TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De meest verknaakte meeltjes die je hebt ontvangen?
De meest verknaakte _Fwd_ meeltjes
We kennen het allemaal...
De geforwarde troep.. die iedereen krijgt.. 10 van de 9 keer ongevraagd..
Bij deze mogen we allemaal de meest "leuke" meest gehate posten 
En als je zo grappig bent om te replyen (naar degene die em naar jou stuurde.. mag je dat ook posten 
GreetZz
Fw: Re: Liefde en vriendschap, voor een vriend(in), van een vriendin
>>>> >Lees dit heel langzaam, en denk lang over elke zin...
>>>> >
>>>> >De liefde begint met een lach, groeit met een kus, en eindigt
>>>> >met een traan...
>>>> >
>>>> >Huil niet om iemand, die niet om jou zou huilen
>>>> >
>>>> >Als de liefde toch geen spel is, waarom zijn er dan toch
>>>> >zoveel spelers?
>>>> >
>>>> >Goede vrienden zijn moeilijk te vinden, moeilijker om bij weg
>>>> >te gaan, en onmogelijk om te vergeten..
>>>> >
>>>> >Je kan maar zo ver gaan als je het doordramt...
>>>> >
>>>> >Acties spreken harder dan woorden...
>>>> >
>>>> >Het moeilijkste ding dat je kan doen is degene waarvan jij
>>>> >houd, van een ander zien houden...
>>>> >
>>>> >Laat het verleden je niet terughouden van dingen, dan mis je
>>>> >de leuke dingen!...
>>>> >
>>>> >Het leven is kort, als je niet om je heen kijkt, zal je eens
>>>> >wat missen ....
>>>> >
>>>> >Een Beste Vriend(in)is net als een klavertje vier, Moeilijk te
>>>> >vinden en je hebt geluk als je er een hebt...
>>>> >
>>>> >Sommige mensen maken de wereld speciaal, door er alleen maar
>>>> >te wonen...
>>>> >
>>>> >Beste vrienden zijn de dingen die God vergeten is aan ons te
>>>> >geven...
>>>> >
>>>> >Als het pijn doet terug te kijken, en je bent bang vooruit te
>>>> >kijken, kan je naast je kijken, en je beste vriend(in)zal er
>>>> >voor je zijn...
>>>> >
>>>> >Echte vriendschap gaat nooit voorbij, vrienden zijn er voor
>>>> >altijd...
>>>> >
>>>> >Goede vrienden zijn net sterren je ziet ze niet altijd, maar
>>>> >je weet dat ze er altijd voor je zullen zijn....
>>>> >
>>>> >Wat doe je als de enige persoon die je kan laten stoppen met
>>>> >huilen de persoon is die je heeft laten huilen? Niemand is
>>>> >perfect, tot je verliefd op ze wordt...
>>>> >
>>>> >Alles komt goed aan het eind, zo niet, dan is dat niet het
>>>> >eind! De meeste mensen lopen in en uit je leven, maar alleen
>>>> >vrienden laten voetstappen achter in je hart!
>>>> >
>>>> >Stuur dit naar alle mensen die speciaal zijn in jouw leven,
>>>> >zelfs de mensen die je soms echt onwijs kwaad maken en naar de
>>>> >mensen in wiens leven jij graag zou zitten... En stuur dit
>>>> >terug naar de persoon die dit naar jou heeft gestuurd, als ze
>>>> >echt iets voor je betekenen!!! En onthoudt, iedere minuut die
>>>> >boos verspild word is een weggegooide 60 seconden van
>>>> >blijheid...Wees niet boos, WEES BLIJ!!
>>>> >
>>>>Get your FREE download of MSN Explorer at http://explorer.msn.com
>>>>
>>>> ______________________________________________________________
>>>> Gratis e-mail en meer: http://www.dolfijn.nl/
>>>> ilse weet nu ook alles van muziek! http://ilsemusic.ilse.nl/
>>>
>>
>
mijn antwoord
Weet je wat ik me nou af vraag in mijn "o zo trieste boze leven" Welke mongool de tijd neemt om deze groen-links-eo-fagget onzin op te schrijven?
En onthoudt, iedere minuut die
boos verspild word is een weggegooide 60 seconden van
blijheid...Wees niet boos, WEES BLIJ!!
lol lol
GreetZzz
Onderwerp = geen want dat is te moeilijk
He die Robert!
IK weet niet wat er met jou aan de hand is, maar volgens mij laat jij gewoon al 1 of 2 maanden gewoon niets van je horen!
En op zich is dat best een beetje chiwai van jou!!! :-(
Maar ik probeer het nog maar eens een keertje!
Hoe gaat het ermee?
