetje te schelden


Succes jongen Ik ben nu bezig de puntjes op de i aan het zetten van m'n scriptie, daar word ik al gek van Half april mag ik me dan Master noemen (of the Universe natuurlijk )


Posted by SnuggLe on Mar-09-2005 18:06:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Succes jongen Ik ben nu bezig de puntjes op de i aan het zetten van m'n scriptie, daar word ik al gek van Half april mag ik me dan Master noemen (of the Universe natuurlijk )


Dank je (en Siesta ook) Ik wordt nog 'Docterandus', oftewel oldschool baby Maar oke, het is ook meteen een Master inderdaad

Scripties zuigen.... maar gelukkig is het morgen echt helemaal afgelopen. Wordt gezellig en druk, komen iets van 55 man Kost wat maar dan heb je ook wat. Ik ga letterlijk en figuurlijk daarna mijn studententijd uitkotsen denk ik


Posted by AirPole on Mar-09-2005 18:12:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik wordt nog 'Docterandus'




hmmmm..... ik wordt...



:P Succes pik


Posted by SnuggLe on Mar-09-2005 18:19:

quote:
Originally posted by TranceZoner
hmmmm..... ik wordt...



:P Succes pik


Whahahahaha, tsja, heb je wel eens


Posted by @win on Mar-10-2005 11:18:

Erg jammer dit. ETN staat bij mij nogal wat hoger aangeschreven dan DI. Hopelijk staan de torrents ook nog ergens anders dan op ETS, zo ja meldt dat even


Posted by AirPole on Mar-10-2005 12:04:

quote:
Originally posted by @win
Erg jammer dit. ETN staat bij mij nogal wat hoger aangeschreven dan DI. Hopelijk staan de torrents ook nog ergens anders dan op ETS, zo ja meldt dat even


Ja DI FM vind ik ook niks... Zodra je trance channel aanklikt, komt me daar toch een stuk oud belegen kaas door de speakers heen zeg...

Anyway, je zou Torrent Spy eens kunnen proberen....


Posted by M_Peror on Mar-10-2005 23:24:

quote:
Originally posted by @win
Erg jammer dit. ETN staat bij mij nogal wat hoger aangeschreven dan DI. Hopelijk staan de torrents ook nog ergens anders dan op ETS, zo ja meldt dat even

Ja idd... een STUK hoger. Betere kwaliteit streams en tenminste gratis ook. Damn, hier baal ik echt van... vond het wel handig, zeker met die torrents van de uitzending naderhand.


Posted by @win on Mar-11-2005 02:02:

quote:
Originally posted by TranceZoner
Ja DI FM vind ik ook niks... Zodra je trance channel aanklikt, komt me daar toch een stuk oud belegen kaas door de speakers heen zeg...

Anyway, je zou Torrent Spy eens kunnen proberen....


Merci bien! Hopelijk staat ie er morgen op


Posted by @win on Mar-12-2005 14:43:

Iemand asot 187 al gevonden?? Hij staat namelijk echt nergens meer


Posted by moogwai on Mar-12-2005 15:49:

quote:
Originally posted by @win
Iemand asot 187 al gevonden?? Hij staat namelijk echt nergens meer


Horen we vnd wel live


Posted by MaGiK54 on Mar-12-2005 15:58:

quote:
Originally posted by @win
Iemand asot 187 al gevonden?? Hij staat namelijk echt nergens meer



Ben ook druk bezig hem te vinden.....


Posted by @win on Mar-12-2005 16:46:

quote:
Originally posted by moogwai
Horen we vnd wel live


Ja dat snap ik

Maar het gaat mij erom dat sinds dat vervloekte DI ASOT exclusief heeft, er nergens meer een torrent te vinden is...


Posted by Glaniskanis on Mar-12-2005 16:48:

Hoe wou je hem vinden dan... das toch simpel
Een stream wordt niet geripped, en zeker niet alsie 96kbps is (onbetaald)... en betaald is te duur dus een 192kbps streamrip van een platinum accountje op DI zul je al zeker niet snel zien denk ik

Nee de tijd van ASOT rippen is over (atm)... tenzij je iemand bij DI kent die de mp3 doorstuurt


Posted by @win on Mar-12-2005 16:50:

quote:
Originally posted by Glaniskanis
Hoe wou je hem vinden dan... das toch simpel
Een stream wordt niet geripped, en zeker niet alsie 96kbps is (onbetaald)... en betaald is te duur dus een 192kbps streamrip van een platinum accountje op DI zul je al zeker niet snel zien denk ik

Nee de tijd van ASOT rippen is over (atm)... tenzij je iemand bij DI kent die de mp3 doorstuurt


Het aantal kb zal me echt een worst wezen, maar ik mis door mijn sport altijd het begin vd show. Ik wil dat gewoon na kunnen luisteren!



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.