TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta-camping
Pages (4): [1] 2 3 4 »

Posted by Kaidreas on Mar-13-2005 19:13:

Beta-camping

kwou er ff'kes een topic overmaken.

kzag dat eagle en een maat wel goesting hadden om te gaan camperen in amsterdam tijdens dancevalley!

ikzelf heb hier anders ook wel pokke goesting in.
dus de vraag is nu. wie van jullie bezien dit ook wel als een retevet/kei graaf/ mega kewl/ strak plan?

misschien kunnen we ff bezien wie er goesting heeft, en daarna wat verder beginnen plannen.
dus wat denken jullie?

Posted by Jasperovitsj on Mar-13-2005 19:20:

I'm in!

Ik ga sowieso naar Dance Valley, dus das al geen probleem. Het probleem is wel dat er zaterdag zoooooo veel DJ's en acts zijn die ik absoluut wil zien dat het een onmogelijke opgave gaat worden. Een deel van die DJ's draait vrijdag echter ook al, dus als ik vrijdag ook al ga is dat probleem van de baan. Daarbij komt ook nog dat het waarschijnlijk vervoer (Tom ) ook wou kamperen, dus om alleen zaterdag te gaan wordt het qua vervoer ook al moeilijk. En de sfeer van een hoop BETA's op een camping lijkt me ook niet te versmaden... Dus de voordelen wegen duidelijk op tegen de nadelen (kostprijs)!

Posted by Eagle` on Mar-13-2005 19:45:

Re: Beta-camping

quote:
Originally posted by Kaidreas
kwou er ff'kes een topic overmaken.

kzag dat eagle en een maat wel goesting hadden om te gaan camperen in amsterdam tijdens dancevalley!

correctie met een vriendin ni met ne maat, al hoewel ja vrouwen kunde misschien oek wel maten noeme

edit:Al hoewel tegen een meiske zegde nu toch oek ni plajas eigelijk feitelijk

pfff foert

Posted by Nyah on Mar-13-2005 19:53:

Re: Beta-camping

quote:
Originally posted by Kaidreas

ikzelf heb hier anders ook wel pokke goesting in.
dus de vraag is nu. wie van jullie bezien dit ook wel als een retevet/kei graaf/ mega kewl/ strak plan?

misschien kunnen we ff bezien wie er goesting heeft, en daarna wat verder beginnen plannen.
dus wat denken jullie?

joa, lijkt me ook wel leuk. heb dat x aantal jaar geleden gedaan met pukkelpop en tis toch fijner als ge daar kunt blijven op de camping. Alleen oppassen met zotte mensen die met vanalles beginnen te gooien en natuurlijk geen waardevolle spullen in uw tent laten liggen
moet wel nog een tentje vinden

Posted by Kaidreas on Mar-13-2005 20:08:

Re: Re: Beta-camping

quote:
Originally posted by Eagle`
correctie met een vriendin ni met ne maat, al hoewel ja vrouwen kunde misschien oek wel maten noeme

edit:Al hoewel tegen een meiske zegde nu toch oek ni plajas eigelijk feitelijk

pfff foert

hehehe sorry my bad... en ist een lekker

@nyah... mja over die tentjes vinden enz. daarvoor ben ik ook wat met deze topic begonnen. als we eerst zien wie er allemaal meegaat, kunnen we dan wat gaan beginnen regelen, met wat gaan we meenemen, hoe gaan we er geraken, en wie brengt wat me. dus we helpen elkaar.
kzou het enorm leuk vinden moesten we toch wa volk bij een krijgen.

Posted by djcresto on Mar-13-2005 22:38:

ik heb een tent waar 3 man in kan

Posted by Jasperovitsj on Mar-13-2005 22:45:

En is ��n van die 3 mensen Cresto zelf?

Posted by djcresto on Mar-13-2005 22:56:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj

normaal wel eh

Posted by Aur�lie on Mar-14-2005 01:05:

Ff afwachten line-up Nature one , dat is ook met camping

Posted by Jasperovitsj on Mar-14-2005 01:06:

^ Kan die line-up beter zijn dan die van Dance Valley?

Posted by Aur�lie on Mar-14-2005 01:11:

Onmogelijk ! Maar zou gewoon graag eens Nature one doen. Aan de andere kant dancevalley vorig jaar was echt zoooo'n topfeest . Gewoon ff line-up afwachten en dan samen met de vrienden beslissen.

Posted by Lady_LizzY on Mar-14-2005 07:27:

Ben er ook over aan 't peinzen om mee te gaan.

En good news is ook: er ligt hier thuis nog een 3-persoons tentje.
Altijd fun om er met zoveel mogelijk in te kruipen

Posted by Xilver on Mar-14-2005 10:59:

Ja, ik wil wel mee kamperen. Dus Jasper, als ge wilt meerijden, zulde moeten blijven slapen.

Posted by Jakhira on Mar-14-2005 14:39:

Ik zit te denken niet naar Lloret te gaan dit jaar maar mee te gaan camperen, zo graag wil ik gaan

Plus, mijn broer heeft een tent

Posted by Xilver on Mar-14-2005 14:47:

quote:
Originally posted by Pumaz
Plus, mijn broer heeft een tent

De vetzak...

Posted by Jakhira on Mar-14-2005 14:48:

quote:
Originally posted by Xilver
De vetzak...