NOg een leuke vakantie gehad??
Zal ik ook gelijk maar even over de mijne vertellen.... If joe doont maint.....
IK ben een weekje op zomerkamp geweest als leiding, was erg warm, vermoeiend maar ook leuk.
Ik ben vijf dagen naar m'n ouders in de ardennen geweest, was ook wel leuk, ben wezen abseilen , bergklimmen, spelio (ken jij dat?) , maar verder was t daar wel saai.
En ik ben een weekje in Zoutelande geweest (in Zeeland). Uiteindelijk zaten we er met z'n vieren in plaats van 8en, maar ik heb me daar wel eventjes voor 250% vermaakt :-))
Echt heel erg gaaf!
Bijna iedere avond wezen stappen! En ze hadden er nog best een grote discotheek voor in zo'n klein kutdorpje!!!
Daar kan Harderwijk niet aan tippen!
Dat was dan eventjes heel kort over mijn vakantie, maar ik weet niet zo goed of t je nog interesseerd, duz....
vandaar !
Verder ben ik druk bezig met het plannen van m'n trip naar Aussie!!!!
16 september is het zover, dan vertrek ik voor 3 maanden.
Op zich komt dat al wel erg dichtbij en moet ik me dus eigenlijk wel echt druk gaan maken daarom
dat heb ik tot nu toe nog niet echt gedaan namelijk.
Kheb me gewoon aangemeld zo van ik zie wel, maar nou blijkt dat ik heel snel m'n vluchtgegevens moet gaan doorgeven, dus moet ik er toch wel over na gaan denken.
Verder heb ik nog heel veel meer te melden, maar eerst wil ik wel weer eens iets van jou horen,
duzzz (een trein is geen buzzz , en een kip is geen muzzzzz........, duzzzz.....)
mzzl Matty
Mijn antwoord
...
| quote: |
| Originally posted by Henkie_henk Onderwerp = geen want dat is te moeilijk He die Robert! IK weet niet wat er met jou aan de hand is, maar volgens mij laat jij gewoon al 1 of 2 maanden gewoon niets van je horen! En op zich is dat best een beetje chiwai van jou!!! :-( Maar ik probeer het nog maar eens een keertje! Hoe gaat het ermee? NOg een leuke vakantie gehad?? Zal ik ook gelijk maar even over de mijne vertellen.... If joe doont maint..... IK ben een weekje op zomerkamp geweest als leiding, was erg warm, vermoeiend maar ook leuk. Ik ben vijf dagen naar m'n ouders in de ardennen geweest, was ook wel leuk, ben wezen abseilen , bergklimmen, spelio (ken jij dat?) , maar verder was t daar wel saai. En ik ben een weekje in Zoutelande geweest (in Zeeland). Uiteindelijk zaten we er met z'n vieren in plaats van 8en, maar ik heb me daar wel eventjes voor 250% vermaakt :-)) Echt heel erg gaaf! Bijna iedere avond wezen stappen! En ze hadden er nog best een grote discotheek voor in zo'n klein kutdorpje!!! Daar kan Harderwijk niet aan tippen! Dat was dan eventjes heel kort over mijn vakantie, maar ik weet niet zo goed of t je nog interesseerd, duz.... vandaar ! Verder ben ik druk bezig met het plannen van m'n trip naar Aussie!!!! 16 september is het zover, dan vertrek ik voor 3 maanden. Op zich komt dat al wel erg dichtbij en moet ik me dus eigenlijk wel echt druk gaan maken daarom dat heb ik tot nu toe nog niet echt gedaan namelijk. Kheb me gewoon aangemeld zo van ik zie wel, maar nou blijkt dat ik heel snel m'n vluchtgegevens moet gaan doorgeven, dus moet ik er toch wel over na gaan denken. Verder heb ik nog heel veel meer te melden, maar eerst wil ik wel weer eens iets van jou horen, duzzz (een trein is geen buzzz , en een kip is geen muzzzzz........, duzzzz.....) mzzl Matty Mijn antwoord ... |
best wel irritant die FWD mailtjes!
Vooral als een meisje dat ik ken, elk mailtje dat ze krijgt zowat doorstuurt. Het meisje in kwestie is blond en stuurt daarom ook spam mail als reclame voor VISA cards en dat soort onzin door.
Dit gaat dan niet meteen goed, en daarom besluit ze om dit in totaal 5x te sturen.......BEH!!!!
