TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Can u feel it?
Pages (11): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »
Can u feel it?
De lente komt eraan!
Re: Can u feel it?
| quote: |
| Originally posted by TranceSeeker De lente komt eraan! |
Vanmorgen een liedje van Tom Jones staan fluiten (wat de zon al niet met een mens kan doen
) Raampjes van de auto al naar beneden gedaan terwijl ik naar school tsjeesde, zalige zomerse tunes door de speakers
En vanmiddag lekker in het zonneke op een bankske gezeten mmm LEVE DE LENTE!!!
i can feel IT 
lente & zomer zijn echt zaaaaaaaaaaalig 
Ikke ni, net nu het lente wordt begint de griep op te komen 
Het zonneke deed goed vanmiddag, maar buiten in de wind was het toch nog maar friskes hoor...
tis lente, tis lente... de eendjes doen kwak kwak, de duifkes doen roekoe... hoera voor de lente hiphip rahoe
| Originally posted by Kaidreas tis lente, tis lente... de eendjes doen kwak kwak, de duifkes doen roekoe... hoera voor de lente hiphip rahoe |
"oi poepke... edde goa moanen boom al gezin?"

Veel wind idd, toen ik men mc do ging halen, ruiten open, men frietjes vlogen bijna vanachter tegen men ruit begot.
ni gemakkelijk, ni! gemakkelijk
^hahahaha super rofl
godvrr, ik heb de ganse dag binnen gezeten...
plastic boy? 
aaah echt zalig wakker worden, zon die schijnt door de venster. Loop al de ganse dag goedgezind, volop denkend aan de plannen voor deze zomer. Mogelijke reisbestemmingen gieren door men hoofd. Terras, strand, dijk, bbq hoor ik al al uren roepen in men gedachten. Enja ik zat ook binnen, maar we hebben zo grote ruiten op den bureau waar we de mooie lucht door zagen. Aaah I'm lovin it 
Re: Can u feel it?
| Originally posted by TranceSeeker De lente komt eraan! |
| Originally posted by Bertn godvrr, ik heb de ganse dag binnen gezeten... |
Hier hing t ook in de lucht vandaag 
Gisteren heb ik ook genoten van het goede weer. Ik doe stage op St.-Oda een instelling voor diep mentaal gehandicapten en ik sta bij de kinderen. We hebben de kindertjes goed ingepakt en zijn gaan wandelen. Zowel ik als de kinderen genoten van het goede weer en ik hoop dat ik nog veel van die dagen kan meemaken.
Groetjes
TatanaGirl
Teh Partay!
Now playing: beach boys - wouldn't it be nice
Das nog is happy lentemuziek 
Dat doet me eraan denken.
Ons pa zo van: "ja Tom, voelt ge het al? De lente komt eraan"
Ikke: "Ja, 't begint warmer te worden"
Ons pa: "Och joenge... PARINGSDRANG!!"
| Originally posted by Xilver Dat doet me eraan denken. Ons pa zo van: "ja Tom, voelt ge het al? De lente komt eraan" Ikke: "Ja, 't begint warmer te worden" Ons pa: "Och joenge... PARINGSDRANG!!" |
Shit zeg, ist ff zalig weer.
Sebiet gaan cruisen ja !!!
| Originally posted by pooley Shit zeg, ist ff zalig weer. Sebiet gaan cruisen ja !!! |
ik kom net van buiten.. vond het toch al behoorlijk warm. geef mij maar een graad of 7.
wel aangenaam om meer mensen op straat te zien.
Tijd om gezelschap te gaan zoeken 
/me schuimt zijn msn/gsm lijst af