TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Gästlista MarcoV Preparty
Pages (2): [1] 2 »


Posted by sipowitz on Mar-17-2005 06:05:

Gästlista MarcoV Preparty

Tjo! Då börjar det dra ihop sig inför fest!

Förfesten börjar runt 7 och det kommer finnas vinyldäck (mer info kommer och vägbeskrivning)

Tänkte det kunde vara bra med en lista på vilka som kommer, så kunde vara bra om alla replyar på denna (lägg till ert namn till listan och om du tar med dig någon/några).

Då börjar jag då..

- Sipowitz (+4)


Posted by SteveTranz4ever on Mar-17-2005 06:59:

- Sipowitz (+4)
- Steve


Posted by Laszlo on Mar-17-2005 08:47:

- Sipowitz (+4)
- Steve
- Laszlo (+1)


Posted by Connector on Mar-17-2005 12:16:

- Sipowitz (+4)
- Steve
- Laszlo (+1)
- Connector (+1)


Posted by ice_key on Mar-17-2005 13:09:

- Sipowitz (+4)
- Steve
- Laszlo (+1)
- Connector (+1)
- IceKey


Posted by SWE_TRANCE on Mar-17-2005 13:09:

- Sipowitz (+4)
- Steve
- Laszlo (+1)
- Connector (+1)
- IceKey
- SWE_TRANCE (+3)

----------
TOTALT: 15 st


Posted by Smekbar on Mar-17-2005 13:12:

- Sipowitz (+4)
- Steve
- Laszlo (+1)
- Connector (+1)
- IceKey
- SWE_TRANCE (+3)
- (Smekbar)


Posted by CJ InterCity on Mar-17-2005 13:29:

- Sipowitz (+4)
- Steve
- Laszlo (+1)
- Connector (+1)
- IceKey
- SWE_TRANCE (+3)
- Smekbar
- CJ InterCity (+6)


Posted by Funfrock on Mar-17-2005 22:36:

- Sipowitz (+4)
- Steve
- Laszlo (+1)
- Connector (+1)
- IceKey
- SWE_TRANCE (+3)
- Smekbar
- CJ InterCity (+6)
- (Funfrock, har inte köpt biljett än men tror jag kommer)


Posted by reveal on Mar-17-2005 22:52:

- Sipowitz (+4)
- Steve
- Laszlo (+1)
- Connector (+1)
- IceKey
- SWE_TRANCE (+3)
- Smekbar
- CJ InterCity (+6)
- (Funfrock, har inte köpt biljett än men tror jag kommer)
- reveal


Posted by keddo on Mar-18-2005 05:45:

- Sipowitz (+4)
- Steve
- Laszlo (+1)
- Connector (+1)
- IceKey
- SWE_TRANCE (+3)
- Smekbar
- CJ InterCity (+6)
- (Funfrock, har inte köpt biljett än men tror jag kommer)
- reveal
- Keddo (+2)


Posted by jofawe on Mar-18-2005 15:44:

- Sipowitz (+4)
- Steve
- Laszlo (+1)
- Connector (+1)
- IceKey
- SWE_TRANCE (+3)
- Smekbar
- CJ InterCity (+6)
- (Funfrock, har inte köpt biljett än men tror jag kommer)
- reveal
- Keddo (+2)
- Jofawe (Har inte heller köpt biljett, vet inte om han kommer heller, för den delen )


Posted by SteveTranz4ever on Mar-18-2005 16:11:

Korrigering på mig

- Sipowitz (+4)
- Steve (+2)
- Laszlo (+1)
- Connector (+1)
- IceKey
- SWE_TRANCE (+3)
- Smekbar
- CJ InterCity (+6)
- Funfrock Kanske (Har inte köpt biljett än men tror jag kommer)
- reveal
- Keddo (+2)
- Jofawe Kanske (Har inte heller köpt biljett, vet inte om han kommer heller för den delen men han ändrar sig nog & kommer ändå )
------------
29pers (31)


Posted by November on Mar-20-2005 09:50:

- Sipowitz (+4)
- Steve (+2)
- Laszlo (+1)
- Connector (+1)
- IceKey
- SWE_TRANCE (+3)
- Smekbar
- CJ InterCity (+6)
- Funfrock Kanske (Har inte köpt biljett än men tror jag kommer)
- reveal
- Keddo (+2)
- Jofawe Kanske (Har inte heller köpt biljett, vet inte om han kommer heller för den delen men han ändrar sig nog & kommer ändå )
- November
------------
30pers (31)


Posted by Jeremy H on Mar-20-2005 11:03:

Jag vill oxååååå


Posted by SteveTranz4ever on Mar-22-2005 20:47:

Jag räknar med att Sipowitz har pratat med sin hyersvärd som tydligen bor på våningen ovanför att han ska ha lite fest på torsdag med lite trevligt folk... at musiken mellan 18 - 22/23 kommer bli ganska hög men att vi sen drar oss ur huset mot nya mål...