Die FWD mailtjes van "stuur dit door naar 10 vrienden, anders zul je nooit gelukkig worden" etc.. etc... zijn ook zwaar verknaakt.
| quote: |
| Originally posted by Ruben_Dubbink best wel irritant die FWD mailtjes! Vooral als een meisje dat ik ken, elk mailtje dat ze krijgt zowat doorstuurt. Het meisje in kwestie is blond en stuurt daarom ook spam mail als reclame voor VISA cards en dat soort onzin door. Dit gaat dan niet meteen goed, en daarom besluit ze om dit in totaal 5x te sturen.......BEH!!!! |

degene die ik ken stuurt ook ALTIJD de mailtjes door van, stuur dit mailtje door aan 10 man want dan kan hotmail zien dat je nog een actieve account hebt en zal dus bij haar opruiming jouw account niet weg doen..
sjonge sjonge, hotmail cleared alleen ccounts die 3 maanden niet gebruikt zijn.. heb ik zon hekel aan..
| quote: |
| Originally posted by TimeportE volgens mij kennen wij hetzelfde meisje.. ![]() |
Hieronder staat een hele goede reply die ooit gepost is in het humor forum. Hij is zeker het lezen waard:
-------------------
FINALLY A CHAIN LETTER THAT I LIKE!
Hello, my name is Basmati Kasaar. I am suffering from
rare and deadly diseases, poor scores on final exams,
extreme virginity, fear of being kidnapped and
executed by anal electrocution, and guilt for not
forwarding out 50 billion fucking chain letters sent
to me by people who actually believe that if you send
them on, then that poor fucking 6-year-old girl in
Arkansas with a breast on her forehead will be able to
raise enough money to have it removed before her
redneck parents sell her off to the travelling freak
show. Do you honestly believe that Bill Gates is going to give you and everyone you send his email to $1000? How stupid are you?
Ooooh, looky here! If I scroll down this page and make a wish, I'll get laid by every Playboy Bunny in the magazine! What a bunch of fucking bullshit. So basically, this message is a big FUCK YOU to all the people out there who have nothing better to do than to send me stupid chain mail forwards. Maybe the evil chain letter leprechauns will come into my apartment and sodomize me in my sleep for not continuing the chain which was started by Jesus in 5 A.D.
and was brought to this country by midget pilgrims on the
Mayflower and if it makes it to the year 2000, it'll be in the Guinness Book of World Records for longest continuous streak of blatant stupidity.
Fuck them. If you're going to forward something, at least send me something mildly fucking amusing. I've seen all the 'send this to 50 of your closest friends, and this poor, wretched excuse for a human being will somehow receive a nickel from some omniscient being
forwards about 90 times. I don't fucking care. Show a little
intelligence and think about what you're actually contributing to by sending out forwards. Chances are it's your own unpopularity.
>>> > > > THE FOUR BASIC TYPES OF CHAIN LETTERS:
>>> > > > Chain Letter Type 1:
>>> > > > (scroll down)
>>> > >
>>> > >
>>> > >
>>> > > > Make a wish!!!
>>> > > > Keep Scrolling
>>> > >
>>> > >
>>> > >
>>> > >
>>> > >
>>> > >
>>> > >
>>> > >
>>> > >
>>> > >
>>> > >
>>> > >
>>> > >
>>> > >
>>> > > > No, really, go on and make one!!!
>>> > >
>>> > >
>>> > >
>>> > >
>>> > >
>>> > >
>>> > >
>>> > >
>>> > >
>>> > >
>>> > >
>>> > >
>>> > >
>>> > > > Oh please, they'll never go out with you!!!
>>> > > > Wish something else!!!
>>> > >
>>> > >
>>> > >
>>> > >
>>> > >
>>> > >
>>> > >
>>> > >
>>> > >
>>> > >
>>> > >
>>> > >
>>> > >
>>> > >
>>> > >
>>> > > > Not that, you pervert!!
>>> > >
>>> > >
>>> > >
>>> > >
>>> > >
>>> > >
>>> > >
>>> > >
>>> > >
>>> > >
>>> > >
>>> > > > STOP!!!!
>>> > >
>>> > > >
>>> > > >
>>> > > > Wasn't that fun?
>>> > > > Hope you made a great wish
>>> > > >
>>> > > >
Now, to make you feel guilty, here's what I'll
do. First of all, if you don't send this to
5096 people in the next 5 seconds, you will be
raped by a mad goat and thrown off a high
building into a pile of manure. It's true!
Because, THIS letter isn't like those fake ones,
THIS one is TRUE!! Really!!! Here's how it goes:
*Send this to 1 person: One person will be
pissed off at you for sending them a stupid
chain letter.
*Send this to 2-5 people: 2-5 people will be
pissed off at you for sending them a stupid
chain letter.
*Send this to 5-10 people: 5-10 people will be
pissed off at you for sending them a stupid
chain letter, and may form a plot on your life.
