TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- לצאת מהצבא...עזרה
Pages (10): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »


Posted by m0sh on Mar-15-2005 22:17:

לצאת מהצבא...עזרה

טוב חברים
יש לי נושא שבאמת מטריד אותי וממש מקשה עלי.
אני בצבא לא הרבה זמן ...קרוב לחצי שנה עם פרופיל 45 על מחלת עור...
עכשיו בזמן האחרון המחלה התפרצה וקיבלתי כמה גימלים...ביום שני האחרון הרופא יחידה שלי נהדם ואף אמר לי שאני יכול לצאת מהצבא וזה לא מקרה ראשון.
אני בעקרון לא עושה כלום בצבא ולא נהנה אבל פה בא המכשול...
מצד אחד אני לא עושה כלום ואני מבזבז את החיים שלי בעוד שאני סובל ממחלה לא נעימה
אבל מצד שני כולם עושים את זה וחברים שלי כולם בצבא,אז מה אני יצא מהמסגרת...זה ישנה את כל החיים שלי

קשה לי מאד להחליט ובגלל זה אולי חברה פה יוכלו לעזור לי...

תודה


Posted by Shahar on Mar-15-2005 22:20:

צאאאאאאא!!!!!!
גיל תסביר לו את היתרונות!


Posted by DJ-Kreing^^ on Mar-15-2005 22:25:

וואלה אחי, יש כמה שיקולים שכדאי להפעיל
משני הצדדים של המטבע

מצד אחד, כמה שאנשים מסתכלים על הצבא כבזבוז של שלוש שנים והכל...תכלס זאת מסגרת וחוץ מהקטע של התרומה למדינה והכל זה גם משהו שבא להכין את הבן אדם לחיים האמיתיים. זה מן סוג של מעבר מילדות לבגרות, בצבא אתה לומד על לקיחת אחריות, מוסר עבודה, ועוד כל מיני דברים שאתה בטח מכיר מהזמן שירות שלך בנתיים.

מהצד השני, יש לך שנתיים שאתה יכול לעשות שהם כרצונך...לעבוד, ללמוד, לטוס לח"ול...

ההחלטה היא שלך, לפי השיקולים האישיים והכל.


Posted by m0sh on Mar-15-2005 22:30:

אף אחד לא רוצה לשרת
אבל אם באמת למישהו היו נותנים את ההאפשרות הזאת האם הוא היה לוקח אותה?
פה בא הפחד הגדול.
לצאת ולהיות שונה מכל האנשים בגדלתי איתם


Posted by Shahar on Mar-15-2005 22:32:

quote:
Originally posted by m0sh
אף אחד לא רוצה לשרת
אבל אם באמת למישהו היו נותנים את ההאפשרות הזאת האם הוא היה לוקח אותה?
פה בא הפחד הגדול.
לצאת ולהיות שונה מכל האנשים בגדלתי איתם


יש לי 3 חברים שיצאו מהצבא עכשיו מתחילים לעבוד לחסוך
אני מת להשתחרר ולהתחיל בחיים אני רוצה לדגמן והצבא מפריע לי
וההורים שלי רוצים שאני יעשה צבא


Posted by DjChook on Mar-15-2005 23:36:

שחר אתה רוצה לדגמן ?!?!?


בכל מקרה, אני חושב שכל אזרח ישראל צריך להיות גאה בזה שיש עליו חותמת "רכוש צה"ל". סתם זה פלצני
אבל אני חושב שכל אחד צריך להרגיש טוב עם זה שהוא תרם למאמץ המלחמתי

בכל מקרה מוש, תחתום ויתור,ו תנסה להגיע למקום שמעניין אותך


Posted by Shahar on Mar-16-2005 03:14:

quote:
Originally posted by DjChook
שחר אתה רוצה לדגמן ?!?!?


