TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wie is de slechtste dj?
Pages (4): [1] 2 3 4 »
Wie is de slechtste dj?
Nu mixmag een lijst heeft gemaakt met slechtste dance-producties allertijden leek het mij leuk om in antwoord hierop lekker gal te spuien op bekende dj's die je echt kut vind.
Dus: wie vind je echt rukky? Beargumenteer wel
Ik zal de spits maar afbijten: Pavo!!
Niet omdat ie slecht kan mixen of slechte platenkeus heeft in zijn genre, maar omdat hij de enige dj tot nu toe is geweest die m'n plaat halverwege afkapte om z'n eigen set te doen. Dat deden onder andere Darkraver, the Prophet, Jean, Promo, Bass-D, E-Craig, G-Spott, Jose, Tom Harding allemaal niet, en Pavo kapte gewoon Hennes & Cold - The Second trip ver voor de climax af!!!
Zo en laat nu de haatposts maar komen!!
GIELEN
hoef ik verder niet te onderbouwen denk ik

| quote: |
| Originally posted by Roger GIELEN hoef ik verder niet te onderbouwen denk ik |
Johan Gielen niet...hij maakt er nog een show/feest van.
DJ Jean... wegens slechte mixkwaliteiten, zijn 16jarige 'sletjes' etc etc: hij is in zijn pubertijd blijven hangen.
euhm gigi d'agostino??? dj sammy??/ dergelijke figuren die zich 'dj' noemen enzo..
Zijn er een paar die ik echt slecht vind: DJ Jean, Johan Gielen, Airwave en Rank1 (Piet Bervoets dus). Die laatste twee hebben dan in ieder geval nog wat lekkere producties op hun naam staan, maar dat kan je van Gielen en in mindere mate Jean ook niet zeggen.
mwah.. gielen had in ze airscape tijd nog wel tenminste goeie producties.. jean is wel totaal hopeloos wat dat aangaat
Die producties onder de naam jean zijn niet eens van hem.
precies, grotendeels door de klubbheads (mischien andere sugestie voor slechte dj's..)alhoewel ik moet toegeven dat ik die laatste sinGLE (
) wel leuk vond van hem.. maar goed das ook door g-spott geproduceerd
..
ik vind Tomcraft vrij baggerlijk
| Originally posted by DjRV ik vind Tomcraft vrij baggerlijk |
JEAN!

JEAN
Dat scratchen op PPK - Ressurection was echt 
Brian Cross, zo wat draaide die als een flater op het ADE Armada Night 
| Originally posted by @win Brian Cross, zo wat draaide die als een flater op het ADE Armada Night |
nu je het zegt.. tomcraft...
| Originally posted by SnuggLe DJ Jean... wegens slechte mixkwaliteiten, zijn 16jarige 'sletjes' etc etc: hij is in zijn pubertijd blijven hangen. |
bedenk me nu ook weer dat Airwave echt een lachertje was
mixen met een Hercules DJ Console en dan ook nog op het knopje autobeatmatch drukken
en Miss Nine is ook behoorlijk slecht
(haar platenkeuze is dan nog wel te doen..)
| Originally posted by marciemarcs 3 keer crossroads |
Ik wilde Marco Bailey zeggen omdat ie constant 'nieuwe' nummers met hetzelfde riedeltje uitbraakt, maar tijdens laatste Awakenings Festival was ie toch wel goed met Rachmad (dacht ik).
Toch krijgt ie denk ik mijn stem, net voor Ben Sims, puur voor zijn anti-performance tijdens ILT met Smith. Blegh.
| Originally posted by Daveje nu je het zegt.. tomcraft... |
Jean kan op kleine feestje wel lekker draaien, op grote feesten krijgt hij het altijd in zn bol (drugs, alcohol, of gewoon grootheidswaanzin, ik weet het niet)
Gielen vind ik echt een prutser (vroeger vond ik hem nog wel ok) en Judge Jules kan ook echt verschrikkelijk draaien. Ik weet dat sommige mensen goede ervaringen met hem hebben, maar ik heb alleen maar dramatische sets van hem gehoord.
jean moet vooral lekker ze ding doen, dat is dus clubby en house draaien.... dan is hij op ze best mixt ook als de beste dan. zijn 'trance' kant is dan weer een hele andere kant...
| Originally posted by TranceFool Judge Jules kan ook echt verschrikkelijk draaien. |
Ik vind 'm ook drie keer niks, heb de hype rond die man nooit echt gesnapt.
Sasha