*Send this to 10-20 people: 10-20 people will
be pissed off at you for sending them a stupid
chain letter and will napalm your house.>
>>> > > > Thanks!!!! Good Luck!!!
>>> > > ---------------------------------------------
>>> > > >
>>> > > > Chain Letter Type 2
Hello, and thank you for reading this letter.
You see, there is a starving little boy in
Baklaliviatatlaglooshen who has no arms, no
legs, no parents, and no goats. This little
boy's life could be saved, because for every
time you pass this on, a dollar will be donated
to the Little Starving Legless Armless Goatless
Boy from Baklaliviatatlaglooshen Fund. Oh, and
remember, we have absolutely no way of counting
the e-mails sent and this is all a complete load
of bullshit. So go on, reach out. Send this to
5 people in the next 47 seconds. Oh, and a
reminder - if you accidentally send this to 4
or 6 people, you will die instantly.
Thanks again!!
---------------------------------------------
>>> > > >
>>> > > > Chain Letter Type 3
>>> > > >
Hi there!! This chain letter has been in
existence since 1897. This is absolutely
incredible because there was no e-mail then
and probably not as many sad pricks with
nothing better to do.
So this is how it works... Pass this on to
15,067 people in the next 7 minutes or
something horrible will happen to you like:
>>> > > >
>>> > > > *Bizarre Horror Story #1
>>> > > >
>>> > > > Miranda Pinsley was walking home from school
>>> > > > on Saturday. She had recently received this
>>> > > > letter and ignored it. She then tripped in a
>>> > > > crack in the sidewalk, fell into the sewer,
>>> > > > was gushed down a drainpipe in a flood of
>>> > > > poopie, and went flying out over a waterfall.
>>> > > > Not only did she smell nasty, she died. This
>>> > > > Could Happen To You!!!
>>> > > >
>>> > > > *Bizarre Horror Story #2
>>> > > >
>>> > > > Dexter Bip, a 13-year-old boy, got a chain
>>> > > > letter in his mail and ignored it. Later that
>>> > > > day, he was hit by a car and so was his
>>> > > > boyfriend (hey, some people swing that way).
>>> > > > They both died and went to hell and were cursed
>>> > > > to eat adorable kittens every day for eternity.
>>> > > > This Could Happen To You Too!!!
>>> > > >
>>> > > > Remember, you could end up just like Pinsley and
>>> > > > Bip. Just send this letter to all of your loser
>>> > > friends, and everything will be okay.
>>> > > ----------------------------------------------
>>> > > > Chain Letter Type 4
>>> > > > As if you care, here is a poem that I wrote.
>>> > > > Send it to all your friends.
>>> > > > FRIENDS
A friend is someone who is always at your side.
A friend is someone who likes you even though you stink of shit,
and your breath smells like you've been eating catfood.
A friend is someone who likes you even though you're as ugly as a hat full of assholes.
A friend is someone who cleans up for you after you've soiled yourself.
A friend is someone who stays with you all night while you cry about your sad, sad life.
A friend is someone who pretends they like you when they really think you should be raped by mad goats, then thrown to vicious dogs.
A friend is someone who scrubs your toilet, vacuums and then gets the check and leaves and doesn't speak much English...no, sorry that's the cleaning lady.
A friend is not someone who sends you chain letters because he wants his wish of being rich to come true.
Now pass this on! If you don't, you'll never have sex ever again!
>>> > > --------------------------------------------
The point being? If you get some chain letter that's threatening to leave you shagless or luckless for the rest of your life, delete it. If it's funny, send it on. Don't piss people off by making them feel guilty about a leper in Botswana with no teeth, who's been tied to a dead elephant for 27 years, whose only savior is the 5 cents per letter he'll receive if you forward this mail, otherwise you'll end up like Miranda. Right? Now forward this to everyone that you know otherwise you'll find all your
knickers missing tomorrow morning
>>> > The love we give away is the only love we keep
--------------------
WTB.
meestal wel die meeltjes van tranceaddict als er weer een of andere mongool een post heb gedaan 
j/k

| quote: |
| Originally posted by Dj Alpha meestal wel die meeltjes van tranceaddict als er weer een of andere mongool een post heb gedaan ![]() j/k![]() |
dit kreeg ik net in mijn mail gedumbt door het zelfde meisje dat dus al die forwards stuurt.. ik twijfelde nog of ik em niet in de thread van petrus neer moest gooien..
tja het klopt wel..

Jeh mannen doen niet zo moeilijk
| quote: |
| Originally posted by @ddicted Jeh mannen doen niet zo moeilijk |
vrouwen moeten altijd eerst geld zien, wij mannen kunnen haar altijd nog verkopen voor een leuk prijsje 

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.