TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- לצאת מהצבא...עזרה
Pages (10): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »
לצאת מהצבא...עזרה
טוב חברים
יש לי נושא שבאמת מטריד אותי וממש מקשה עלי.
אני בצבא לא הרבה זמן ...קרוב לחצי שנה עם פרופיל 45 על מחלת עור...
עכשיו בזמן האחרון המחלה התפרצה וקיבלתי כמה גימלים...ביום שני האחרון הרופא יחידה שלי נהדם ואף אמר לי שאני יכול לצאת מהצבא וזה לא מקרה ראשון.
אני בעקרון לא עושה כלום בצבא ולא נהנה אבל פה בא המכשול...
מצד אחד אני לא עושה כלום ואני מבזבז את החיים שלי בעוד שאני סובל ממחלה לא נעימה
אבל מצד שני כולם עושים את זה וחברים שלי כולם בצבא,אז מה אני יצא מהמסגרת...זה ישנה את כל החיים שלי
קשה לי מאד להחליט ובגלל זה אולי חברה פה יוכלו לעזור לי...
תודה
צאאאאאאא!!!!!!
גיל תסביר לו את היתרונות!
וואלה אחי, יש כמה שיקולים שכדאי להפעיל
משני הצדדים של המטבע
מצד אחד, כמה שאנשים מסתכלים על הצבא כבזבוז של שלוש שנים והכל...תכלס זאת מסגרת וחוץ מהקטע של התרומה למדינה והכל זה גם משהו שבא להכין את הבן אדם לחיים האמיתיים. זה מן סוג של מעבר מילדות לבגרות, בצבא אתה לומד על לקיחת אחריות, מוסר עבודה, ועוד כל מיני דברים שאתה בטח מכיר מהזמן שירות שלך בנתיים.
מהצד השני, יש לך שנתיים שאתה יכול לעשות שהם כרצונך...לעבוד, ללמוד, לטוס לח"ול...
ההחלטה היא שלך, לפי השיקולים האישיים והכל.
אף אחד לא רוצה לשרת
אבל אם באמת למישהו היו נותנים את ההאפשרות הזאת האם הוא היה לוקח אותה?
פה בא הפחד הגדול.
לצאת ולהיות שונה מכל האנשים בגדלתי איתם
| quote: |
| Originally posted by m0sh אף אחד לא רוצה לשרת אבל אם באמת למישהו היו נותנים את ההאפשרות הזאת האם הוא היה לוקח אותה? פה בא הפחד הגדול. לצאת ולהיות שונה מכל האנשים בגדלתי איתם |
שחר אתה רוצה לדגמן ?!?!?
בכל מקרה, אני חושב שכל אזרח ישראל צריך להיות גאה בזה שיש עליו חותמת "רכוש צה"ל". סתם זה פלצני
אבל אני חושב שכל אחד צריך להרגיש טוב עם זה שהוא תרם למאמץ המלחמתי 
בכל מקרה מוש, תחתום ויתור,ו תנסה להגיע למקום שמעניין אותך
| quote: |
| Originally posted by DjChook שחר אתה רוצה לדגמן ?!?!? |
מוזר.. הנוער של היום
| quote: |
| Originally posted by DjChook מוזר.. הנוער של היום |
באתי לצבא בקטע של לא להתגייס.
אמרו לי או כלא או שמתגייס.
אמרתי ישר בטח שכלא!!!
אבל אז נזכרתי למחורת היה פרי קורסטן בדום.
אז שגעתי אותם ואת עצמי איזה שעתיים ובסוף עברתי ששולת גיוס מעפנה.
(זריקות חינם לפחות זה משהו)
ישר הייתה מסיבת ערסווטים באיזה אולם דפוק כמעט שברתי שם הכל מרוב כעס.
בקיצר הייתי חצי יום למחורת שוחררתי לסוף שבוע למה זה היה יום שישי אמרתי עכשיו בדוק אני לא מתגייס לחרא הזה!!!
ובערב כמובן הלכתי לפרי.
אחרי זה חודשיים וחצי עריק ואז 21.
חודשיים וחצי לאחר מכן הייתי במיידיי בגרמניה והבנתי שעשיתי את הדבר הכי נכון שעשיתי עד היום בחיים שזה לצאת מהצבא!
להדפק בארץ ללא רייבים ופסטיבלים שלוש שנים???
מה אני דפוק?
למה לתת להם לדפוק לי את החיים?
שידפקו בעצמם!!!
אמרצתי להם אני ישרת עוד שנה על חשבון הבית רק שיתנו לי לצאת לחו"ל אמרו שלא אמרתי ביי.
שמע מוש זאת הייתה המטרה שלי כל החיים שלי זה מסיבות ומוסיקה אלקטרונית.
חולם על רייבים ופסטיבים עוד מכיתה ט' אז
אם יש לך מטרות חשובות אל תיתן להם לדפוק אותך.
מסגרת מסגרת מזה משנה אחרי שלוש שנים אתה לא תיהיה גם ככה במסגרת
אז אם אתה יוצא אתה מתרגל לזה לפני אחרים.
