TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [22-04-2005] Sven Vath @ Panama
Pages (2): [1] 2 »
[22-04-2005] Sven Vath @ Panama
Een vriend van mij is van de week jarig en vroeg kaarten voor dit feest, gelijk zelf dus ook maar kaarten gescoord! Wellicht zijn er nog meer TA'ers geinteresseerd...
En dus niet meer zeuren dat er alleen maar progressive-feestjes worden gepost
Werkt trouwens wel handig dat systeem om kaarten te bestellen via dat Beep! Ik hoef de deur niet meer uit en je bent ook niet meer afhankelijk van de post!!
----------------
SOUND ARCHITECTURE AND COCOON PROUDLY PRESENT FRIDAY 22 APRIL 2005.
THE SOUND OF THE FIFTH SEASON WORLDTOUR
SVEN VATH [exclusive long set]
Supported by JOACHIM & BART SKILS
More deejays to be confirmed,
PANAMA
OOSTELIJKE HANDELSKADE 4
AMSTERDAM. THE NETHERLANDS.
TIME:22:00 till 06:00
TICKETS:18,-
PRESALE ROTTERDAM > Starts 10/03/05
VELVET | Oude Binnenweg | Rotterdam
GNIUS Records | Nieuwe Binnenweg | Rotterdam
PRESALE AMSTERDAM > Starts 10/03/05
OUTLAND | Zeedijk| Amsterdam
RUSHHOUR | Spuistraat | Amsterdam
PRESALE ONLINE VIA WWW.BEEP.NL NOW
WWW.COCOON.NET / WWW.PANAMA.NL
NOTE THIS WILL BE SVEN VATH'S ONLY CLUB DATE IN THE NETHERLANDS FOR A LONG PERIOD.
Sven V�th is cool
Ik ben cool
Vuile junk die Vath
Helaas is dit de vrijdag voor Masters 
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Ik ben cool |
Heee dit ziet er wel interessant uit! 
En het gaat voor de verandering ook een keer door tot na 04.00 
| Originally posted by Dj Lex Whaha denk je dat nou nog steeds? Dat zeiden we vorige keer als grapje hoor! |
De cd met die foto van hierboven erop, ligt al een paar weken bij FRS. Volgens mij is ie dat...
| Originally posted by SnuggLe Ontopic: Sound of the Third Season was erg gaaf. |
Ik ben erbij! 
Ik ben geen Sven Vath liefhebber. Zowiezo doet techno me weinig. Sommige zeggen dat je dat pas "begrijpt" in de loop van de tijd, maar ik luister nu al een hele tijd elektronische muziek en het doet me nog steeds niets. Wel is het zo dat je in het begin meer simpele melodietjes leuk vind en na verloop van tijd een diepere sound gaat waarderen maar dan is voor mij het eindpunt toch echt progressive. Techno vind ik veels te koud, ik mis het gevoel in veel platen. Voor mij dus geen Vath 
Paar weken later komt Svennieboy ook naar de Fuse, Brussel 
| Originally posted by Partyhardy! Ik ben geen Sven Vath liefhebber. Zowiezo doet techno me weinig. Sommige zeggen dat je dat pas "begrijpt" in de loop van de tijd, maar ik luister nu al een hele tijd elektronische muziek en het doet me nog steeds niets. Wel is het zo dat je in het begin meer simpele melodietjes leuk vind en na verloop van tijd een diepere sound gaat waarderen maar dan is voor mij het eindpunt toch echt progressive. Techno vind ik veels te koud, ik mis het gevoel in veel platen. Voor mij dus geen Vath |
| Originally posted by tijs08 Tevens zal het wel helemaal afgeladen worden in de Panama met 50 graden en geen ruimte om ook maar iets te bewegen op de dansvloer... |
| Originally posted by basvh third? die cd die deze zomer is uitgekomen was van the fifth season. Of jij hebt het over een cd die 3 jaar oud is of je hebt the fifth season perongeluk third season genoemd. |
Hehehehehe, ik loop een beetje achter 
| Originally posted by SnuggLe Toch heb ik wel liever de 'rustige' techno, alles zoals Rush etc trek ik echt totaal niet. Hersenloos knallen. |
| Originally posted by HiGH_NrG En waarom is dat dan hersenloos? |
| Originally posted by SnuggLe Laat ik het anders zeggen: ik vind dat hersenloos, ipv dat 'is' hersenloos, voordat ik iemand op de tenen ga staan. Waarom? Ik weet het niet, ik vind er geen muziek meer in zitten als je echt alleen maar bass hebt, en de ene na de andere dj alleen maar harder/sneller gaat. Verder geen waardeoordeel hoor: wat de een niets vindt, vindt de ander wel gaaf. Heb er met AWA in de Now&Wow ook even gestaan, maar trok het gewoon niet. Ieder zijn smaak. Mag dat, meneer High_NRG? |
Op zaterdag 23 april komt een andere techno-grootheid eveneens naar Nederland:
Jeff Mills in de Winkel van Sinkel
In samenwerking met Springdance, een 11 dagen durend dans-festival op diverse locaties in Utrecht, heeft FCA-Music het voor elkaar gekregen om een grootheid naar de Winkel van Sinkel te halen. Jeff Mills, bekend bij vrijwel iedere techno-fanaat, maakt op zaterdag 23 april zijn opwachting in de Winkel van Sinkel tijdens ROCKIT Special. Benny Rodrigues, kersverse resident Vincenzo de Bull en Martin Damen zullen hem bijstaan op deze avond.
