TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Markus Schulz - Miami '05
Pages (2): [1] 2 »
Markus Schulz - Miami '05
Hier zit ik erg op te wachten, Coldharbour was toch wel een van de betere cd releases voor mij in 2004.
Tracklist Markus Schulz Miami '05 Compilation:
CD1
01. Hydroid � Blue Tubes
02. Interstate � I Found You (Harry Lemon Mix)
03. Kalafut & Fygle � 3579 km
04. Hammer & Bennett � Baltic Sea
05. Fluid in Motion � Soul Dimension
06. Keo � Close Enough (Noel Sanger Mix)
07. Jose Amnesia presents Tiffany � Heaven Drops
08. Lens � Let The Light In
09. Arenok � Free Yourself
10. Ave Mea � In The End
11. Quarter Century � Jagermaestro
12. Max Graham feat. Jessica Jacobs � I Know you're Gone
CD2
01. Bakke & Ljungqvist � Fanatic
02. Steve May � Sublimate
03. Sundawner � Sorrow
04. Yilmaz Altanhan � Eighties (Original Mix)
05. Nikola Gala � A Dream Came Through
06. Attention Deficit � What
07. Markus Schulz � Electro Hairspray
08. Jellisimo � Yael
09. �zg�r Can � Connected (Santiago Nino Remix)
10. Mike Foyle presents Statica � Space Guitar
11. Progresia presents Sokaya � A Little Hazy Morning
12. Hammer & Bennett � Language
Release date: April 4th

ik heb stiekem al een paar trackjes gehoord bij iemand die een promocopy had. Die nieuwe track Markus Schulz track Electro Hairspray moest ik wel erg aan wennen. Hopelijk deze volledige review!
Maar hij ziet er vet goed uit
Erg lekker voor degenen die geen draaitafels hebben, en dus de Coldharbour Selections niet hebben kunnen luisteren....
Hammer & Bennett - Language, die baslijn
Ik snap trouwens niet waarom de naam Ava Mea zo vaak op sites fout gespeld wordt, tis toch echt niet 'Ave Mea', maar goed ik zal wel de enige zijn die zich er aan stoort 
Staan ook veel tracks op die op ARmin's cd staan...niettemin denk ik dat ik m wel ga scoren!
Dit wordt een fijn cdtje en doordat GDJB ook een pauze heeft gehad staan er ook onbekende tracks op! Dat is natuurlijk altijd fijn 
ik zal deze wel gaan kopen ook
| quote: |
| Originally posted by TranceZoner Ik snap trouwens niet waarom de naam Ava Mea zo vaak op sites fout gespeld wordt, tis toch echt niet 'Ave Mea', maar goed ik zal wel de enige zijn die zich er aan stoort |
Heh......
.....Geen commentaar. 
Tracklist ziet er vet uit! misschien toch maar aan denken om 26 maart naar de Panama te gaan... als hij nu eens een nieuwe set neerzet met nummers van deze cd zou super zijn!
ben ik dan als enige niet onder de indruk?
Ik heb hem al dan wel gehoord.. misscihen beinvloed dat me meer.. maar ik vind toch echt dattie veel fouten maakt hierbij
Het lijkt wel alsof Markus TE hard probeert om underground te doen en daardoor iedere newbie producer afgaat om te kijken of die nog nieuwe unreleased tracks hebben voor zn compilatie... hierbij niet kijkend naar de kwaliteit
No offence @ Passiva want zijn tune vind ik zeker wel oke (weettie ook wel
)
In ieder geval zit ik een beetje met een raar gevoel erbij
Ik heb een gevoel dat deze in het begin erg in trek zal zijn (vooral bij de fanboys hiero) en dattie daarna snel stof gaat vangen in de respectievelijke cdrekjes
Zonde van je geld imo
Ga deze ook kopen. Tracklist ziet er goed uit. Helft ken ik natuurlijk al van z'n GDJB sets, maar dat heb je altijd tegenwoordig.
| Originally posted by Glaniskanis Ik heb een gevoel dat deze in het begin erg in trek zal zijn (vooral bij de fanboys hiero) en dattie daarna snel stof gaat vangen in de respectievelijke cdrekjes Zonde van je geld imo |
| Originally posted by Glaniskanis ben ik dan als enige niet onder de indruk? |
Ik vind het wel een aardig cd'tje hoewel die me toch wel tegen valt, ik had er meer van verwacht iig, maar dat ligt meer aan mij. 
Op http://www.astralmusic.nl kun je de cd luisteren. D'r staan supervette nummers tussen, maar het is geen cd die ik zal kopen. Het is me iets te pingelig allemaal.
anyone have cue sheet for this cd?
| Originally posted by vietnow anyone have cue sheet for this cd? |
Lekker sneu om zo te reageren
Hij/zij moet toch zelf weten of hij hem koopt of niet. Hoeveel Ta'ers kopen hier pas een cd nadat ze hem vele malen geluisterd hebben?
| Originally posted by Dj Lex Lekker sneu om zo te reageren Hij/zij moet toch zelf weten of hij hem koopt of niet. Hoeveel Ta'ers kopen hier pas een cd nadat ze hem vele malen geluisterd hebben? |
Heerlijk cd'tje zeker geen miskoop 
| Originally posted by Djeebie Het is me iets te pingelig allemaal. |
De cd valt in het niet bij de Coldharbour CD, dat is zeker.
Er staan zo hier en daar wel goede tracks op, het is alleen een beetje te veel "beuken" voor echte prog trance. De "diepte" die er bij in coldharbour cd wel was is verdwenen.
Op CD1 zijn dat voor mij
Soul Dimension
Close Enough
Heaven Drops
Let The Light In
lekker achterelkaar ook
CD2
Sorrow
Eighties (ja de melodie blijft goed, al heb ik wel liever de Can mix)
What?
Connected (Santiago Nino Remix)
Space Guitar
en ja, Language
Cdtje krijgt een 6 tot 7 van mij.
heerlijke cd om bij te studeren! en dat nog wel voor 10 euro
| Originally posted by Dj Lex Lekker sneu om zo te reageren Hij/zij moet toch zelf weten of hij hem koopt of niet. Hoeveel Ta'ers kopen hier pas een cd nadat ze hem vele malen geluisterd hebben? |