TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ETN loses A State of Trance
ETN loses A State of Trance
from the etn website:
bad news for ASOT fans unless you're a pay subscriber to DI. I was informed today that until further notice, ETN is no longer allowed to carry the 'A State of Trance' show. It's a pretty simple situation, I'll sum it up for you.
-ASOT is now under control of The Radio Department
-DI.FM has recently signed an exclusive contract with The Radio Department for ASOT
-You can listen to ASOT on DI's free 96k stream or pay for a subscription to get up to 160k
That's pretty much the situation as I became aware of it today. I'm trying to contact The Radio Department of course to find out if there's any way ETN can still be onvolved but it dosen't look hopeful. Obviously since I don't feel like dealing with any lawsuits I will not be relaying the show in any way, nor will I be posting downloads. You're on your own getting ahold of copies of the show. Good luck!
Of course there's always a small glimmer of hope, if the situation ever changes and we're able to carry the show again you can bet you'll be the first to know
cheers
Will
OMG teh drama! 
Sjezus, hij gaat ECHT iedere dag aan de gang. Maak toch gewoon een TRANCEtopic, zodat niet de hele shizzle volstaat. Maar oke, zal wel weer de enige zijn die me hierom druk maakt denk ik 
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Sjezus, hij gaat ECHT iedere dag aan de gang. Maak toch gewoon een TRANCEtopic, zodat niet de hele shizzle volstaat. Maar oke, zal wel weer de enige zijn die me hierom druk maakt denk ik |
| quote: |
| Originally posted by DJ_Siesta he neem een koekje ofzo, en een bakkie koffie erbij, straks begin je echt te flippen |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Tsja sorry, ben een beetje stressed-out, morgen moet het gaan gebeuren, na fucking 1,5 jaar afstuderen: dan wordt ik EINDELIJK drs. Ik kan hier altijd zo lekker mijn stress kwijtraken door een beetje te schelden |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Tsja sorry, ben een beetje stressed-out, morgen moet het gaan gebeuren, na fucking 1,5 jaar afstuderen: dan wordt ik EINDELIJK drs. Ik kan hier altijd zo lekker mijn stress kwijtraken door een beetje te schelden |
Ik ben nu bezig de puntjes op de i aan het zetten van m'n scriptie, daar word ik al gek van
Half april mag ik me dan Master noemen
(of the Universe natuurlijk
)
| quote: |
| Originally posted by Ding Chavez Succes jongen Ik ben nu bezig de puntjes op de i aan het zetten van m'n scriptie, daar word ik al gek van Half april mag ik me dan Master noemen (of the Universe natuurlijk ) |
Ik wordt nog 'Docterandus', oftewel oldschool baby
Maar oke, het is ook meteen een Master inderdaad 
Kost wat maar dan heb je ook wat. Ik ga letterlijk en figuurlijk daarna mijn studententijd uitkotsen denk ik
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Ik wordt nog 'Docterandus' |
| quote: |
| Originally posted by TranceZoner hmmmm..... ik wordt... :P Succes pik |
Erg jammer dit. ETN staat bij mij nogal wat hoger aangeschreven dan DI. Hopelijk staan de torrents ook nog ergens anders dan op ETS, zo ja meldt dat even 
| quote: |
| Originally posted by @win Erg jammer dit. ETN staat bij mij nogal wat hoger aangeschreven dan DI. Hopelijk staan de torrents ook nog ergens anders dan op ETS, zo ja meldt dat even |
| quote: |
| Originally posted by @win Erg jammer dit. ETN staat bij mij nogal wat hoger aangeschreven dan DI. Hopelijk staan de torrents ook nog ergens anders dan op ETS, zo ja meldt dat even |
| quote: |
| Originally posted by TranceZoner Ja DI FM vind ik ook niks... Zodra je trance channel aanklikt, komt me daar toch een stuk oud belegen kaas door de speakers heen zeg... Anyway, je zou Torrent Spy eens kunnen proberen.... |
Iemand asot 187 al gevonden?? Hij staat namelijk echt nergens meer 
| quote: |
| Originally posted by @win Iemand asot 187 al gevonden?? Hij staat namelijk echt nergens meer |
| quote: |
| Originally posted by @win Iemand asot 187 al gevonden?? Hij staat namelijk echt nergens meer |
| quote: |
| Originally posted by moogwai Horen we vnd wel live |

Hoe wou je hem vinden dan... das toch simpel
Een stream wordt niet geripped, en zeker niet alsie 96kbps is (onbetaald)... en betaald is te duur dus een 192kbps streamrip van een platinum accountje op DI zul je al zeker niet snel zien denk ik
Nee de tijd van ASOT rippen is over (atm)... tenzij je iemand bij DI kent die de mp3 doorstuurt 
| quote: |
| Originally posted by Glaniskanis Hoe wou je hem vinden dan... das toch simpel Een stream wordt niet geripped, en zeker niet alsie 96kbps is (onbetaald)... en betaald is te duur dus een 192kbps streamrip van een platinum accountje op DI zul je al zeker niet snel zien denk ik Nee de tijd van ASOT rippen is over (atm)... tenzij je iemand bij DI kent die de mp3 doorstuurt |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.