TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De NLTA leeftijd thread 2005
Pages (4): [1] 2 3 4 »


Posted by jp on Mar-10-2005 18:58:

De NLTA leeftijd thread 2005

.


Posted by Siesta on Mar-10-2005 19:27:

al 18 jaar mag ik deze aarde terroriseren


Posted by Mindphaser on Mar-10-2005 19:28:

Ben 23 jaar, zo te zien is 23 al vrij oud vergeleken met andere op dit forum, niet verwacht..


Posted by ryo on Mar-10-2005 19:48:

21


Posted by magrec on Mar-10-2005 19:56:

21 jaartjes


Posted by Remy D on Mar-10-2005 20:34:

ben blij dat hij er bij stond want ik heb natuurlijk gekozen:

IK BEN EEN KIND


Posted by jp on Mar-10-2005 20:41:

quote:
Originally posted by Remy D
ben blij dat hij er bij stond want ik heb natuurlijk gekozen:

IK BEN EEN KIND


Had er al rekening mee gehouden idd...


Posted by Remy D on Mar-10-2005 20:43:

quote:
Originally posted by jp
Had er al rekening mee gehouden idd...

hihi wat gaaf, daar drinken we zaterdag op.


Posted by jp on Mar-10-2005 20:51:

quote:
Originally posted by Remy D
hihi wat gaaf, daar drinken we zaterdag op.


Proost


Posted by Remy D on Mar-10-2005 20:53:

quote:
Originally posted by jp

haha junkie ik ga geen junk zijn alleen


Posted by Phat B on Mar-10-2005 20:55:

ik loop mn ouders al 22 jaar lastig te vallen...

dan ben je toch nog niet oud? toch? he? of wel soms?
ben toch nog geen oude lul he


i'm 22 and i'm proud of it!


Posted by jp on Mar-10-2005 20:56:

Twee biertjes prima lekker


Posted by New Wave on Mar-10-2005 20:59:

23


Posted by Creamfields23 on Mar-10-2005 21:01:

Ben 26 en over een paar daagjes 27


Posted by Cosmic on Mar-10-2005 21:11:

25....


Posted by Jappio on Mar-10-2005 21:27:

22


Posted by Muppy on Mar-10-2005 21:32:

19


Posted by Siesta on Mar-10-2005 21:34:

volgens mij kunnen we hier het feit noteren dat trance idd niet meer zo populair is als vroeger. 3 jaar geleden zaten hier nog veel meer koters van rond de 15/16/17 (including me).


Posted by BaRTeZ on Mar-10-2005 22:17:

19


Posted by Muppy on Mar-10-2005 22:32:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
volgens mij kunnen we hier het feit noteren dat trance idd niet meer zo populair is als vroeger. 3 jaar geleden zaten hier nog veel meer koters van rond de 15/16/17 (including me).


het is alles wat de 'hardstyle-klok' beuQt tegenwoordig.


Posted by Siesta on Mar-10-2005 22:37:

quote:
Originally posted by Muppy
het is alles wat de 'hardstyle-klok' beuQt tegenwoordig.



idd, maar toch altijd grappig om te zien, als ze ouder worden dat ze dan andere muziek gaan waarderen. zoals club & House. Mijn zus vond vroeger hardrock helemaal waus echt zon hippie je weet wel. en nu luisterd ze alleen maar clubmuziek e.d. Zo heb ik ook paar vrienden van me die het nu eindelijk ook wat leuker gaan vinden en hardstyle links latren liggen.

hardstyle en hardcore worden meeesten koters nu mee opgevoed. hun broers en zussen vinden het ook cool, en zij dus ook. Want dan kan je er een beetje bijhoren, ze worden gewoon zo opgevoed en hebben geen idee wat voor muziek e rnog meer is.

kansloze kut jeugd, wordt helemaal gek van die lui, met hun teringtakke kut hardcore


Posted by Roger on Mar-10-2005 23:09:

18


Posted by M_Peror on Mar-10-2005 23:17:

26.
Damn, voel me nu best oud als ik de resultaten check.


Posted by Three 'O Three on Mar-11-2005 01:42:

quote:
Originally posted by tijs08
ja, dus maak een nieuwe zou ik zeggen!
In plaats van zinloos te graven, is je camera kapot ofzo??!!


Goed zo JP, je luistert soms wel he, ouwe lobbes.

Verder natuurlijk gewoon een kutthread!

O ja, ik ben 23!!!!!!!!!!


Posted by Three 'O Three on Mar-11-2005 01:47:

Kan je voor het overzichtelijke gevoel niet wat minder categorietjes doen. Bijvoorbeeld een categorie 30-35 en 35+ ?

Ik wacht met smart op je antwoord!


Pages (4): [1] 2 3 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.