TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Forumgames (questions)
Forumgames (questions)
Ik stel een willekeurige vraag en de volgende antwoord daarop (wa ge wilt) en maakt een nieuwe vraag...
Waarom zijn bananen krom?
*LOL*
Neen
gaan we nu samen vissen dan?
edit: ni editten snoooooodaaaarddd !
Re: Forumgames (questions)
| quote: |
| Originally posted by mellow_head Waarom zijn bananen krom? *LOL* |
| Neen gaan we nu samen vissen dan? edit: ni editten snoooooodaaaarddd ! |
Ok�, deze thread is er toch een klein beetje over...
All�, leuk dat ge wat leven in de brouwerij wilt brengen enzo, maar het moet ni alleen zever en bullshit zijn h�, probeer anders eens iets over trance of muziek te posten ofzo? 
Any suggestions?
Als ik suggesties voor threads had zou ik ze wel al zelf gemaakt hebben h�
Maar gewoon, wees creatief. 
Het is en blijft hier toch nog wel een trance/muziekforum, en tegenwoordig wordt er echt ni meer zo veel muziekgerelateerd gepost lijkt me?
En ja, te veel progressive-gerelateerde dingen mag ik hier ook ni posten, want dan zitten er ook mensen op hun paard...
| Originally posted by mellow_head HUH? |
so? Ik haat Ti�sto en I don't give a rats ass what you think bout it
| Originally posted by mellow_head so? Ik haat Ti�sto en I don't give a rats ass what you think bout it |
me/ (begint gayish te zingen) you're not alone....
Daar ging het ni om pipo, ge edit een post waar mensen op moeten replyen, wa zitten dan nog van (HUH? HUHUHUHUH) te doen.
that's the way....
| Originally posted by pooley HUHUHUHUH |
| Originally posted by Jasperovitsj Ok�, deze thread is er toch een klein beetje over... All�, leuk dat ge wat leven in de brouwerij wilt brengen enzo, maar het moet ni alleen zever en bullshit zijn h�, probeer anders eens iets over trance of muziek te posten ofzo? |
Lock it!!! Lock ittttttttttt!
kzou het gelocked hebben, moest ik mod zijn...
(pls don't shoot me
)
| Originally posted by pooley Daar ging het ni om pipo, ge edit een post waar mensen op moeten replyen, wa zitten dan nog van (HUH? HUHUHUHUH) te doen. |
lol pooley, u vooral ni opjagen he

| Originally posted by zehra Lock it!!! Lock ittttttttttt! kzou het gelocked hebben, moest ik mod zijn... (pls don't shoot me ) |
+1 voor te sluiten
Sorry mellow_head ![]()
Ik ben de kalmheid zelve 
Sorry mensen
sluit deze zever ma
Op request : closed!