Als je kaarten voor dit feest wil halen, kan je dit in eerste instantie doen bij Twist �n� Shout (Oudegracht 72) in Utrecht. Via de telefoon (030 2340520) kunnen kaarten gereserveerd worden en vanaf 21 maart zijn ze op dit adres af te halen. De ticketprijs is �17,50 exclusief fee. In een later stadium zullen er ook tickets verkrijgbaar zijn bij andere reguliere voorverkoopadressen.
---
Waarom ik dit hier post? Omdat er (volgens mij) geen algemeen techno-topic is en ik niet weet of er veel interesse is voor dit feestje op dit forum. Zelf ga ik er ook niet heen vandaar...
| Originally posted by Tim81 Waarom ik dit hier post? Omdat er (volgens mij) geen algemeen techno-topic is en ik niet weet of er veel interesse is voor dit feestje op dit forum. Zelf ga ik er ook niet heen vandaar... |

| THE THREE AGES BY JEFF MILLS The first feature film of Buster Keaton �The Three Ages� was a great success immediately at release, a corner stone for Keaton�s work and a Master Piece of silent cinema. The film tells the stories of seduction and love between the sexes through three ages of human History: the Stone Age, the Roman age, and the Modern time. Hilarious and absolutely contemporary, this film finds with the new score composed by Jeff Mills the exact sound that could revive its timeless appeal. Considered as a funding member of the Electronic Music genre, Mills has been an influential Composer and DJ for the last fifteen years. Travelling across the world, he brought everywhere the sounds of the Detroit Techno; now based between Berlin and Chicago, Mills became an inevitable guest on all prestigious Electronic scenes, and sales his records worldwide. His long lasting love-affair with movies that already made him compose a new score for Fritz Lang�s �Metropolis� and pieces for Claire Denis films, brings him today to compose an Electronic-Jazzy magnificent soundtrack for this Keaton� s classical film. Alongside the image and sound restoration programme launched by MK2 for silent cinema classics (e.g. The Charlie Chaplin catalogue), MK2 Music is calling leading contemporary composers from different cultural and musical horizons to provide a new score for Keaton�s Master Pieces. Joe Hisaishi (Japan) version for Keaton�s �The General� preformed at a special projection in the last Cannes Festival started this ambitious project, to create musical versions as a standard reference for silent cinema�s heritage. |
Mja goed......net als in progressive zijn er bij techno ook verschrikkelijk veel varianten en stijlen. Zo luisteren hier veel mensen progressive die eigenlijk dicht tegen techhouse aanzit wat je dus ook weer techno kan noemen....dus soms zit het niet eens zo ver van mekaar verwijderd 
Ik zie vaak genoeg dat ik een techhouse plaatje tip en dat progressive-liefhebbers dit erg waarderen (zelfde geldt andersom ook). En techno begrijpen vind ik altijd zo overdreven. Het ligt er maar net aan wat voor soort techno je luistert
. Een funky techno plaatje wat lekker swingt is naar mijn mening net zo toegankelijk als een groove / house plaatje en dit hoef je helemaal niet te leren �begrijpen�.
He Tjabbe, waarom ben ik het 9 van de 10 keer altijd totaal eens met wat je post? 
Ik ga vanavond kijken of Sven mij kan verrassen met een aantal lekkere platen! Ik ben geen fan van zijn stijl, maar we gaan met een leuke groep heen, dus ik vermaak me wel 
Eerst een lekker partijtje futsallen en dan op naar Panama...
have fun with svenneke tonight allemaal !
Ik ga 7 mei naar Fuse in Belgi� (veel dichter bij de deur) om hem daar nog eens aan het werk te zien
Ik moest tot 23:30 vlakbij Panama werken maar toen ik langs reed en die lange rij zag staan ben ik maar niet gegaan. Dacht dat er geen loss everkoop zou zijn. Mensen die al binnen waren die stuurden me nog een sms dat er nog losse kaarten waren. Dat zag ik echter pas toen ik al thuis was. Volgende keer weer. Had Sven vath wel weer eens willen horen draaien.
| Originally posted by New Wave Ik moest tot 23:30 vlakbij Panama werken maar toen ik langs reed en die lange rij zag staan ben ik maar niet gegaan. Dacht dat er geen loss everkoop zou zijn. Mensen die al binnen waren die stuurden me nog een sms dat er nog losse kaarten waren. Dat zag ik echter pas toen ik al thuis was. Volgende keer weer. Had Sven vath wel weer eens willen horen draaien. |