Hij is nog magerder dan mij

Posted by TOR on Mar-14-2005 15:53:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj

heel subtiel, J

on topic -> Dance Valley is helemaal niks voor mij, veel te groot. maw, ik pas

Posted by Kaidreas on Mar-14-2005 17:45:

quote:
Originally posted by Xilver
De vetzak...

ej vetzak stopt is met die vetzakkerij!

Note to iedereen, probeer deze thread zo clean mogelijk te houden (kzal ook men best doen)
tis maar dat we op den duur niet met 200 pagina's zitten gewoon voor te zien wie er mee gaat of niet.

dus tot nu toe hebben we.

hoogstwaarschijnlijk:

Eigeil +biatch (eagle + vriendin)
Jasper (+ Zehra---> ik verplicht u)
pumaz+ broer zen tent
Cresto
nyah (anja dus )
wilver
lizzy
Kaidreas

aan het overwegen, ma laat ZEKER nog iets weten:
Aurelie

ow ja... nog iets vervoer zal ws ook een probleem zijn. 2 dagen is niet niks, dus dat staat gelijk met veel drank/tentjes/rommel/weet ik veel wat nog allemaal.
als we met wat volk zijn, kan ik anders nog eens een prijsje vragen aan de "blauvoet" (busbedrijf van TE)
dan kunnen we alle rommel daar in steken.
laat maar weten moesten er nog slimme ideetjes komen.

Posted by Jasperovitsj on Mar-14-2005 17:54:

Volgens mij gaat Jack z'n broer ni mee, alleen zijn tent

Posted by Bomar on Mar-14-2005 19:28:

Da lijkt me een zalig plan!!!!
Kan ik eindelijk eens kennis maken met de beta's;
maar ik weet nog wel niet of ik dan op vakantie ben in het buitenland, dus nog effe afwachten; ik zou echt graag eens
naar Dance Valley willen gaan;

ik heb thuis twee tenten (allebei voor twee personen) en ik kan zelfs een hele caravan meenemen als het moet (3 personen in bed en 3 personen in voortent), dus vervoer is ook geen probleem

Posted by Eagle` on Mar-14-2005 20:21:

Okay volk genoeg dus. Ik ben hier ver den enigste precies da al iet of wa ervaring heeft met camperen (nvdr. Werchter). Ik geef al wat info wa ge allemo vandoen hebt

1)Voituren of ne partybuske, zon een oud vw camionetje, om naar daar te bollen. Openbaar vervoer is uit den boze.

2)Tenten

3)ingangticket

4)ne grill om te bbq en 3 lege flaske jumpiler( beste vorm)

5)een plastisc schaaltje om kolen in te leggen

6)Echte kolen en da alleen geen andere kloterij. 2 jaar geleje hadde we zo is ne ikea bbq van men klote gekocht in den makro. met van die speciale kolen zip/xibit blokskes bij en een of andere gel wa zogezegd moe beter branne. Ik zeg u da brandt voor geen klote, die griete neffest ons met hun gas vurke hadden daar al een uur geten, en wijle ware nog altijd aant baggeren om da die kole in gang te krijgen.

7)van die grote kaarsen zo van die plate, of ge ziet gene zak tsavonds

8)nen aansteker of ge krijgt u vuur ni aan

9)van die doowapkoeke, das wel goe voor smorges

10)vlees voor een gans regiment (den barre diee gaat altijd bij renmans voor 50 euro vlees kopen voor pak weg ne man of vier, dus tel mo uit we zijn nu met wa meer

11)pastas voor te eten, alst vlees op is

12)wcpapier

13)extra kleren

14)and last but not least, bakken bier

Kan zijn dak nog wa vergeten zen though

edit 15) ah verdoemme en geld natuurlijk

Posted by Jasperovitsj on Mar-14-2005 20:24:

16. Aflsuitbare kotszakskes, kwesite van stinkende spauw naast de tent te vermijden
17. Luchtverfrisser, voor moest punt 16 toch voorgevallen zijn

En ik ga eerlijk gezegd echt niet te veel drinken vrijdagavond... De volgende dag begint het ook weer vroeg, en ik heb geen zin om de hele zaterdag met een kater rond te strompelen in de brandende zon

Posted by MikeVee on Mar-14-2005 20:30:

Denk eraan dat er strenge campingregels gaan zijn. Zou me niet verbazen dat je bijv. geen bbq of gasflessen mag meenemen.

Posted by djcresto on Mar-14-2005 20:45:

quote:
Originally posted by MikeVee
Denk eraan dat er strenge campingregels gaan zijn. Zou me niet verbazen dat je bijv. geen bbq of gasflessen mag meenemen.

dat kan zeker kloppen.

Verder Eigeeel zijn er hier nog mensen die heel wat ervaring hebben met kamperen hoor, me waves hand!

bv dwijlen, borsteltjes ben je al vergeten bij het materiaal. Ge moet alles een beke deftig kunnen afkuisen anders kunde u gerief thuis terug opzetten. Dingen als tafels, stoelen, bestek, borden kunnen ook altijd zeer handig zijn. Liefst wegwerp offcourse.

Ziehier pics van onze tentenkampen elke zomer
http://www.bcoudegem.be/fotos/fotomalmedy.htm

Posted by Eagle` on Mar-14-2005 21:06:

quote:
Originally posted by MikeVee

da moogde met ne korrel zout nemen, op werchter mag da zogezegt oek ni, geen bbq geen generators. Iedereen bbq praktisch en der staan gewoon generators van 3 op 3 in de grond.

Pages (4): [1] 2 3 4 »