ואם מספרים לך שטויות שאם אתה יוצא אתה לא יכול ככה ולא יכול ככה זה הכל שטויות.
סתם רוצים שתשאר אצלהם.
מקסימום לא תוכל להרשם למבצעי החיילים של החברה הסלולרית
ESC
חחח...
הכל בולשיט!!!

אני יודע שגם פה יש כאלו שחיים בסרט שחובה לשרת בצה"ל וכל זה
ורוצים להגיב בצורה לא יפה על מה שכתבתי פה
אז אני לא הולך להגיב בחזרה בטופיק הזה יותר.
תעשה מה בא לך מוש מוש השור מהדרקון הכחול.
| quote: |
| Originally posted by THE_BLUE_DRAGON ואם מספרים לך שטויות שאם אתה יוצא אתה לא יכול ככה ולא יכול ככה זה הכל שטויות. סתם רוצים שתשאר אצלהם. מקסימום לא תוכל להרשם למבצעי החיילים של החברה הסלולרית ESC חחח... |
בוא אני אגיד לך בדיוק מה אתה מקבל מהצבא:
שלוש שנים של ביזבוז זמן ובסוף שתי תעודות מסכנות
אחת ששירתת שלוש שנים והשנייה עירבון ממשרד הביטחון
וגם זה רק אם היית קרבי
אז קיצר תעודה מסכנה מענק שיחרור עלוב על 3 שנים שזרקת
ויאללה לך תיזרק בתאילנד מצידם
הצבא לא סופר אותך
הצבא לא שם על החייל
הצבא לא אכפת לו מהבעיות שלך
הצבא לא אכפת לו ממה שעובר עלייך\על ההורים שלך
הצבא יעשה מה בא לו
זה מה שאני קיבלתי מהצבא עד היום
זין
תפנים.
| quote: |
| Originally posted by Scorchio בוא אני אגיד לך בדיוק מה אתה מקבל מהצבא: שלוש שנים של ביזבוז זמן ובסוף שתי תעודות מסכנות אחת ששירתת שלוש שנים והשנייה עירבון ממשרד הביטחון וגם זה רק אם היית קרבי אז קיצר תעודה מסכנה מענק שיחרור עלוב על 3 שנים שזרקת ויאללה לך תיזרק בתאילנד מצידם הצבא לא סופר אותך הצבא לא שם על החייל הצבא לא אכפת לו מהבעיות שלך הצבא לא אכפת לו ממה שעובר עלייך\על ההורים שלך הצבא יעשה מה בא לו זה מה שאני קיבלתי מהצבא עד היום זין תפנים. |
אני יודע צח אתה צודק
אני מתעב את הצבא
אבל זה החלטה קשה
אבל אני לא כזה בטוח שיתנו לי ללכת
נראה ביום שני
אני ידבר עם אחד מהשכבה שלי ששיחררו אותי על אותו עניין...
אתה תמיד יכול להתנדב
תגובתי לעניין (לא בתור קצין וגם בתור קצין בצה"ל):
מעצם היותכם אזרחים במדינת ישראל, עליכם למלא את חובתכם למדינה !
חובתכם יכולה להיות מלוחם בסיירת מטכ"ל ועד טבח בקריה.
כל מי שלא נותן את מנת חלקו לצה"ל הוא - משתמט !
ולמשתמטים אין מקום במדינה הזו !
נקודה !
האם אתה באמת חושב שאני משתמט
אני באופן אישי, בהחלט יכלתי לא להתגייס, בגלל סיבות בריאותית, נחשו איזו סיבה..........
אבל לבסוף התגייסתי בגיל 19.5, אני באופן אישי הכרתי שם את החבר הכי טוב שלי, ולא מדובר בנשוי, אבל לעצם העניין, גם בתור ג'ובניק, אכלתי מספיק חרא, כמו הודעה על יציאה לאבט"ש ב 6 בערב, יום לפני היציאה לאבט"ש, שמירות בסיסיות פעם בשבוע, וגם 4 ימים לפני הקבלה של הסמל ראשון, וגם מפקד מניאק, שהיה איתי צבוע ברמות, כאשר הוא קימבן את חברה שלו במחלקה שלי, ודפק אותי, עד כדי כך, שלא הודיע לי על מועד הלוויה של אבא של חבר טוב מהצבא, אבל הכל חזר אליו בבומרנג בחופשת שחרור שלי, שדפקתי אותו כאשר הודעתי לו מהיום למחר, שאני יוצא לחופשת שחרור, זאת הייתה הנקמה הקטנה שלי בו.
בצריפין, היכן ששירתתי, היה אינטרגיות גדולות מאוד, הצביעות חגגה שם, כל אחד חיפש לעצמו קומבינות עם המשקים של הרס"ר, כדי שיימחקו לו בירורים, וכאשר נגמרו לי הקומבינות איתם, אז עליתי למשפט על דבר משני ביותר, כדי שיוכלו להראות שיענו הם בסדר.
