TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Top 5
Top 5
TOP 5 TRANCE DJ's
4) Octagen
5) George Hales
TOP 5 PROGRESSIVE DJ's
4) Alucard
5) Sasha
Top 5 Dj's:
1. Shiloh
2. Hern�n Catt�neo
3. Sander Kleinenberg
4. Sasha
5. Nick Warren
Top 5 Producers:
1. Bart van Wissen
2. Habersham
3. Madoka
4. Matthew Dekay
5. Pole Folder
Re: Top 5
| quote: |
| Originally posted by mellow_head TOP 5 PROGRESSIVE DJ's ______________________ 1) Markus Schulz 2) Perry O'Neil 3) Matthew Dekay 4) Alucard 5) Sasha |
[/Jack-mode]
Top 5 Dj's:
1. Shiloh
2. Matthew Dekay
3. CP
4. Hern�n Catt�neo
5. Sasha
Aan producers begin ik zelfs niet, too many to mention...
Deze twee steken er op het moment wel bovenuit voor mij:
Micah
Madoka
Allez nog geen reactie. Ge meende da dan wa ge op MSN zei, da ge u rustig ging houden Jack? 
En on-topic: Kga er ook ni aan beginnen eigenlijk. Zijn zoveel verschillende DJ's en producers, in verschillende genres dan nog, die ik goed vind.
heb de laatste paar maanden niet zoveel dj's aan het werk gezien, dus mijn top 5 van eind vorig jaar blijft voorlopig onveranderd. ik hou geen rekening met radio shows, enkel live-ervaringen (anders stond Markus zeker niet zo hoog).
01. M.I.K.E.
02. Markus Schulz
03. Menno de Jong
04. Niklas Harding
05. Armin van Buuren
moet er wel aan toevoegen dat ik Armin grondig beu aan het worden ben. 
1 Lisa Lashes, Mauro Picotto, Carl Cox...
2 Paul van Dyk, Sasha...
3 Armin, Tiesto, Mike...
4 de rest...
| Originally posted by Xilver Allez nog geen reactie. Ge meende da dan wa ge op MSN zei, da ge u rustig ging houden Jack? ![]() |

| Originally posted by TOR 01. M.I.K.E. |

mike, precision, armin, ferry, freezel
perry, markus, max graham, nick warren,
| Originally posted by TOR moet er wel aan toevoegen dat ik Armin grondig beu aan het worden ben. |
) en Menno De Jong (Intuition show)
Originally posted by CygnusX Verklaar u nader, ik begin hem tegenwoordig weer beter te vinden. ASOT 184 en 185 heb ik samen zeker 10x beluisterd. Live is't al weer een tijdje geleden. |
een dikke +1 voor Shiloh.
Shiloh ownz
1. Jean
2. Christophe
3. Judge Jules
4. Jan (als em in form is
)
5. Geen idee, ik download amper nog sets en luister meestal naar groove, apparte nummers of setjes van de bovenvermelde gasten.
1. Armin Van Buuren
2. M.I.K.E.
3. Scott Bond
4. Kyau vs Albert
5. Fred Baker
gewoon op basis van de sets die ik afgelopen tijd heb beluisterd.
1. ferry (TE)
2. hybrid
3. dno
4. dno
5. armin
bof ni echt simpel om 5 namen te noemen imo
1)Fleming (dat had waarschijnlijk oek niemand geraden
)
Why ?
Geweldig om die kerel bezig te zien, die geniet gewoon terwijl hem draait en da druipt er af. Zijn tracklistings zijn ook weinig voorspelbaar en Psy/goa trance is gewoon ownage
2)Jeff Mills
Why? Gewoon vet op 10 jaar fuse
3)T-Quest
Why ? idem als Mills
4)Flutlicht Vs. S.H.O.K.K.
Why? Echt grondige reden kan ik niet uit de doeke doen, was geweldige afsluiter van DV imo voor me persoonlijk
5)Armin
Why?
Hoewel ik ben zo beu als kou pap eigelijk, voorspelbare tracklisting en stuff,desalnietemin blijf ik toch altijd maar gaan als ik hem erges kan zien. Neem nu Dance Valley vorig zomer, ik heb gewoon 6 uur in die tent gezeten, terwijl het geweldig weer was buiten en je kon chillen op the hill met ferry. Ge zout voor minder voor dorpsidioot uitgekaffert worden.
Ik denk dat het nog steeds komt door het feit toen ik hem voor het eerst op AiB zag in 2003, toen ie opende in dat klein zaaltje boven. Een van de meest waanzinnige 3 uur ooit imo, met tunes als Solarcoaster, affinity,ATRC, Summer Calling. Ik denk dat ik hem dat onbewust nog steeds verplicht ben
en zen enthousiasme werkt ook aanstekelijk (y) Ow en op T.E. afsluiten met Exhale was gewoon VETTTTT !!!!
Producers:
1)Miika Kuisma
Geweldig sound heeft die kerel, combineert veel stijlen in zen producties, krijgt geweldig steun van Fleming en dat verdient ie ook imo
2)Electric Universe
vet full-on psy album
3) Mike/J'OO'F
Nice collab team
4)A-Force
Uplifting en Psy combineren werkt