TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [18-03-2005] Arctic Quest Pres. Expedition - Het Farm, Oude Wetering


Posted by relic000 on Mar-14-2005 10:28:

Smiley DJ [18-03-2005] Arctic Quest Pres. Expedition - Het Farm, Oude Wetering

Relic aka Arctic Quest is inmiddels al heel wat jaren actief in de dancescene, met dancechartbusters als Feels Like Runnin', Raygun en Offbeat als absolute hoogtepunten. Nadat Ti�sto in 2003 een groot fan van Raygun bleek te zijn en de plaat letterlijk grijsdraaide, is de carriere van Arctic Quest in een stroomversnelling geraakt. De in Amersfoort geboren Arctic Quest is inmiddels opgenomen in de stal van Armin van Buuren en zijn releases hebben op menig dansvloer complete chaos veroorzaakt. Dat hij dit als DJ ook doet in onder andere Amerika, Duitsland, Giekenland en Polen kun je binnenkort zelf ervaren.

Sinds 1 januari is hij, wekelijks, de host van het 2 uur durende Expedition Radio op ww.etn.fm. Naast zijn eigen wekelijkse mixen krijgt hij regelmatig hoog bezoek van top dj's als Marco V en Cosmic Gate. Om het nu al gigantische succes van de show te vieren zal Arctic Quest in samenwerking met Het Farm en DanceGrooves.com op 18 maart het eerste Expedition feest geven.

Het dak gaat eraf want dj's Daniel Smit en de jullie welbekende knal dj Spider gaan hem begeleiden op deze monsteravond. MC Pacman maakt het geheel af, deze digitale nummer one MC van Nederland mo�t je gezien hebben.

Het best bewaarde geheim is natuurlijk dat het Farm in Oude Wetering het beste sound system van Nederland heeft. De entree en drankprijzen zijn zo laag, dat we ze niet eens durven te vermelden. Om over de intieme sfeer maar helemaal te zwijgen. Let wel op, Het Farm heeft een bescheiden capaciteit dus wees op tijd bij de deur.

Meer info: www.arctic-quest.com / www.hetfarm.nl


Posted by SnuggLe on Mar-14-2005 10:35:

Re: PARTY!!!: [18-03-2005] Arctic Quest - Expedition, Het Farm, Oude Wetering

quote:
Originally posted by relic000

Het best bewaarde geheim is natuurlijk dat het Farm in Oude Wetering het beste sound system van Nederland heeft. De entree en drankprijzen zijn zo laag, dat we ze niet eens durven te vermelden. Om over de intieme sfeer maar helemaal te zwijgen. Let wel op, Het Farm heeft een bescheiden capaciteit dus wees op tijd bij de deur.





Succes met je feestje, kerel!


Posted by Muppy on Mar-14-2005 10:40:

euh...


spam?


Posted by Little Theseus on Mar-14-2005 11:20:

quote:
Originally posted by Muppy
euh...


spam?



Nee man het Farm is een coole tent, wilde dat er in meer dorpen een underground scene heersde als in de veen.
.. de veen!!
Er zit een vener op ta-forum omg!


Posted by BaRTeZ on Mar-14-2005 11:29:

aan superlatieven geen gebrek hier

Helaas te ver weg


Posted by eXos on Mar-14-2005 11:47:

quote:
Originally posted by Muppy
euh...


spam?



Loop toch niet altijd gelijk te zeiken over spam.

Kut kinderen van tegenwoordig


Posted by Partyhardy! on Mar-14-2005 13:07:

quote:
Originally posted by eXos
Loop toch niet altijd gelijk te zeiken over spam.

Kut kinderen van tegenwoordig


Inderdaad. Ik vind zowiezo dat als in de thread een feest aangekondigd wordt dat het geen spam is. Als iemand zijn webpagina komt promoten is het andere koek...


Posted by @win on Mar-14-2005 14:26:

Jammer dat je zo'n pauper-dj als Spider uitnodigd...

Maar evenzeer succes!



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.