TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Ton Ton, club in Enschede?
Pages (2): [1] 2 »
Ton Ton, club in Enschede?
Hey luitjes,
wie kent er een of andere club Ton Ton in Enschede?
Het schijnt dat Gielen daar binnenkort komt draaien. Nu lijkt het mij wel lachen om daarheen te gaan (onder druk van Kolkiewolkie:whip
, maar er valt totaal niks over te vinden. Telefoonboek, internet....er is nergens iets te vinden over Ton Ton.
Weet iemand hier iets van? Adres, soort club........?
Thanx, ook namens Kolkiewolkie,
Greetz RubDub
lol als het ook maar een beetje lijkt op de chin chin.. 
Maarja.. ik ken het vanavond/vannacht wel ff voor je vragen (eerst werken tot 22:00 :-(
Heel enschede zuigt trouwens ongelovelijk zwaar dus kijk maar uit..
als je dat zou willen, zou ik je heel dankbaar zijn!
over dat zuigen van Enschede, ik ga er ook alleen maar heen voor Gielen!
Nog nooit van heel die club gehoord, maar ja. Kan toch gezellig zijn daar 
NOG NOOIT VAN GEHOORD!!!!!!!
en ik woon er...
Ow, sec....
Ja, misschien is het die nieuwe bar/dancing die geopend wordt op de markt...
GReeTZ
dat zeiden er idd meer die in Enschede wonen,
maar goed, ik hoop dat Henkie-henk wat heeft.....
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! NOG NOOIT VAN GEHOORD!!!!!!! en ik woon er... Ow, sec.... Ja, misschien is het die nieuwe bar/dancing die geopend wordt op de markt... GReeTZ |
ow sorry rub-dub.. maarja ze had nie gebeld een smsje was weer genoeg..
lol maarja vanavond lig/zit ik daar duzz hoor je t nog wel ze weet iig wel zeker waar het zit enzow..
Vraag het trouwens nooit aan enschedeers zelf we ware 3 uur bezig om op de korte hengelose weg uit te komen!! "ja is daar links">.. "ja daar rechts"..
Ik studeer in Enschede en ben met de HOI week volgens mij in die "club" geweest.
Het is echt heel klein, ik kan me niet voorstellen dat Gielen daar gaat draaien, over een nieuwe dancing die dan misschien van de zelfde eigenaar als Ton Ton is weet ik niks, zal er eens naar informeren.
Zou wel zeer vetjes zijn...
Voor de duidelijkheid: het staat op de officiele site van Johan Gielen dat ie op 24 novemer een clubnight in Tonton, enschede heb, dus dat zal toch wel kloppen, klein cluppie of niet
greetz kolkiewolkie
| Originally posted by Dr. Kuipers Ik studeer in Enschede en ben met de HOI week volgens mij in die "club" geweest. Het is echt heel klein, ik kan me niet voorstellen dat Gielen daar gaat draaien, over een nieuwe dancing die dan misschien van de zelfde eigenaar als Ton Ton is weet ik niks, zal er eens naar informeren. Zou wel zeer vetjes zijn... |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Marco V stond stond vorige week ook nog in de Chin Chin te draaien. Das nou ook niet echt masta groot!! GReeTZ |
over dat gedoe dat er nog niets bekend is over de nieuwe club is volgens mij redelijk normaal.. tenminste er komt hier in nijmegen ook nieuwe club, the Matrixx, en ik wist dat ie er zou komen maar kon nergens info vinden.. toch stond al vast dat marco v en rank1 zouden komen draaien.. ze zijn inmiddels gaan adverteren (schijnbaar beginnen ze daar gewoon altijd laat mee).. marco v is te komen vervallen (ze haalde 1dec niet meer) maar in december alleen komen: Armin en Ferry (openings avond), gielen, molendijk, rank1 .. helaas voor 10 jaar en ouder
!!! toch ga ik eens proberen binnen te komen!! 

fftjes de thread actueel houden
henkie_henk, weet je nou al meer???
als, en alleen als, die club op de grote markt zit, hoe vinnik um dan, want ik heb geen zin om het kutte end te rijden en dan niks te vinden
tis trouwens op de 23e, das dus vrijdagnacht..
voor diegenen die zich irriteren aan het feit dat ik alweer over begin te zeuren: PM dat maar ff, die lees ik toch nie
greetz kolkiewolkie
Volgens mij was het nou ja wtf...
ik vraag het echt nog wel voor de 23e..
zondag ken niet.. want er waren AAAALLLLEMAAAAL smoesjes... 
Ik haat Enschede...
En vraag me vooral niet waarom...
Grrr
| Originally posted by -=WVG=- Ik haat Enschede... En vraag me vooral niet waarom... Grrr |
)
mooi weer 3 puntjes erbij
Leuke wedstrijd by the way
| Originally posted by TimeportE helaas voor 10 jaar en ouder ![]() !!! toch ga ik eens proberen binnen te komen!! ![]() |

Zijn er nog TA's die gaan komende vrijdag?
Ik denk zelf dat ik wel ga met wat vrieden
Eens kijken of ie er net z'on set uit knalt als op TE 
| Originally posted by Optimus Trance Je komt hoop ik toch wel binnen? ![]() ![]() |

Volgens mij weet ik inmiddels ook waar het zit.
Dr. Kuipers, correct me if I'm wrong:
TonTon zit stomp tegen de Scream aan, en is zon 2 maandjes geleden geopend.
Als Dr. Kuipers dit nu nog ff bevestigd..
Dan hangt het er vanaf of ik nog iemand meekrijg of niet, maar als het aan mij ligt ga ik daar naar toe
greetz kolkiewolkie
Uh, zit daar volgens mij niet hoor, of ik moet mij vergissen.
Ga vandaag de stad nog wel ff om meer zekerheid te krijgen.
Maar ik dacht dat het in een achterstraatje zat ergens.
Ik was er met de intro (HOI) week, ik heb er zelfs nog een muntje van :P.
Maar het is een megakleine bar.
Maar je hoort nog van me 
bij voorbaat dank, zekers als je het exacte adres geeft (of alleen straat, dan vind ik het wel, routenet ofzo. Ik heb inmiddels iemand in mijn kameradenkring gevonden die wel meewou, dus das niet het probleem.
greetz kolkiewolkie
Hey Kolkman,
hoop niet dat je mij bedoelt,
er is nl. iets importants tussengekomen......