כן
יש לי ידידות שמדגמנות ואומרות שאני דפוק שלא עשיתי כלום עם עצמי
וחברה שלי אומרת וזה מבאס אותי רצצצצח
אני מת כבר לעוף מהצבא או לצאת איכשהו בלי לאכול מכות מאבא חחחחחח


Posted by DjChook on Mar-16-2005 11:23:

מוזר.. הנוער של היום


Posted by Shahar on Mar-16-2005 12:08:

quote:
Originally posted by DjChook
מוזר.. הנוער של היום


נוער יפה מתרוצה


Posted by THE_BLUE_DRAGON on Mar-16-2005 12:19:

באתי לצבא בקטע של לא להתגייס.
אמרו לי או כלא או שמתגייס.
אמרתי ישר בטח שכלא!!!
אבל אז נזכרתי למחורת היה פרי קורסטן בדום.
אז שגעתי אותם ואת עצמי איזה שעתיים ובסוף עברתי ששולת גיוס מעפנה.
(זריקות חינם לפחות זה משהו)
ישר הייתה מסיבת ערסווטים באיזה אולם דפוק כמעט שברתי שם הכל מרוב כעס.
בקיצר הייתי חצי יום למחורת שוחררתי לסוף שבוע למה זה היה יום שישי אמרתי עכשיו בדוק אני לא מתגייס לחרא הזה!!!
ובערב כמובן הלכתי לפרי.
אחרי זה חודשיים וחצי עריק ואז 21.

חודשיים וחצי לאחר מכן הייתי במיידיי בגרמניה והבנתי שעשיתי את הדבר הכי נכון שעשיתי עד היום בחיים שזה לצאת מהצבא!
להדפק בארץ ללא רייבים ופסטיבלים שלוש שנים???
מה אני דפוק?
למה לתת להם לדפוק לי את החיים?
שידפקו בעצמם!!!

אמרצתי להם אני ישרת עוד שנה על חשבון הבית רק שיתנו לי לצאת לחו"ל אמרו שלא אמרתי ביי.

שמע מוש זאת הייתה המטרה שלי כל החיים שלי זה מסיבות ומוסיקה אלקטרונית.
חולם על רייבים ופסטיבים עוד מכיתה ט' אז
אם יש לך מטרות חשובות אל תיתן להם לדפוק אותך.

מסגרת מסגרת מזה משנה אחרי שלוש שנים אתה לא תיהיה גם ככה במסגרת
אז אם אתה יוצא אתה מתרגל לזה לפני אחרים.

ואם מספרים לך שטויות שאם אתה יוצא אתה לא יכול ככה ולא יכול ככה זה הכל שטויות.
סתם רוצים שתשאר אצלהם.
מקסימום לא תוכל להרשם למבצעי החיילים של החברה הסלולרית
ESC
חחח...

הכל בולשיט!!!


אני יודע שגם פה יש כאלו שחיים בסרט שחובה לשרת בצה"ל וכל זה
ורוצים להגיב בצורה לא יפה על מה שכתבתי פה
אז אני לא הולך להגיב בחזרה בטופיק הזה יותר.
תעשה מה בא לך מוש מוש השור מהדרקון הכחול.


Posted by Shahar on Mar-16-2005 12:32:

quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
ואם מספרים לך שטויות שאם אתה יוצא אתה לא יכול ככה ולא יכול ככה זה הכל שטויות.
סתם רוצים שתשאר אצלהם.
מקסימום לא תוכל להרשם למבצעי החיילים של החברה הסלולרית
ESC
חחח...


LOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLL


Posted by Scorchio on Mar-16-2005 15:51:

בוא אני אגיד לך בדיוק מה אתה מקבל מהצבא:

שלוש שנים של ביזבוז זמן ובסוף שתי תעודות מסכנות
אחת ששירתת שלוש שנים והשנייה עירבון ממשרד הביטחון
וגם זה רק אם היית קרבי
אז קיצר תעודה מסכנה מענק שיחרור עלוב על 3 שנים שזרקת
ויאללה לך תיזרק בתאילנד מצידם

הצבא לא סופר אותך
הצבא לא שם על החייל
הצבא לא אכפת לו מהבעיות שלך
הצבא לא אכפת לו ממה שעובר עלייך\על ההורים שלך
הצבא יעשה מה בא לו

זה מה שאני קיבלתי מהצבא עד היום
זין

תפנים.