Btw... jag kommer att ha med mig 20 fiiiiiiiiiina vinylisar att välja bland som jag tänkte snurra lite


Posted by Laszlo on Mar-22-2005 20:52:

Spännande Får se om jag pallar släpa med mina skivor...verkar som det är många som vill vända plattor - kanske inte finns utrymme till alla...då är det lika bra jag sitter i ett hörn och dricker öl istället.. Fast ju mer öl jag dricker desto svårare har jag för att låta bli att pilla på skivspelarna.. :|


Posted by Endre on Mar-22-2005 21:06:


Jag kommer också,.. fast på skiva. Kirar en mix åt er alla. Hacka på peter ifall jag inte kommer, heh.


Posted by benni on Mar-22-2005 21:19:

jag kommer nog med, har varit lite tveksam dock pga jag vart sjuk (+ att idag fick jag åka till sjukhus och låta sy några spår i min haka eftersom jag ramlade när jag spelade fotboll )

skulle inte flera komma från andra länder förrestn? eller har man räknat med dom?


Posted by sipowitz on Mar-22-2005 22:25:

Angående volymen så behöver vi ju inte överdriva, min hyresvärd bor ju trots allt ovanför

Men om jag kommer ihåg rätt från tiestofesten så var det ORIMLIGT HÖG VOLYM på slagthuset så det kan nog vara bra att vila öronen lite under förfesten

Ett tips till alla kan ju vara att absolut inte glömma öronpropparna, , för utan de så försvinner nog hörseln om samma volym hålls som på tiesto.

Så, vi kör en volym så det faktiskt går att prata samtidigt, för vi har ju trots allt festen för att snackas ju

Korv/Bröd kommer jag även bjuda på till alla glada.

Verkar vara en hel del som vill spela under festen så vad tycker ni, ska vi vara lite organiserade med spellista? Jag gör härmed slag i saken och ställer mig till listan till de som inte ska spela haha


Posted by SteveTranz4ever on Mar-22-2005 23:36:

quote:
Originally posted by sipowitz
Så, vi kör en volym så det faktiskt går att prata samtidigt, för vi har ju trots allt festen för att snackas ju

Sant

quote:
Originally posted by sipowitz
Verkar vara en hel del som vill spela under festen så vad tycker ni, ska vi vara lite organiserade med spellista? Jag gör härmed slag i saken och ställer mig till listan till de som inte ska spela haha

Jag ställer mig såklart till listan bland dom som vill spela...
Är (läs: var) ju bara bedroom DJ & får aldrig möjlighet att spela på nån fest...
Tar gärna en sån här chans även om det mest är på kul...




Posted by CJ InterCity on Mar-23-2005 00:33:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Är (läs: var) ju bara bedroom DJ & får aldrig möjlighet att spela på nån fest...

jaså? sa du inte att du brukade lira med nån kompis på en klubb? ...men i så fall får vi ändra på saken! det kommer ju ett par trevlia TA's från Holland, Danmark och Ungern som i sin tur har en och annan kontakt. ta ett snack med dom vet jag

Kris Onel (DK) vs Jazper (NL)
Progresia (SWE)
Christian Slater (HU)

dessa är de internationella TA's som gärna lirar en stund var. skulle tiden dock bli för knappt får någon av dom avstå såklart, det är ju trots allt en SWETA fest jag ska i alla fall avstå

OBS!
det kommer finnas 2 vinylspelare och 1 CD spelare på plats!


Posted by Laszlo on Mar-23-2005 10:14:

för helvete steve...stoppa i dig lite vitlök och koka lite te så ska du se att allt blir bra...

Liten korrigering:

- Sipowitz (+4)
- Steve (+2)
- Laszlo
- Connector (+1)
- IceKey
- SWE_TRANCE (+3)
- Smekbar
- CJ InterCity (+6)
- Funfrock Kanske (Har inte köpt biljett än men tror jag kommer)
- reveal
- Keddo (+2)
- Jofawe Kanske (Har inte heller köpt biljett, vet inte om han kommer heller för den delen men han ändrar sig nog & kommer ändå )
- November
------------
29pers (30)

Jag åker ensam - alla polarna har bangat. Jävla nissar...


Posted by SteveTranz4ever on Mar-23-2005 10:32:

quote:
Originally posted by Laszlo
för helvete steve...stoppa i dig lite vitlök och koka lite te så ska du se att allt blir bra...
Jag åker ensam - alla polarna har bangat. Jävla nissar...


Jag kör stenhård kur på Echinagard och C-vitamin... vitlök gillar jag inte så det skulle inte falla mig in att hålla på med sånt trams.

Fan taskigt av polarna att banga ur, varför ens säga att man ska med om man ändå bangar, inga clubbers de inte.


Posted by WoberT on Mar-23-2005 12:28:

Jag kan tyvärr inte komma. Har grova problem med min rygg . Tränade i måndags o nu är ryggen helt åt helvete, hugger tag så fort jag rör mig eller andas o kan inte böja mig ner, kan knappt sätta mig i bilen . Får hoppas att det går över men isf lutar det åt en krogsväng istället.


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.