TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Ik denk dat de producer naam gekozen is!
Ik denk dat de producer naam gekozen is!
Ok ik zal dan even bekend gaan maken wat het hoogst waarschijnlijk is geworden
Audio Culture
Ik heb het er vanmiddag met Ricardo over gehad en we vinden dat de meest gave naam!
Deze naam is verzonnen door -=> Somershine <=-
Hartelijk bedankt daarvoor!
En de rest uiteraard ook bedankt voor het meedenken!
En -=> Blik <=- echt SUPER tof voor het openen van deze thread!
Re: Ik denk dat de producer naam gekozen is!
| quote: |
| Originally posted by mido En -=> Blik <=- echt SUPER tof voor het openen van deze thread! |


geluidscultuur, nou ik vinnem leuk gekozen.
K hoop dat t wat wordt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!
ik vind het een cool gekozen naam!
en super veel scu6 ermee!
Zou mooi zijn over een tijdje;
"quote;
Top 40;
1. Audio Culture
2. Tiesto
3. Michale Jackson
4. enz....
"
Ejh naampje is wel lachuh
Nu nog dik veel goeie platen uitbrengen!!
Maaruh is het nu met een O of een U 
LATOX
Das wel een mooie naam ja!
Nou zorgen dat die flexe nummers vban jullie worden uitgebracht!
cool
HE hier de verzinner 
Ik hoop dat jullie vet beroemd worden, kan ik nog zeggen da`t ik jullie naam heb verzonnen
.., dus goe je best doen he.., maar als ik de nummers hoor gaat het wel lukken!
Veel succes voor de rest.
sommershine
n.b. Oorspronklijke naam was inderdaad eigenlijk Audio Colture, maar Audio Culture kan natuurlijk ook. Colture vind ik eigenlijk net iets eigenwijzer klinken en Culture iets standaarder, maar kijk maar wat je doet.
Re: cool
| quote: |
| Originally posted by Somershine HE hier de verzinner ![]() Ik hoop dat jullie vet beroemd worden, kan ik nog zeggen da`t ik jullie naam heb verzonnen .., dus goe je best doen he.., maar als ik de nummers hoor gaat het wel lukken!Veel succes voor de rest. sommershine n.b. Oorspronklijke naam was inderdaad eigenlijk Audio Colture, maar Audio Culture kan natuurlijk ook. Colture vind ik eigenlijk net iets eigenwijzer klinken en Culture iets standaarder, maar kijk maar wat je doet. |



toffe naam, toffe nummers! De perfecte combinatie lijkt me
Heel veel succes ermee, en je blijft ons op de hoogt houden he!
| quote: |
| Originally posted by Ruben_Dubbink toffe naam, toffe nummers! De perfecte combinatie lijkt me Heel veel succes ermee, en je blijft ons op de hoogt houden he! |
das idd wel erg fijn!
| quote: |
| Originally posted by mido Uiteraard! En mocht het zover komen ik blijf jullie gewoon kennen hoor! :P whehe |

| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! ik vind het een cool gekozen naam! en super veel scu6 ermee! Zou mooi zijn over een tijdje;"quote; Top 40; 1. Audio Culture 2. Tiesto 3. Michale Jackson 4. enz.... " |

| quote: |
| Originally posted by Gekhous neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, zeg dat nou niet!!!! Mido, als je dat flikt, kom ik na school een x bij je langs en dan bijt ik je hoofd eraf ![]() een beetje je plaat vernakken door m in de top 40 te zetten |
Ik hoop dat jullie heel ver komen en als je er een commercieel succes uit kan slepen moet je het zeker doen jongen. Geen probleem. 


ik moet een beejte denken aan culture beat..
voor de rest leuke naam 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.