TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Check the hottest hunks ;)
Pages (4): [1] 2 3 4 »
Check the hottest hunks ;)
kick ass!!!
om maar eens een beginnetje te maken...

Op een of andere manier krijg ik toch een beetje het gevoel dat dit draadje gaat doodbloeden 
Ik heb mijn foto hier al geplaatst:
Update - foto van jezelf thread!!

Deze was wel te verwachten 
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Deze was wel te verwachten |
| quote: |
[08:49:31] Maarten ["You are made of sun...!"]: (ik vermoed dat er wel een bijdehantje een pic van zichzelf gaat posten in jouw topic ) |

(cq. het moeten afleggen
)
Wel namen erbij zetten voor de informatieve waarde aub! 
ik help wel ff dan 

George Clooney
![]()
Leonardo di Caprio

Brad Pitt

Keanu Reeves

Hugh Grant

Mel Gibson
ik had liever bruce willis, bruce lee, noriyuki morita (mr miyagi
), mr t, george peppard, dwight schultz en andere jeughelden hier neer gezet, maar volgens mij worden deze door vrouwen minder gewaardeerd. 
| quote: |
| Originally posted by John ik help wel ff dan ![]() |
Waar is die lekkere Enrique Iglesias? 

Mmmmhhh.....Kai....

Ik moet toch zeggen dat ik Steven Albert, als t goed is, is hij de linker
, er wel aardig leuk uit vind zien 
Ik kan zo ff niet op meer aantrekkelijke mannen komen, behalve mn vriend natuurlijk
, en ik moet eigenlijk ook zeggen dat ik pas iemand echt heel knap/aantrekkelijk kan vinden als ik m ken, beetje iets voor vrouwen waarschijnlijk, maar ok.
| quote: |
| Originally posted by Esrem beetje iets voor vrouwen waarschijnlijk, maar ok. |
| quote: |
| Originally posted by Esrem en ik moet eigenlijk ook zeggen dat ik pas iemand echt heel knap/aantrekkelijk kan vinden als ik m ken, beetje iets voor vrouwen waarschijnlijk, maar ok. |
He waar slaat dat laatste nou weer op. Ik kan iemand wel aardig mooi vinden ofzo, maar niet super aantrekkelijk. Daarvoor moet ik toch echt eerst n beetje weten wat voor n innerlijk iemand heeft. Hij kan mooi zijn, maar dom en niet grappig maakt iemand echt super lelijk...
goed bezig
| quote: |
| Originally posted by Esrem He waar slaat dat laatste nou weer op. Ik kan iemand wel aardig mooi vinden ofzo, maar niet super aantrekkelijk. Daarvoor moet ik toch echt eerst n beetje weten wat voor n innerlijk iemand heeft. Hij kan mooi zijn, maar dom en niet grappig maakt iemand echt super lelijk... |
| quote: |
Originally posted by Remy D goed bezig |
?

Ik begrijp gewoon niet waarom je lelijk moet zijn om er zo over te denken, of vind jij dat alle mooie vrouwen soort hoeren zijn, of iig makkelijk en dus iedereen zomaar knap vinden en niet afgaan op inhoud??
die beredenatie vind ik ook een beetje grof!
Maar... Ik ben wel van mening dat een man (zonder dat je hem kent) knap kan zijn... Alleen uiterlijk heb ik het dan over... Natuurlijk ben ik het met je eens dat inhoud erg belangrijk is, het ligt er maar net aan wat voor relatie je met deze persoon hebt...
En met deze pictures is er geen sprake van een relatie/band/gesprekspartner/lover dus kan ik gerust pictures van (op uiterlijk) geselecteerde mannen plaatsen 
| quote: |
| Originally posted by Esrem Ik begrijp gewoon niet waarom je lelijk moet zijn om er zo over te denken, of vind jij dat alle mooie vrouwen soort hoeren zijn, of iig makkelijk en dus iedereen zomaar knap vinden en niet afgaan op inhoud?? |
| quote: |
| Originally posted by Esrem Ik begrijp gewoon niet waarom je lelijk moet zijn om er zo over te denken, of vind jij dat alle mooie vrouwen soort hoeren zijn, of iig makkelijk en dus iedereen zomaar knap vinden en niet afgaan op inhoud?? |
Ik heb wel dat ik iemand knap kan vinden hoor engeltje, maar niet heel erg ofzo. Op tv ofzo is t zo vlak, nep, simpel, niet echt ofzo. Ik kan dr naar kijken en denken 'ok ziet er leuk uit', maar niet met gevoel van whow die is aantrekkelijk.
En little theseus, ik begrijp nu meer wat je bedoelt, maar ik denk dat je mij niet helemaal begreep. Ik denk dat mannen meer voor t uiterlijk kunnen gaan en dat wat ik zei niet snel uit de mond van een man zal komen.
En als je zelf geen innerlijk hebt, heb je juist mss meer sex, tis maar wat je verstaat onder innerlijk zeg maar. Ik verwacht dat je bedoelt dat die meisjes beetje dommig zijn en geen inhoud hebben en daarom ook sneller met mannen t bed induiken.
Maar ok, ik ga idd kappen met dit gelul over t verschil tussen mannen en vrouwen, dom of niet.
Steven is ok 
| quote: |
| Originally posted by Esrem Ik heb wel dat ik iemand knap kan vinden hoor engeltje, maar niet heel erg ofzo. Op tv ofzo is t zo vlak, nep, simpel, niet echt ofzo. Ik kan dr naar kijken en denken 'ok ziet er leuk uit', maar niet met gevoel van whow die is aantrekkelijk. En little theseus, ik begrijp nu meer wat je bedoelt, maar ik denk dat je mij niet helemaal begreep. Ik denk dat mannen meer voor t uiterlijk kunnen gaan en dat wat ik zei niet snel uit de mond van een man zal komen. En als je zelf geen innerlijk hebt, heb je juist mss meer sex, tis maar wat je verstaat onder innerlijk zeg maar. Ik verwacht dat je bedoelt dat die meisjes beetje dommig zijn en geen inhoud hebben en daarom ook sneller met mannen t bed induiken. Maar ok, ik ga idd kappen met dit gelul over t verschil tussen mannen en vrouwen, dom of niet. Steven is ok |
Haha nee steven is gewoon 1 van de weinigen die ik er wel aantrekkelijk uit vind zien, maar ik vind m ook gewoon wel schattig als ie draait. Mss kan ik nog wel iemand n beetje aantrekkelijk vinden als ik m in t echte leven zie, zie je toch n beetje de houding en de blik erbij, maar op tv heb ik dat dus niet zo.
En ook lelijke jongens kunnen zich kut gedragen tegenover meisjes volgens mij, mannen zijn gewoon lomp 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.