Posted by Shahar on Mar-16-2005 16:12:

quote:
Originally posted by Scorchio
בוא אני אגיד לך בדיוק מה אתה מקבל מהצבא:

שלוש שנים של ביזבוז זמן ובסוף שתי תעודות מסכנות
אחת ששירתת שלוש שנים והשנייה עירבון ממשרד הביטחון
וגם זה רק אם היית קרבי
אז קיצר תעודה מסכנה מענק שיחרור עלוב על 3 שנים שזרקת
ויאללה לך תיזרק בתאילנד מצידם

הצבא לא סופר אותך
הצבא לא שם על החייל
הצבא לא אכפת לו מהבעיות שלך
הצבא לא אכפת לו ממה שעובר עלייך\על ההורים שלך
הצבא יעשה מה בא לו

זה מה שאני קיבלתי מהצבא עד היום
זין

תפנים.


+1

בדיוק איזה הומו אחד התווכח איתי על זה לפני שבוע למה אמרתי שהצבא יגיד תודה שאני מתגייס
אמרתי לו וואלה הצבא צריך אנשים שמורעלים להיות קרביים לדוגמא ואותם לקחת לקרבי לא אותי
אנלא רוצה להיות קרבי אנלא יהיה קרבי
(עובדה שאני לא)
אנשים שלא רוצים לשרת לא עוזרים לצבא ותכלס בגלל זה הצבא משחרר אנשים גם בלי שהם יבקשו ונותן 24 נפשי וכו..

וכן זה מקום שאם אתה לא הולך אליו כי אתה מורעל אין לך מה לחפש בו


Posted by m0sh on Mar-16-2005 19:46:

אני יודע צח אתה צודק
אני מתעב את הצבא
אבל זה החלטה קשה
אבל אני לא כזה בטוח שיתנו לי ללכת
נראה ביום שני
אני ידבר עם אחד מהשכבה שלי ששיחררו אותי על אותו עניין...

אתה תמיד יכול להתנדב


Posted by markfeldman on Mar-16-2005 21:15:

תגובתי לעניין (לא בתור קצין וגם בתור קצין בצה"ל):

מעצם היותכם אזרחים במדינת ישראל, עליכם למלא את חובתכם למדינה !

חובתכם יכולה להיות מלוחם בסיירת מטכ"ל ועד טבח בקריה.

כל מי שלא נותן את מנת חלקו לצה"ל הוא - משתמט !

ולמשתמטים אין מקום במדינה הזו !

נקודה !


Posted by m0sh on Mar-16-2005 21:17:

האם אתה באמת חושב שאני משתמט


Posted by Meltdown on Mar-16-2005 21:17:

