TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het "Grote Blunders!" topic!
Pages (2): [1] 2 »
Het "Grote Blunders!" topic!
Oke, dus, ik moest ook weer eens een topic maken, en met de zegen van een niet nader te noemen persoon open ik dus deze thread:
| quote: |
haha doe eens creatief zou ik zeggen ![]() |
dus ......
hahaha toch grappig Bram voor jou een blunder en voor mij zijn dat juist de momenten om mensen in de zeik te nemen en te shockeren 
Video or stfu
| quote: |
| Originally posted by Remy D hahaha toch grappig Bram voor jou een blunder en voor mij zijn dat juist de momenten om mensen in de zeik te nemen en te shockeren |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Tis een blunder dat jij geboren bent |
Mijn ergste blunders zijn niet geschikt voor dit forum
Maar ik was recent dronken (goh)
Op een gegeven moment was het bier in huis op.
Dus we gaan naar de kroeg op de Nieuwmarkt, er waren die avond wat gasten, waaronder 2 meiden, 1 lekkere en 1 lelijke (ze had een snor!)
Toen we bijna naar de kroeg gingen heb ik met mn bezopen harses dat meisje met snor mijn philishave gegeven en gezegd "ga je eerst maar scheren, je hebt een SNOR!"
^hahahahahaha jeeeeeeees, Super rolfmao
was dat ook niet een van jullie dat in een burger king, het personeel bevuilde met een hoopje mayonaise??? kweet het hele verhaal niet meer juist. ma het was wel super grappig.
Tja, eigenlijk best veel van dit soort dingen meegemaakt, maar eentje die me lang zal bijblijven was er een op mn werk. Daar was een nieuwe medewerkster die uit een dorp in de buurt kwam. Dus in de pauze vroeg ze een keer aan mij of ik wat mensen kende uit het betreffende dorp. Ik begon dus een aantal namen te noemen die ze bijna allemaal kende, maar ik kende nog iemand waar ik de naam niet meer van wist. Dus ik begon die persoon te omschrijven 'ze was echt heel erg dik en lelijk, zag er altijd behoorlijk ranzig uit en was altijd met die & die'. Toen zag ik dat meisje al een beetje raar kijken totdat ze met het antwoord kwam 'Ja die ken ik wel, dat is mijn zus..........' Halve kantine in een scheur natuurlijk en ik heb mn pauze toen maar iets ingekort 
^^^^^^^^best kansloos...
een enorme blunder...tjah ik heb op dit moment niet echt een idee...moek nog ff over nadenken!
Laat ik eerst zeggen dat ik -over het algemeen- een hekel heb aan christenen, omdat (ja kom maar met die flames) echt waar alle lui die ik ken altijd onbetrouwbaar, arrogant zijn. Ik weet dat ik nu bepaalde mensen tegen de schenen schop, maar ik vertel nu wat MIJN ervaringen zijn met die mensen, en ja tuurlijk is het niet objectief. Wij noemen dat soort lui hier 'Cocksen', naar een of andere dominee ofzo, om dus zeg maar dat soort onbetrouwbare, 'achter de ellebogen'-lui een naam te geven.
Ik vertelde dit dus ook aan iemand die de zelfde werkcolleges als mij volgt, zegt ie opeens: 'Ow, ik voel me er anders prima bij....'
Bummmer......
Maar het is n goede gast, en ik weet zeker dat ook niet alle christenen zo zijn, maar hij is in ieder geval n supergast, dus misschien tijd om mijn vooroordelen jegens die mensen te laten varen... 
ja er komt me er nu wel een bovendrijven die ook wel ernstig is op zich...
ik ga wintersporten, leuk meisje in mn ski-klas, laatste avond wat drinken, ik probeer haar te zoenen, zij wend dr hoofd af (op zich al ernstig), afijn verder nie meer gezien (gelukkig)
jaar later, ik ga skieen (geen les meer) sta ik met mn pa in de rij voor de lift...wie staat er naast me?
ouch!
(en ze zei nog gedag ook)
oke als we het toch over blunders met vrouwen gaan hebben..
een hele tijd terug kwam ik een meid tegen met uitgaan. een hele tijd mee staan praten.. eigelijk de hele avond mee opgetrokken
vraag ik het aan het einde haar nummer, vond haar best leuk enzo..
bleek het gewoon dat ze pot was

| quote: |
| Originally posted by Roger oke als we het toch over blunders met vrouwen gaan hebben.. een hele tijd terug kwam ik een meid tegen met uitgaan. een hele tijd mee staan praten.. eigelijk de hele avond mee opgetrokken vraag ik het aan het einde haar nummer, vond haar best leuk enzo.. bleek het gewoon dat ze pot was |
| quote: |
| Originally posted by Muppy oeeeeh deze blunders zijn altijd zuur jonge! |
om nog maar n stapje verder te gaan met blunders...
ik en mn meissie liepen n keer in n bos, niet groot maar wel onbekend en afgelegen. Het was harstikke warm en we dachten ach laten we eens gek doen. Dus wij in de bossen onze gang gegaan. Daarna netjes terug naar huis. Kreeg ik 's avonds toch last van muggebulten. Da jeukte, ni normaal zeg, heel de nacht ni geslapen. Volgende dag naar school, en de jeuk werd alleen maar erger. Bleek dat ik tijdens onze 'hobby' iets van 30 keer gestoken ben en daardoor een allergische reactie heb opgelopen. Heel mn benen rood en onder de bulten
en de mensen maar vragen; "wat heb je gedaan???" uhhhh....

