TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Check the hottest hunks ;)
Pages (4): [1] 2 3 4 »


Posted by Engeltje on Mar-15-2005 08:17:

Check the hottest hunks ;)

kick ass!!!







om maar eens een beginnetje te maken...


Posted by AirPole on Mar-15-2005 08:44:

Op een of andere manier krijg ik toch een beetje het gevoel dat dit draadje gaat doodbloeden


Posted by Asperge on Mar-15-2005 08:57:

Ik heb mijn foto hier al geplaatst:

Update - foto van jezelf thread!!



Posted by SnuggLe on Mar-15-2005 09:12:

Deze was wel te verwachten


Posted by M_Peror on Mar-15-2005 09:32:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Deze was wel te verwachten

Jep. Vanmorgen op MSN met Engeltje:
quote:
[08:49:31] Maarten ["You are made of sun...!"]: (ik vermoed dat er wel een bijdehantje een pic van zichzelf gaat posten in jouw topic )

Dat heeft niet lang geduurd.

Maar ik vind het wel een leuk idee... tegenhanger voor onze hot babes. Nou dames, waar blijven jullie? Ben wel benieuwd tegen wie de heren hier zich moeten afmeten... (cq. het moeten afleggen )


Posted by Three 'O Three on Mar-15-2005 10:23:

Wel namen erbij zetten voor de informatieve waarde aub!


Posted by John on Mar-15-2005 12:24:

ik help wel ff dan


George Clooney



Leonardo di Caprio



Brad Pitt



Keanu Reeves



Hugh Grant



Mel Gibson


ik had liever bruce willis, bruce lee, noriyuki morita (mr miyagi), mr t, george peppard, dwight schultz en andere jeughelden hier neer gezet, maar volgens mij worden deze door vrouwen minder gewaardeerd.


Posted by Engeltje on Mar-15-2005 17:25:

quote:
Originally posted by John
ik help wel ff dan


hm.. ik geloof dat wij niet helemaal dezelfde smaak hebben

wel toevallig dat alleen mannen reageren op deze draad hm... doet me toch ff nadenken...


Posted by jp on Mar-15-2005 17:57:

Waar is die lekkere Enrique Iglesias?


Posted by nwopper on Mar-15-2005 18:52:

Love is in the air



Mmmmhhh.....Kai....


Posted by Esrem on Mar-15-2005 21:59:



Ik moet toch zeggen dat ik Steven Albert, als t goed is, is hij de linker , er wel aardig leuk uit vind zien

Ik kan zo ff niet op meer aantrekkelijke mannen komen, behalve mn vriend natuurlijk , en ik moet eigenlijk ook zeggen dat ik pas iemand echt heel knap/aantrekkelijk kan vinden als ik m ken, beetje iets voor vrouwen waarschijnlijk, maar ok.


Posted by New Wave on Mar-15-2005 22:18:

quote:
Originally posted by Esrem
beetje iets voor vrouwen waarschijnlijk, maar ok.


En ik me altijd maar afvragen wie soms die vrouwen zijn waarmee ik aan het knuffelen ben....Dus dat zou nou eens 'mijn' vrienden kunnen zijn! Na 23 ben ik er toch achter gekomen. Ik snapte er al niets van.


Posted by Little Theseus on Mar-15-2005 22:29:

quote:
Originally posted by Esrem
en ik moet eigenlijk ook zeggen dat ik pas iemand echt heel knap/aantrekkelijk kan vinden als ik m ken, beetje iets voor vrouwen waarschijnlijk, maar ok.


Dat geldt alleen voor lelijke vrouwen natuurlijk.


Posted by Esrem on Mar-15-2005 22:32:

He waar slaat dat laatste nou weer op. Ik kan iemand wel aardig mooi vinden ofzo, maar niet super aantrekkelijk. Daarvoor moet ik toch echt eerst n beetje weten wat voor n innerlijk iemand heeft. Hij kan mooi zijn, maar dom en niet grappig maakt iemand echt super lelijk...


Posted by Remy D on Mar-15-2005 22:33:

goed bezig


Posted by Little Theseus on Mar-15-2005 22:36:

quote:
Originally posted by Esrem
He waar slaat dat laatste nou weer op. Ik kan iemand wel aardig mooi vinden ofzo, maar niet super aantrekkelijk. Daarvoor moet ik toch echt eerst n beetje weten wat voor n innerlijk iemand heeft. Hij kan mooi zijn, maar dom en niet grappig maakt iemand echt super lelijk...


Optie 1: je bent dus echt lelijk
Optie 2: je bent dus echt dom
Optie 3: je bent allebei
Optie 4: je loopt me in de zeik te nemen


Anyways, bij mannen ligt het iig wel zo simpel:


Posted by Engeltje on Mar-15-2005 22:38:

quote:
Originally posted by Remy D
goed bezig


wie Esrem of Little Theseus ?

maar, zullen we het maar bij de pictures van mooie mannen houden i.p.v. de ethische verschillen benoemen tussen mannen en vrouwen?


Posted by jp on Mar-15-2005 22:47:


Posted by Esrem on Mar-15-2005 22:51:

Ik begrijp gewoon niet waarom je lelijk moet zijn om er zo over te denken, of vind jij dat alle mooie vrouwen soort hoeren zijn, of iig makkelijk en dus iedereen zomaar knap vinden en niet afgaan op inhoud??