המזל שלי היה שהמ"פ שלי ברוב השירות, היה בכאסח עם הרס"ר, ככה שהוא הגן עליי במספיק פעמים, בקיצור זה היה בית ספר טוב מאוד, לאיך להכיר צביעות של אנשים.
כך, שמוש, תענה מה שאתה חושב לנכון, אבל בכל מקרה, חשוב שתהיה שלם על ההחלטה שלך, איזה החלטה שלא תהיה
| quote: |
| האם אתה באמת חושב שאני משתמט |
יופי תודה...במידה ואני ישחורר אני ידבר איתך בקשר לשירות לאומי
אני חייב טיפול דחוף!
| quote: |
| Originally posted by Meltdown אני באופן אישי, בהחלט יכלתי לא להתגייס, בגלל סיבות בריאותית, נחשו איזו סיבה.......... אבל לבסוף התגייסתי בגיל 19.5, אני באופן אישי הכרתי שם את החבר הכי טוב שלי, ולא מדובר בנשוי, אבל לעצם העניין, גם בתור ג'ובניק, אכלתי מספיק חרא, כמו הודעה על יציאה לאבט"ש ב 6 בערב, יום לפני היציאה לאבט"ש, שמירות בסיסיות פעם בשבוע, וגם 4 ימים לפני הקבלה של הסמל ראשון, וגם מפקד מניאק, שהיה איתי צבוע ברמות, כאשר הוא קימבן את חברה שלו במחלקה שלי, ודפק אותי, עד כדי כך, שלא הודיע לי על מועד הלוויה של אבא של חבר טוב מהצבא, אבל הכל חזר אליו בבומרנג בחופשת שחרור שלי, שדפקתי אותו כאשר הודעתי לו מהיום למחר, שאני יוצא לחופשת שחרור, זאת הייתה הנקמה הקטנה שלי בו. בצריפין, היכן ששירתתי, היה אינטרגיות גדולות מאוד, הצביעות חגגה שם, כל אחד חיפש לעצמו קומבינות עם המשקים של הרס"ר, כדי שיימחקו לו בירורים, וכאשר נגמרו לי הקומבינות איתם, אז עליתי למשפט על דבר משני ביותר, כדי שיוכלו להראות שיענו הם בסדר. המזל שלי היה שהמ"פ שלי ברוב השירות, היה בכאסח עם הרס"ר, ככה שהוא הגן עליי במספיק פעמים, בקיצור זה היה בית ספר טוב מאוד, לאיך להכיר צביעות של אנשים. כך, שמוש, תענה מה שאתה חושב לנכון, אבל בכל מקרה, חשוב שתהיה שלם על ההחלטה שלך, איזה החלטה שלא תהיה |
חחח לדגמן
וזה לא נכון לגבי המפקדים
זה ככה בטירונות אולי
המפקד שלי מספר אחת...אבל יש גם מפקדים זונות
ג'ובניק גם לא מצדיע לכל זוטר
ולא יהיה לי בעיות אם ישחררו אותי ... כי אני שירתתי ושיחררו אותי על הבעיה רפואית...אם ישאלו אותי אני שיררתי ואישפזו אותי ואז שוחררתי
שחר אתה חי בסרט, גם אני לא אתן לבת שלי להיות עם מישהו שלא עשה צבא,
מאותה סיבה שמנהל לא יקח לעבודה מישהו שלא עשה צבא
איפה הבטחון, מוסר, אמינות של בנאדם...
אני לא יודע מה איתכם, אני באתי בגישה של להנות בצבא,
ותאמינו לי אני עושה חיים משוגעים
יש אנשים שיגידו, שזה רק ממרמניקים שגם ככה תקועים שם 6 שנים אז מתייחסים אליהם יפה, אבל אני אומר לכם שזה הכל תלוי בגישה שלך...
אני אוהב את הצבא, ואוהב את האנשים שעושים צבא, אליהם אני מתחבר.
אני לא שופט אנשים לפי אם הם עשו צבא או לא
כי אני נגד הצבא תכלס...אבל יש הבדל בין אנשים בדיכאון או עם מחלה לבין אנשים בטירונות שבאים ואומרים
אני רוצה קבן!
ויש הרבה כאלה
אולי לא הייתי מספיק ברור
יש לי בעיה עם משתמטים
לא עם רפואי, לא עם ת"ש.... יש לי בעיה אם אנשים שמנסים לצאת בכל דרך אפשרית
| quote: |
| Originally posted by DjChook שחר אתה חי בסרט, גם אני לא אתן לבת שלי להיות עם מישהו שלא עשה צבא, מאותה סיבה שמנהל לא יקח לעבודה מישהו שלא עשה צבא איפה הבטחון, מוסר, אמינות של בנאדם... אני לא יודע מה איתכם, אני באתי בגישה של להנות בצבא, ותאמינו לי אני עושה חיים משוגעים יש אנשים שיגידו, שזה רק ממרמניקים שגם ככה תקועים שם 6 שנים אז מתייחסים אליהם יפה, אבל אני אומר לכם שזה הכל תלוי בגישה שלך... אני אוהב את הצבא, ואוהב את האנשים שעושים צבא, אליהם אני מתחבר. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.