TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Gästlista MarcoV Preparty
Pages (2): [1] 2 »
Gästlista MarcoV Preparty
Tjo! Då börjar det dra ihop sig inför fest!
Förfesten börjar runt 7 och det kommer finnas vinyldäck (mer info kommer och vägbeskrivning)
Tänkte det kunde vara bra med en lista på vilka som kommer, så kunde vara bra om alla replyar på denna (lägg till ert namn till listan och om du tar med dig någon/några).
Då börjar jag då.. 
- Sipowitz (+4)
- Sipowitz (+4)
- Steve
- Sipowitz (+4)
- Steve
- Laszlo (+1)
- Sipowitz (+4)
- Steve
- Laszlo (+1)
- Connector (+1)
- Sipowitz (+4)
- Steve
- Laszlo (+1)
- Connector (+1)
- IceKey
- Sipowitz (+4)
- Steve
- Laszlo (+1)
- Connector (+1)
- IceKey
- SWE_TRANCE (+3)
----------
TOTALT: 15 st
- Sipowitz (+4)
- Steve
- Laszlo (+1)
- Connector (+1)
- IceKey
- SWE_TRANCE (+3)
- (Smekbar)
- Sipowitz (+4)
- Steve
- Laszlo (+1)
- Connector (+1)
- IceKey
- SWE_TRANCE (+3)
- Smekbar
- CJ InterCity (+6)
- Sipowitz (+4)
- Steve
- Laszlo (+1)
- Connector (+1)
- IceKey
- SWE_TRANCE (+3)
- Smekbar
- CJ InterCity (+6)
- (Funfrock, har inte köpt biljett än men tror jag kommer)
- Sipowitz (+4)
- Steve
- Laszlo (+1)
- Connector (+1)
- IceKey
- SWE_TRANCE (+3)
- Smekbar
- CJ InterCity (+6)
- (Funfrock, har inte köpt biljett än men tror jag kommer)
- reveal
- Sipowitz (+4)
- Steve
- Laszlo (+1)
- Connector (+1)
- IceKey
- SWE_TRANCE (+3)
- Smekbar
- CJ InterCity (+6)
- (Funfrock, har inte köpt biljett än men tror jag kommer)
- reveal
- Keddo (+2)
- Sipowitz (+4)
- Steve
- Laszlo (+1)
- Connector (+1)
- IceKey
- SWE_TRANCE (+3)
- Smekbar
- CJ InterCity (+6)
- (Funfrock, har inte köpt biljett än men tror jag kommer)
- reveal
- Keddo (+2)
- Jofawe (Har inte heller köpt biljett, vet inte om han kommer heller, för den delen
)
Korrigering på mig
- Sipowitz (+4)
- Steve (+2)
- Laszlo (+1)
- Connector (+1)
- IceKey
- SWE_TRANCE (+3)
- Smekbar
- CJ InterCity (+6)
- Funfrock Kanske (Har inte köpt biljett än men tror jag kommer)
- reveal
- Keddo (+2)
- Jofawe Kanske (Har inte heller köpt biljett, vet inte om han kommer heller för den delen men han ändrar sig nog & kommer ändå
)
------------
29pers (31)
- Sipowitz (+4)
- Steve (+2)
- Laszlo (+1)
- Connector (+1)
- IceKey
- SWE_TRANCE (+3)
- Smekbar
- CJ InterCity (+6)
- Funfrock Kanske (Har inte köpt biljett än men tror jag kommer)
- reveal
- Keddo (+2)
- Jofawe Kanske (Har inte heller köpt biljett, vet inte om han kommer heller för den delen men han ändrar sig nog & kommer ändå )
- November
------------
30pers (31)
Jag vill oxååååå 
Jag räknar med att Sipowitz har pratat med sin hyersvärd som tydligen bor på våningen ovanför att han ska ha lite fest på torsdag med lite trevligt folk... at musiken mellan 18 - 22/23 kommer bli ganska hög men att vi sen drar oss ur huset mot nya mål...
Btw... jag kommer att ha med mig 20 fiiiiiiiiiina vinylisar att välja bland som jag tänkte snurra lite 
Spännande
Får se om jag pallar släpa med mina skivor...verkar som det är många som vill vända plattor - kanske inte finns utrymme till alla...då är det lika bra jag sitter i ett hörn och dricker öl istället..
Fast ju mer öl jag dricker desto svårare har jag för att låta bli att pilla på skivspelarna.. :|
Jag kommer också,.. fast på skiva.
Kirar en mix åt er alla. Hacka på peter ifall jag inte kommer, heh.
jag kommer nog med, har varit lite tveksam dock pga jag vart sjuk (+ att idag fick jag åka till sjukhus och låta sy några spår i min haka eftersom jag ramlade när jag spelade fotboll
)
skulle inte flera komma från andra länder förrestn? eller har man räknat med dom?
Angående volymen så behöver vi ju inte överdriva, min hyresvärd bor ju trots allt ovanför
Men om jag kommer ihåg rätt från tiestofesten så var det ORIMLIGT HÖG VOLYM på slagthuset så det kan nog vara bra att vila öronen lite under förfesten 
Ett tips till alla kan ju vara att absolut inte glömma öronpropparna, , för utan de så försvinner nog hörseln om samma volym hålls som på tiesto.
Så, vi kör en volym så det faktiskt går att prata samtidigt, för vi har ju trots allt festen för att snackas ju 
Korv/Bröd kommer jag även bjuda på till alla glada.
Verkar vara en hel del som vill spela under festen så vad tycker ni, ska vi vara lite organiserade med spellista? Jag gör härmed slag i saken och ställer mig till listan till de som inte ska spela haha
| quote: |
| Originally posted by sipowitz Så, vi kör en volym så det faktiskt går att prata samtidigt, för vi har ju trots allt festen för att snackas ju ![]() |
| quote: |
| Originally posted by sipowitz Verkar vara en hel del som vill spela under festen så vad tycker ni, ska vi vara lite organiserade med spellista? Jag gör härmed slag i saken och ställer mig till listan till de som inte ska spela haha |
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Är (läs: var) ju bara bedroom DJ & får aldrig möjlighet att spela på nån fest... |
det kommer ju ett par trevlia TA's från Holland, Danmark och Ungern som i sin tur har en och annan kontakt. ta ett snack med dom vet jag
jag ska i alla fall avstå
för helvete steve...stoppa i dig lite vitlök och koka lite te så ska du se att allt blir bra...
Liten korrigering:
- Sipowitz (+4)
- Steve (+2)
- Laszlo
- Connector (+1)
- IceKey
- SWE_TRANCE (+3)
- Smekbar
- CJ InterCity (+6)
- Funfrock Kanske (Har inte köpt biljett än men tror jag kommer)
- reveal
- Keddo (+2)
- Jofawe Kanske (Har inte heller köpt biljett, vet inte om han kommer heller för den delen men han ändrar sig nog & kommer ändå )
- November
------------
29pers (30)
Jag åker ensam - alla polarna har bangat. Jävla nissar...
| quote: |
| Originally posted by Laszlo för helvete steve...stoppa i dig lite vitlök och koka lite te så ska du se att allt blir bra... Jag åker ensam - alla polarna har bangat. Jävla nissar... |
Jag kan tyvärr inte komma. Har grova problem med min rygg
. Tränade i måndags o nu är ryggen helt åt helvete, hugger tag så fort jag rör mig eller andas o kan inte böja mig ner, kan knappt sätta mig i bilen
. Får hoppas att det går över men isf lutar det åt en krogsväng istället.
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.