TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Ik denk dat de producer naam gekozen is!


Posted by mido on Nov-12-2001 21:47:

Ik denk dat de producer naam gekozen is!

Ok ik zal dan even bekend gaan maken wat het hoogst waarschijnlijk is geworden

Audio Culture

Ik heb het er vanmiddag met Ricardo over gehad en we vinden dat de meest gave naam!

Deze naam is verzonnen door -=> Somershine <=-

Hartelijk bedankt daarvoor!

En de rest uiteraard ook bedankt voor het meedenken!

En -=> Blik <=- echt SUPER tof voor het openen van deze thread!


Posted by Blik on Nov-12-2001 22:09:

Re: Ik denk dat de producer naam gekozen is!

quote:
Originally posted by mido
En -=> Blik <=- echt SUPER tof voor het openen van deze thread!


Geen dank hoor

en de naam die Somershine had bedacht was Audio Colture......maar ik denk dat Somershine het wel zo bedoelt had

ik vind het een goeie naam, en we zullen er waarschijnlijk nog veel van horen, denk ik zo


Posted by Little Theseus on Nov-12-2001 22:16:

geluidscultuur, nou ik vinnem leuk gekozen.
K hoop dat t wat wordt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!


Posted by Partyhardy! on Nov-12-2001 22:26:

Rasta

ik vind het een cool gekozen naam! en super veel scu6 ermee! Zou mooi zijn over een tijdje;

"quote;

Top 40;
1. Audio Culture
2. Tiesto
3. Michale Jackson
4. enz.... "


Posted by New Wave on Nov-13-2001 09:04:

Ejh naampje is wel lachuh
Nu nog dik veel goeie platen uitbrengen!!
Maaruh is het nu met een O of een U

LATOX


Posted by Flippe on Nov-13-2001 13:04:

Das wel een mooie naam ja!
Nou zorgen dat die flexe nummers vban jullie worden uitgebracht!


Posted by Somershine on Nov-13-2001 15:15:

cool

HE hier de verzinner

Ik hoop dat jullie vet beroemd worden, kan ik nog zeggen da`t ik jullie naam heb verzonnen .., dus goe je best doen he.., maar als ik de nummers hoor gaat het wel lukken!
Veel succes voor de rest.

sommershine

n.b. Oorspronklijke naam was inderdaad eigenlijk Audio Colture, maar Audio Culture kan natuurlijk ook. Colture vind ik eigenlijk net iets eigenwijzer klinken en Culture iets standaarder, maar kijk maar wat je doet.


Posted by mido on Nov-13-2001 15:28:

Re: cool

quote:
Originally posted by Somershine
HE hier de verzinner

Ik hoop dat jullie vet beroemd worden, kan ik nog zeggen da`t ik jullie naam heb verzonnen .., dus goe je best doen he.., maar als ik de nummers hoor gaat het wel lukken!
Veel succes voor de rest.

sommershine

n.b. Oorspronklijke naam was inderdaad eigenlijk Audio Colture, maar Audio Culture kan natuurlijk ook. Colture vind ik eigenlijk net iets eigenwijzer klinken en Culture iets standaarder, maar kijk maar wat je doet.


aha okeej.

Ik dacht namelijk dat je een type fout had gemaakt.

Want wat betekend Coture dan?

Anders wordt het namelijk gewoon Audio Colture als het een zinvolle betekenis heeft! whehej


Posted by Ruben_Dubbink on Nov-13-2001 15:39:

toffe naam, toffe nummers! De perfecte combinatie lijkt me

Heel veel succes ermee, en je blijft ons op de hoogt houden he!


Posted by mido on Nov-13-2001 15:43:

quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
toffe naam, toffe nummers! De perfecte combinatie lijkt me

Heel veel succes ermee, en je blijft ons op de hoogt houden he!


Uiteraard!

En mocht het zover komen ik blijf jullie gewoon kennen hoor! :P whehe


Posted by Ruben_Dubbink on Nov-13-2001 16:05:

das idd wel erg fijn!


Posted by Flipper01 on Nov-13-2001 16:55:

Thumbs up

quote:
Originally posted by mido


Uiteraard!

En mocht het zover komen ik blijf jullie gewoon kennen hoor! :P whehe


Zolang je geen foute interviews gaat geven aan Nieuwe Revu en gaat scratchen willen wij je ook wel blijven kennen

Veel suc6 ermee en hopelijk komen er nog meer platen!!


Posted by Gekhous on Nov-13-2001 17:00:

Exclamation

quote:
Originally posted by Partyhardy!
ik vind het een cool gekozen naam! en super veel scu6 ermee! Zou mooi zijn over een tijdje;

"quote;

Top 40;
1. Audio Culture
2. Tiesto
3. Michale Jackson
4. enz.... "


neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, zeg dat nou niet!!!!

Mido, als je dat flikt, kom ik na school een x bij je langs en dan bijt ik je hoofd eraf

een beetje je plaat vernakken door m in de top 40 te zetten


Posted by mido on Nov-13-2001 22:29:

quote:
Originally posted by Gekhous


neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, zeg dat nou niet!!!!

Mido, als je dat flikt, kom ik na school een x bij je langs en dan bijt ik je hoofd eraf

een beetje je plaat vernakken door m in de top 40 te zetten


Dat is toch ook wat.

Ik zou niets liever willen dan een keer in de top40 staan.
En dat meen ik echt dat zou een kroon op mijn werk zijn om een keer bij Madonna ofzo in het rijtje te kunnen staan.

Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen. Maar ik zal het niet voor het geld doen. Want ik heb al eerder gezegd ik sta achter mijn muziek!

:P


Posted by Dj Lex on Nov-14-2001 13:46:

Ik hoop dat jullie heel ver komen en als je er een commercieel succes uit kan slepen moet je het zeker doen jongen. Geen probleem.


Posted by Dj Alpha on Nov-14-2001 21:45:

ik moet een beejte denken aan culture beat..
voor de rest leuke naam



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.