TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wie is de slechtste dj?
Pages (4): [1] 2 3 4 »


Posted by Little Theseus on Mar-17-2005 00:04:

Wie is de slechtste dj?

Nu mixmag een lijst heeft gemaakt met slechtste dance-producties allertijden leek het mij leuk om in antwoord hierop lekker gal te spuien op bekende dj's die je echt kut vind.
Dus: wie vind je echt rukky? Beargumenteer wel

Ik zal de spits maar afbijten: Pavo!!

Niet omdat ie slecht kan mixen of slechte platenkeus heeft in zijn genre, maar omdat hij de enige dj tot nu toe is geweest die m'n plaat halverwege afkapte om z'n eigen set te doen. Dat deden onder andere Darkraver, the Prophet, Jean, Promo, Bass-D, E-Craig, G-Spott, Jose, Tom Harding allemaal niet, en Pavo kapte gewoon Hennes & Cold - The Second trip ver voor de climax af!!!

Zo en laat nu de haatposts maar komen!!


Posted by Roger on Mar-17-2005 08:08:

GIELEN



hoef ik verder niet te onderbouwen denk ik


Posted by Disney on Mar-17-2005 08:25:

quote:
Originally posted by Roger
GIELEN



hoef ik verder niet te onderbouwen denk ik


Dat is ook de eerste naam die bij mij in mijn hoofd op komt...


Posted by SnuggLe on Mar-17-2005 08:33:

Johan Gielen niet...hij maakt er nog een show/feest van.

DJ Jean... wegens slechte mixkwaliteiten, zijn 16jarige 'sletjes' etc etc: hij is in zijn pubertijd blijven hangen.


Posted by Daveje on Mar-17-2005 08:45:

euhm gigi d'agostino??? dj sammy??/ dergelijke figuren die zich 'dj' noemen enzo..


Posted by Matthijs on Mar-17-2005 08:47:

Zijn er een paar die ik echt slecht vind: DJ Jean, Johan Gielen, Airwave en Rank1 (Piet Bervoets dus). Die laatste twee hebben dan in ieder geval nog wat lekkere producties op hun naam staan, maar dat kan je van Gielen en in mindere mate Jean ook niet zeggen.


Posted by Daveje on Mar-17-2005 08:58:

mwah.. gielen had in ze airscape tijd nog wel tenminste goeie producties.. jean is wel totaal hopeloos wat dat aangaat


Posted by Ding Chavez on Mar-17-2005 09:17:

Die producties onder de naam jean zijn niet eens van hem.


Posted by Daveje on Mar-17-2005 09:25:

precies, grotendeels door de klubbheads (mischien andere sugestie voor slechte dj's..)alhoewel ik moet toegeven dat ik die laatste sinGLE () wel leuk vond van hem.. maar goed das ook door g-spott geproduceerd ..


Posted by DjRV on Mar-17-2005 09:28:

ik vind Tomcraft vrij baggerlijk


Posted by Original on Mar-17-2005 09:32:

quote:
Originally posted by DjRV
ik vind Tomcraft vrij baggerlijk

Daar ben ik t eigenlijk wel mee eens. 2 x gezien, mixen was niet top, platen keuze was kut en hij had de platen te laag gepitched waardoor het helemaal kut klonk.

En zoals SnuggLe al zei, Gielen maakt er wel altijd een show van. Ben ook is naar een Gielen Solo geweest en dat was echt een vet feestje!


Posted by marciemarcs on Mar-17-2005 09:40:

JEAN!


Posted by nwopper on Mar-17-2005 09:55:

JEAN

Dat scratchen op PPK - Ressurection was echt


Posted by @win on Mar-17-2005 09:55:

Brian Cross, zo wat draaide die als een flater op het ADE Armada Night


Posted by marciemarcs on Mar-17-2005 10:20:

quote:
Originally posted by @win
Brian Cross, zo wat draaide die als een flater op het ADE Armada Night


3 keer crossroads


Posted by Daveje on Mar-17-2005 10:28:

nu je het zegt.. tomcraft...


Posted by Siesta on Mar-17-2005 10:42:

quote:
Originally posted by SnuggLe
DJ Jean... wegens slechte mixkwaliteiten, zijn 16jarige 'sletjes' etc etc: hij is in zijn pubertijd blijven hangen.



haha lol jean kan juist als een van de besten mixen, maar heeft soms niet evenveel zin, tja als het geld toch wel komt....


en die sletjes? wat heeft dat met zn dj skills te maken


Posted by Roger on Mar-17-2005 10:43:

bedenk me nu ook weer dat Airwave echt een lachertje was
mixen met een Hercules DJ Console en dan ook nog op het knopje autobeatmatch drukken

en Miss Nine is ook behoorlijk slecht
(haar platenkeuze is dan nog wel te doen..)


Posted by @win on Mar-17-2005 11:17:

quote:
Originally posted by marciemarcs
3 keer crossroads


En dat binnen een uur


Posted by basd on Mar-17-2005 11:36:

Ik wilde Marco Bailey zeggen omdat ie constant 'nieuwe' nummers met hetzelfde riedeltje uitbraakt, maar tijdens laatste Awakenings Festival was ie toch wel goed met Rachmad (dacht ik).

Toch krijgt ie denk ik mijn stem, net voor Ben Sims, puur voor zijn anti-performance tijdens ILT met Smith. Blegh.


Posted by HBtje on Mar-17-2005 11:41:

quote:
Originally posted by Daveje
nu je het zegt.. tomcraft...



Ghehe tomcraft presteerde het vorig jaar op Mayday om om kwart over 7 's ochtends Tiesto - Traffic te draaien... in de grote main-hal...


Posted by TranceFool on Mar-17-2005 12:55:

Jean kan op kleine feestje wel lekker draaien, op grote feesten krijgt hij het altijd in zn bol (drugs, alcohol, of gewoon grootheidswaanzin, ik weet het niet)

Gielen vind ik echt een prutser (vroeger vond ik hem nog wel ok) en Judge Jules kan ook echt verschrikkelijk draaien. Ik weet dat sommige mensen goede ervaringen met hem hebben, maar ik heb alleen maar dramatische sets van hem gehoord.


Posted by Daveje on Mar-17-2005 14:27:

jean moet vooral lekker ze ding doen, dat is dus clubby en house draaien.... dan is hij op ze best mixt ook als de beste dan. zijn 'trance' kant is dan weer een hele andere kant...


Posted by Matthijs on Mar-17-2005 15:09:

quote:
Originally posted by TranceFool
Judge Jules kan ook echt verschrikkelijk draaien.


Nou inderdaad zeg, hoe kon ik hem vergeten!?? Ik vind 'm ook drie keer niks, heb de hype rond die man nooit echt gesnapt.


Posted by ahp2002 on Mar-17-2005 15:14:

Sasha
























Pages (4): [1] 2 3 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.