אני באופן אישי, בהחלט יכלתי לא להתגייס, בגלל סיבות בריאותית, נחשו איזו סיבה..........
אבל לבסוף התגייסתי בגיל 19.5, אני באופן אישי הכרתי שם את החבר הכי טוב שלי, ולא מדובר בנשוי, אבל לעצם העניין, גם בתור ג'ובניק, אכלתי מספיק חרא, כמו הודעה על יציאה לאבט"ש ב 6 בערב, יום לפני היציאה לאבט"ש, שמירות בסיסיות פעם בשבוע, וגם 4 ימים לפני הקבלה של הסמל ראשון, וגם מפקד מניאק, שהיה איתי צבוע ברמות, כאשר הוא קימבן את חברה שלו במחלקה שלי, ודפק אותי, עד כדי כך, שלא הודיע לי על מועד הלוויה של אבא של חבר טוב מהצבא, אבל הכל חזר אליו בבומרנג בחופשת שחרור שלי, שדפקתי אותו כאשר הודעתי לו מהיום למחר, שאני יוצא לחופשת שחרור, זאת הייתה הנקמה הקטנה שלי בו.
בצריפין, היכן ששירתתי, היה אינטרגיות גדולות מאוד, הצביעות חגגה שם, כל אחד חיפש לעצמו קומבינות עם המשקים של הרס"ר, כדי שיימחקו לו בירורים, וכאשר נגמרו לי הקומבינות איתם, אז עליתי למשפט על דבר משני ביותר, כדי שיוכלו להראות שיענו הם בסדר.
המזל שלי היה שהמ"פ שלי ברוב השירות, היה בכאסח עם הרס"ר, ככה שהוא הגן עליי במספיק פעמים, בקיצור זה היה בית ספר טוב מאוד, לאיך להכיר צביעות של אנשים.
כך, שמוש, תענה מה שאתה חושב לנכון, אבל בכל מקרה, חשוב שתהיה שלם על ההחלטה שלך, איזה החלטה שלא תהיה


Posted by markfeldman on Mar-16-2005 21:22:

quote:
האם אתה באמת חושב שאני משתמט


א. לא דיברתי עליך ספציפית.
ב. לפי המקרה המתואר ע"י במידה ותשתחרר מצה"ל על סיבות רפואיות אינך נקרא משתמט.
ג. בהמשך לסעיף ב' - אם תחליט להתנדב לצה"ל - אני מסיר בפניך את הכובע !


Posted by m0sh on Mar-16-2005 21:25:

יופי תודה...במידה ואני ישחורר אני ידבר איתך בקשר לשירות לאומי


אני חייב טיפול דחוף!


Posted by Shahar on Mar-17-2005 05:53:

quote:
Originally posted by Meltdown
אני באופן אישי, בהחלט יכלתי לא להתגייס, בגלל סיבות בריאותית, נחשו איזו סיבה..........
אבל לבסוף התגייסתי בגיל 19.5, אני באופן אישי הכרתי שם את החבר הכי טוב שלי, ולא מדובר בנשוי, אבל לעצם העניין, גם בתור ג'ובניק, אכלתי מספיק חרא, כמו הודעה על יציאה לאבט"ש ב 6 בערב, יום לפני היציאה לאבט"ש, שמירות בסיסיות פעם בשבוע, וגם 4 ימים לפני הקבלה של הסמל ראשון, וגם מפקד מניאק, שהיה איתי צבוע ברמות, כאשר הוא קימבן את חברה שלו במחלקה שלי, ודפק אותי, עד כדי כך, שלא הודיע לי על מועד הלוויה של אבא של חבר טוב מהצבא, אבל הכל חזר אליו בבומרנג בחופשת שחרור שלי, שדפקתי אותו כאשר הודעתי לו מהיום למחר, שאני יוצא לחופשת שחרור, זאת הייתה הנקמה הקטנה שלי בו.
בצריפין, היכן ששירתתי, היה אינטרגיות גדולות מאוד, הצביעות חגגה שם, כל אחד חיפש לעצמו קומבינות עם המשקים של הרס"ר, כדי שיימחקו לו בירורים, וכאשר נגמרו לי הקומבינות איתם, אז עליתי למשפט על דבר משני ביותר, כדי שיוכלו להראות שיענו הם בסדר.
המזל שלי היה שהמ"פ שלי ברוב השירות, היה בכאסח עם הרס"ר, ככה שהוא הגן עליי במספיק פעמים, בקיצור זה היה בית ספר טוב מאוד, לאיך להכיר צביעות של אנשים.
כך, שמוש, תענה מה שאתה חושב לנכון, אבל בכל מקרה, חשוב שתהיה שלם על ההחלטה שלך, איזה החלטה שלא תהיה