Ben nooit echt dronken geweest dus echt lompe dingen heb ik niet echt meegemaakt daardoor. Wel eens onderuit gegleden op een volle dansvloer. Komt er eenhalfbezopen gast naar me toe: 'Sjeeeezzzz....wil je dat nog ns doen?'.
Oh ja. En ik was ooit in Belgie (Wallonie, niet Vlaanderen, alles was Frans) voor mijn stage (NOB) en we zaten daar in het restaurant en daar zat ook een stel met zo'n klein kutkeffertje. Dus ik zeg iets over dat hondje, gebruikend de woorden: 'Kuttelikkertje' en 'keffetje'. Er natuurlijk van uitgaand dat ze Franstalig waren......neej, t waren Nederlanders....
Die van die snor was wel heel erg lomp, Theseus! 
Ik heb ook nog wel iets in de sfeer van Franse dingetjes...
Ik was in Parijs met me klas, zo een dag voor DE 11 september, en wij n beetje voetballen enzo op n pleintje, voor een (let wel) Frans Joodse Kerk. Dus komt er zoon nonnetje aan gelopen en ik zeg heel stoer: 'Hey zoon theedoek wil ik ook wel'. De jongens lachen natuurlijk, enfin, komt dat vrouwtje op me afgelopen en zegt zoiets van: 'Ik kan je wel verstaan hoor'.........
Een NEDERLANDSE NON in EEN FRANSE WIJK uit EEN FRANS JOODSE KERK...
What are the odds??
tja je eigen taal blijven praten tegen anderen in de veronderstelling dat ze je toch niet snappen daar ken ik er ook nog wel een paar van!
Heeft iemand wel eens een hoorbare scheet gelaten op het moment dat er 5 bloed geile vrouwen naast je staan. (in schaars gekleedde outfit)? Ik ging een keer door mijn hurken en hij schoot er perongelijk uit. Gek genoeg schoten we met zijn 6en in de slappe lach maar mijn hoofd was nog nooit zo rood. 
| quote: |
| Originally posted by New Wave Heeft iemand wel eens een hoorbare scheet gelaten op het moment dat er 5 bloed geile vrouwen naast je staan. (in schaars gekleedde outfit)? Ik ging een keer door mijn hurken en hij schoot er perongelijk uit. Gek genoeg schoten we met zijn 6en in de slappe lach maar mijn hoofd was nog nooit zo rood. |
| quote: |
| Originally posted by Little Theseus Had die persoon die die scheet liet soms speciaal gekruide spare-ribs gegeten? |
Dan waren we denk ik niet in de lach geschoten
Me aller grootste blunder ever post ik hier niet maar wel een andere van afgelopen carnaval.
Ik sta met een grietje te zoenen. Eigenlijk heel de avond/nacht. Maar wist haar naam niet (meer). Zij geeft haar nummer en ik vond het lullig om dan te vragen van hoe heet je. Met mijn zatte kop leek het mij toen logisch om haar nummer onder de S te zetten van SLETJE. Snachts wilde ik een sms sturen, bleken er 2 S�en in mijn telefoonboek te staan.
Dus ik had toen 50% kans om de sms naar het goede sletje te sturen. Gelukkkig had ik geluk en naar de goede gestuurd. Onder haar SMS die ik kreeg stond Elise dus wist toen hoe ze heette. 
Ik wilde in een volle (Duitse) discotheek op Mallorca vanaf een dansblok de hele tent moonen... Een paar vakantievriendinnen hadden daar een foto van gemaakt. Toen we terug in Nederland waren, kwamen die vrouwen een keer onze kant op, met foto's
Ik had mijn broek blijkaar iets te enthousiast naar beneden gedaan, en je zag dus m'n hele klokkenspel hangen
^
Da's gewoon een beetje dom! Maar wel grappig! 
| quote: |
| Originally posted by TranceZoner Maar het is n goede gast, en ik weet zeker dat ook niet alle christenen zo zijn, maar hij is in ieder geval n supergast, dus misschien tijd om mijn vooroordelen jegens die mensen te laten varen... |

| quote: |
| Originally posted by Muppy jaar later, ik ga skieen (geen les meer) sta ik met mn pa in de rij voor de lift...wie staat er naast me? ouch! (en ze zei nog gedag ook) |
| quote: |
| Originally posted by Hitman Ik wilde in een volle (Duitse) discotheek op Mallorca vanaf een dansblok de hele tent moonen... Een paar vakantievriendinnen hadden daar een foto van gemaakt. Toen we terug in Nederland waren, kwamen die vrouwen een keer onze kant op, met foto's Ik had mijn broek blijkaar iets te enthousiast naar beneden gedaan, en je zag dus m'n hele klokkenspel hangen |
Oh, en op die bunker bij Arnhem langs de snelweg kwamen wel veeeeeeeeeeeeeeel auto's langs toen
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.