TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- London Nyår, Vad händer?
London Nyår, Vad händer?
Någon som har koll på vad som händer på nyår i London? Pallar inte att åka upp till Midlands och gå på Gatecrasher, det är juh långt juh...
London är liksom lite smidigare...tips?
Hoppsan...såg precis Millenium Dome prylen.
Verkar fan givet att jag ska dit. 40 squid ( ala Ali G,
) för biljetten verkar lite extremt men vafan, extremt mycket tuffa DJs där, Corsten, Tiesto... mycket trevligt.
Gud vad bra jag kommer må det dygnet, 
Är det Ministry festen där?
Yep, Ministry of Sound festen... känns som det är dags att skaffa biljetter innan det tar slut.
Skulle du också dit Gaby?
Tidigare idag så fixade jag resa till London sen ångrade jag mig och skulle till amsterdam men nu så har jag bestämt mig ...LONDON OCH DOME festen!
Synd att jag inte har korten med mig annars så hade jag betalat allt och haft allt klart 
Vilka ska hit?
Jag ska ha fest i min firmabil på nyår, så jag kommer inte vara i London. Ska få hela Botulfsplatsen att gunga av fjortisar som diggar till min kassettradio i bilen. Godamn!
Ravesquad: Skulle inte du till London?
| quote: |
| Originally posted by Aendy Jag ska ha fest i min firmabil på nyår, så jag kommer inte vara i London. Ska få hela Botulfsplatsen att gunga av fjortisar som diggar till min kassettradio i bilen. Godamn! |
900 kr t/r till London med ryan air! det är fixat och betalt och sen 4 st biljetter till Ministry of Sound på Dome...that's also done 
Nu kan jag inte banga 
| Originally posted by Gaby Ravesquad: Skulle inte du till London? |
2500 allt som allt! Flyg, boende för 5 dagar i centrala London och biljetter till Dome 
Usch! Fy vilket bar pris!
Aja, ha'et bra därborta, och säg "Ur the best" till Tiesto o Corsten (Ferry först!) Tack! Det blir as kul för er! Ha'et!
haha
| Originally posted by Aendy Jag ska ha fest i min firmabil på nyår, så jag kommer inte vara i London. Ska få hela Botulfsplatsen att gunga av fjortisar som diggar till min kassettradio i bilen. Godamn! |
Vitryss : Ska du dit?
Det känns så nu iaf, bara osäker på vilka som ska med, men till 75% säker på att jag kommer vara där, 
Det här kanske kan hjälpa att övertala folk att hänga me'!
http://astorhostels.ww-w.co.uk/lond...ion-london.html
glöm inte att påminna om:
www.ministryofsound.com/dome

*hihi*
Ingen av länkarna fungerade, men som den värsta hackern jag är lyckades jag klura ut dem ändå,
Jo, de VILL åka, det är bara pojkvänner/flickvänner som måste övertygas först. Skönt att vara singel (läs: ensam), inga sådana där problem, 
...nu ska ministry funka...hotellänken är väl rätt?
Jobbigt med pojkvän/flickvän?
jag åker tilsammans med honom
så det är inga problem alls!
....va ska man med en tråkig kille göra??? fattar inte det där...
...dina polare får väl ta me pojkvän/flickvän eller dumpa