בקשר למה שאמרת על היחס וזה
אח שלי תמיד אומר לי שלג'ובניקים מתיחסים שונה ומפקד ג'ובניק גדול ממך בחודשיים יבוא ויזיין אותך בכוונה ויחפש אותך על דבר ואם תענה לו או תעשה משו יעלה אותך למשפט
ומפקד קרבי יתן לך עוד צאנס כי אתה קרבי ובכלל זה יחס יותר חברי למרות שבכל זאת הוא מפקד
ועובדה יש לי חברים קרבים שמספרים שהמפקדים אצלהם אנשים טובים
ויש לי חבר ג'ובניק שעלה למשפט על פלאפון
שאח שלי אמר לי שהוא אישית היה משאיר חייל שבת על זה בלי משפט בלי כלום

אצל ג'ובניקים זה שונה זה ידוע
השאלה מה שווה להיות קרבי ולא לרצות
או להיות ג'ובניק ולסבול מיחס חרא
תכלס לדעתי גיל עשה פה תהחלטה הנוכנה למרות שגם לזה יש צדדים רעים וטובים
מה לעשות אצלנו הרבה אנשים שופטים אותך לפי העבר שלך
אם אין לך תעודת בגרות אתה מטומטם
אם יש לך תיק אתה עבריין
אם יש לך שם משפחה לא אשכנזי אתה פושע
אם לא עשית צבא אתה אידיוט
ויש לי ידידה שאבא שלה לא נותן לה להיות עם בנאדם שהיא אוהבת רק בגלל שהוא לא עשה צבא
זה שטויות כי אם היא אוהבת אותו זה לא משנה אם הוא עשה צבא או לא
בגלל זה ובגלל עוד מליון סיבות אחרות צריך לחשוב פעמיים לפני שיוצאים מהצבא וזה חלק מההחלטה שלי

מוש תלוי באיזה אנשים תיתקל בעתיד
וואלה יכול להיות שתבוא לעבודה והמנהל שלך איזה מורעל ותגיד לו שלא עשית צבא ולא משנה מאיזה סיבה הוא יחשוב שאתה משתמט
או שפשוט יגיד שהוא לא צריך בנאדם שאפילו הצבא שיחרר בגלל מחלה כזאת

קיצור תעשה חושבים תאמין לי יש לי ים סיבות לנצל ת 3 שנים האלה בשבילם
אחת הסיבות זה שאני רוצה לדגמן
וסיבה אחרת זה שאולי גם חברה שלי לא תעשה צבא
תאמין לי זה נשמע מפתה
ותכלס אני אומר לך לא בטוח זה שווה את זה

תעשה חושבים שב לבד עם עצמך בלי ההורים תראה מה אתה באמת רוצה ותחליט
תבדוק אם בכלל ישך איך להעביר תזמן למה וואלה גם לי אמרו אם אני יתגייס מאוחר יהיה לי משעמם וזה ועד היום הזמן טס לי אני נהנה מכל רגע
זה כבר תלוי רק בך
'קיצור תחשוב על הכל


Posted by m0sh on Mar-17-2005 07:30:

חחח לדגמן


וזה לא נכון לגבי המפקדים
זה ככה בטירונות אולי
המפקד שלי מספר אחת...אבל יש גם מפקדים זונות
ג'ובניק גם לא מצדיע לכל זוטר
ולא יהיה לי בעיות אם ישחררו אותי ... כי אני שירתתי ושיחררו אותי על הבעיה רפואית...אם ישאלו אותי אני שיררתי ואישפזו אותי ואז שוחררתי


Posted by DjChook on Mar-17-2005 08:34:

שחר אתה חי בסרט, גם אני לא אתן לבת שלי להיות עם מישהו שלא עשה צבא,
מאותה סיבה שמנהל לא יקח לעבודה מישהו שלא עשה צבא

איפה הבטחון, מוסר, אמינות של בנאדם...