Posted by Engeltje on Mar-15-2005 23:01:

die beredenatie vind ik ook een beetje grof!
Maar... Ik ben wel van mening dat een man (zonder dat je hem kent) knap kan zijn... Alleen uiterlijk heb ik het dan over... Natuurlijk ben ik het met je eens dat inhoud erg belangrijk is, het ligt er maar net aan wat voor relatie je met deze persoon hebt...

En met deze pictures is er geen sprake van een relatie/band/gesprekspartner/lover dus kan ik gerust pictures van (op uiterlijk) geselecteerde mannen plaatsen


Posted by tijs08 on Mar-15-2005 23:01:

quote:
Originally posted by Esrem
Ik begrijp gewoon niet waarom je lelijk moet zijn om er zo over te denken, of vind jij dat alle mooie vrouwen soort hoeren zijn, of iig makkelijk en dus iedereen zomaar knap vinden en niet afgaan op inhoud??


je gaat mij niet vertellen dat je mensen pas knap vind als je ze echt kent.
Als je bijvoorbeeld TV of film kijkt is het toch wel prettig om naar wat aantrekkelijks te kijken, maakt het iig stukken leuker allemaal


Posted by Little Theseus on Mar-15-2005 23:04:

quote:
Originally posted by Esrem
Ik begrijp gewoon niet waarom je lelijk moet zijn om er zo over te denken, of vind jij dat alle mooie vrouwen soort hoeren zijn, of iig makkelijk en dus iedereen zomaar knap vinden en niet afgaan op inhoud??


hap hap hap

O en Esrem, ik denk wel dat je behoorlijk knap moet zijn wil je er leuker uitzien dan de dames op de onderste verdieping van m'n huis. Maar die hebben geen innerlijk. En toch hebben ze 100x vaker sex dan ik. Rarara...


Posted by Esrem on Mar-15-2005 23:19:

Ik heb wel dat ik iemand knap kan vinden hoor engeltje, maar niet heel erg ofzo. Op tv ofzo is t zo vlak, nep, simpel, niet echt ofzo. Ik kan dr naar kijken en denken 'ok ziet er leuk uit', maar niet met gevoel van whow die is aantrekkelijk.

En little theseus, ik begrijp nu meer wat je bedoelt, maar ik denk dat je mij niet helemaal begreep. Ik denk dat mannen meer voor t uiterlijk kunnen gaan en dat wat ik zei niet snel uit de mond van een man zal komen.
En als je zelf geen innerlijk hebt, heb je juist mss meer sex, tis maar wat je verstaat onder innerlijk zeg maar. Ik verwacht dat je bedoelt dat die meisjes beetje dommig zijn en geen inhoud hebben en daarom ook sneller met mannen t bed induiken.
Maar ok, ik ga idd kappen met dit gelul over t verschil tussen mannen en vrouwen, dom of niet.
Steven is ok


Posted by Little Theseus on Mar-15-2005 23:23:

quote:
Originally posted by Esrem
Ik heb wel dat ik iemand knap kan vinden hoor engeltje, maar niet heel erg ofzo. Op tv ofzo is t zo vlak, nep, simpel, niet echt ofzo. Ik kan dr naar kijken en denken 'ok ziet er leuk uit', maar niet met gevoel van whow die is aantrekkelijk.

En little theseus, ik begrijp nu meer wat je bedoelt, maar ik denk dat je mij niet helemaal begreep. Ik denk dat mannen meer voor t uiterlijk kunnen gaan en dat wat ik zei niet snel uit de mond van een man zal komen.
En als je zelf geen innerlijk hebt, heb je juist mss meer sex, tis maar wat je verstaat onder innerlijk zeg maar. Ik verwacht dat je bedoelt dat die meisjes beetje dommig zijn en geen inhoud hebben en daarom ook sneller met mannen t bed induiken.
Maar ok, ik ga idd kappen met dit gelul over t verschil tussen mannen en vrouwen, dom of niet.
Steven is ok


Hmm leuk bedacht maar ik woon eigenlijk gewoon boven een bordeel op de Amsterdamse wallen. No shit.

[edit] je geeft trouwens wel een beetje de indruk dat Steven die "ok" is er niet lekker uitziet op het eerste gezicht, maar als je hem beter leert kennen een hele lieve jongen is. Tsja elke lelijke jongen is natuurlijk superlief tegenover een meisje. Sorry ik kon het niet laten te zeggen [/edit]


Posted by Esrem on Mar-15-2005 23:30:

Haha nee steven is gewoon 1 van de weinigen die ik er wel aantrekkelijk uit vind zien, maar ik vind m ook gewoon wel schattig als ie draait. Mss kan ik nog wel iemand n beetje aantrekkelijk vinden als ik m in t echte leven zie, zie je toch n beetje de houding en de blik erbij, maar op tv heb ik dat dus niet zo.

En ook lelijke jongens kunnen zich kut gedragen tegenover meisjes volgens mij, mannen zijn gewoon lomp


Pages (4): [1] 2 3 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.