אני לא יודע מה איתכם, אני באתי בגישה של להנות בצבא,
ותאמינו לי אני עושה חיים משוגעים
יש אנשים שיגידו, שזה רק ממרמניקים שגם ככה תקועים שם 6 שנים אז מתייחסים אליהם יפה, אבל אני אומר לכם שזה הכל תלוי בגישה שלך...

אני אוהב את הצבא, ואוהב את האנשים שעושים צבא, אליהם אני מתחבר.


Posted by m0sh on Mar-17-2005 08:36:

אני לא שופט אנשים לפי אם הם עשו צבא או לא
כי אני נגד הצבא תכלס...אבל יש הבדל בין אנשים בדיכאון או עם מחלה לבין אנשים בטירונות שבאים ואומרים
אני רוצה קבן!

ויש הרבה כאלה


Posted by DjChook on Mar-17-2005 08:37:

אולי לא הייתי מספיק ברור
יש לי בעיה עם משתמטים

לא עם רפואי, לא עם ת"ש.... יש לי בעיה אם אנשים שמנסים לצאת בכל דרך אפשרית


Posted by Sniper on Mar-17-2005 11:25:

quote:
Originally posted by DjChook
שחר אתה חי בסרט, גם אני לא אתן לבת שלי להיות עם מישהו שלא עשה צבא,
מאותה סיבה שמנהל לא יקח לעבודה מישהו שלא עשה צבא

איפה הבטחון, מוסר, אמינות של בנאדם...

אני לא יודע מה איתכם, אני באתי בגישה של להנות בצבא,
ותאמינו לי אני עושה חיים משוגעים
יש אנשים שיגידו, שזה רק ממרמניקים שגם ככה תקועים שם 6 שנים אז מתייחסים אליהם יפה, אבל אני אומר לכם שזה הכל תלוי בגישה שלך...

אני אוהב את הצבא, ואוהב את האנשים שעושים צבא, אליהם אני מתחבר.


אני מסכים עם זה ששחר חי בסרט..
הגישה שלך היא על הפנים.. אף פעם לא ראיתי אותך ככה שאני לא יכול לשפוט
אבל אתה כ"כ בטוח בעצמך, שזה בעיה אחרת בפני עצמה..

כשתתגייס אתה תבין שאין דבר כזה בעולם בטוח, זה ישנה אותך..

אני ת'אחלס אכלתי הרבה חרא מהצבא, ואני לא אוהב את המסגרת..
אבל אני מרגיש כבוד שאני משרת בצבא, ואני יודע שזה צביעות..
ולא פעם ולא פעמיים חשבתי על להשתחרר, אני לא ישקר, אבל ת'אחלס הצבא עזר לי הרבה, אני חושב בכל אופן שאני בן אדם הרבה יותר בוגר\אחראי\יודע לעבוד תחת לחץ\ ועוד הרבה דברים..

ונכון, אם לא הייתי עושה צבא הייתי כבר לקראת סיום של התואר ה1 שאני מתכנן לעשות ישר אחרי הצבא, בלי חו"ל ובלי נעליים
כי בסופו של דבר מישהו רשם שתגיע למקום עבודה ותגיד שלא עשית צבא בגלל כל סיבה שהיא, אז אתה מתחיל ישר מ90% כמובן שלא בכל מקום, זה תלוי במנהל..

אז נכון, לא הכל טוב שאתה בצבא.. זה תקופה לא הכי נעימה, זה תקופה של מינוסים, ופחות לראות את הבית ופחות זמן בשביל עצמך.. ויש הרבה חסרונות.. אבל לעשות צבא אתה חייב.. כמו שמארק רשם, אתה חיי במדינה הזו, זו חובתך!

מוש, אם זה באמת מפריע לך, אז תשתחרר..

אין מה לעשות, הבריאות לפני הכל, תחשוב טוב לפני שאתה עושה צעד כזה..

ומקווה שתרגיש טוב..


Pages (10): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.