TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Marco V nieuws
Pages (2): [1] 2 »
Marco V nieuws
Begin fr een beetje moe van te worden, maar dit is dus nieuw:
- De ofiiciele versie van Godd die uit gaat komen, is nog steeds niet voor de volle 100% af.
- Er zullen GEEN promo's verschijnen van Godd (Dit vanwege tijdsgebrek).
- Godd komt waarschijnlijk uit EIND December, maar dit wordt misschien niet eens gehaald, dus dan zal het verschoven worden naar begin Januari 2002!
- Simulated zal in beperkte oplage op vinyl in de winkels verschijnen. Als ze op zijn, zijn ze op en worden ze VOORLOPIG NIET bijgeperst. ALS ze bijgeperst worden, gebeurt dit pas NADAT Godd is uitgebracht...
Naja, weten we dat ook weer. Dus vanaf nu geen gezeur meer over Godd...
DAMN, waarom duurt dat zo lang zeg??
whaa, datf gaat nog een tijdje duren 
| quote: |
| - De ofiiciele versie van Godd die uit gaat komen, is nog steeds niet voor de volle 100% af. - Er zullen GEEN promo's verschijnen van Godd (Dit vanwege tijdsgebrek). - Godd komt waarschijnlijk uit EIND December, maar dit wordt misschien niet eens gehaald, dus dan zal het verschoven worden naar begin Januari 2002! - Simulated zal in beperkte oplage op vinyl in de winkels verschijnen. Als ze op zijn, zijn ze op en worden ze VOORLOPIG NIET bijgeperst. ALS ze bijgeperst worden, gebeurt dit pas NADAT Godd is uitgebracht... |
mmm vorige week donderdag draaide ie die ook nog.. maar dan een of andre mix daarvan.. wel fat.. (of ik ben gek en moet het verkeerd gehoord hebben??.. *BeLLie*?)
Maarja leuk als je die rip al 600 jaar hebt en dan 700 jaar later ooit een x de officiele rel komt 
Ik begreep dat Marco ook al bezig was met de opvolger van de V.ision-serie: "con:fusion". Dattie daar ook een hoop tijd in steekt. We shall see
| Originally posted by Mysteric Ik begreep dat Marco ook al bezig was met de opvolger van de V.ision-serie: "con:fusion". |
En zoals altijd is bijna alles geproduceerd door benjamin. Maar ja, naam verkoopt nou eenmaal en aangezien producer benjamin niet echt de beste naam is.....MARCO V dan maar he. Tis echt waar, betrouwbare bronnen. Namelijk de maat van benjamin, tada.
De website van Innercity heeft een gave remix van GODD als "achtergrondmeziekske" -- dat suggereert dattie thema van Innercity wordt... In dat geval kannie dus maar beter voor eind december af zijn 
Ben benieuwd.
he.. altijd dat uitstellen
... maar goed... hopelijk draait Marco V vanavond G.O.D.D. dan vind ik het goed 
hoveel worden er geperst van Simulated en welke (re)mixen zullen erop staan?Ik neem aan de V.ision remix en de original. klopt dit??
| Originally posted by moogwai he.. altijd dat uitstellen ... maar goed... hopelijk draait Marco V vanavond G.O.D.D. dan vind ik het goed |
Hij zette in dat uurtje dat ie had echt wel een lekkere set neer. Nieuwe katana,nieuwe collusion,godd,PPK etc. Johan Gielen vond ik echt stukken minder, maar het publiek blijkbaar van niet, leken wel engelse tafarelen op het eind man
.
| Originally posted by tango En dat deed ie moogwai! Hij zette in dat uurtje dat ie had echt wel een lekkere set neer. Nieuwe katana,nieuwe collusion,godd,PPK etc. Johan Gielen vond ik echt stukken minder, maar het publiek blijkbaar van niet, leken wel engelse tafarelen op het eind man .Weet je trouwens wat dat eerste nummer van hem was, met die vrouwen stem en die droge diepe bass. (ik ken hem ergens van, maar weet niet meer waarvan) grtz, TNG |
Boca - Miami had ie ook nog gedraait.. maar verder herkende ik zeer weinig, oftewel veel nieuw spul
Ik had eigenlijk verwacht dat hij wat bekender spul ging draaien.

| Originally posted by tango En dat deed ie moogwai! Hij zette in dat uurtje dat ie had echt wel een lekkere set neer. Nieuwe katana,nieuwe collusion,godd,PPK etc. Johan Gielen vond ik echt stukken minder, maar het publiek blijkbaar van niet, leken wel engelse tafarelen op het eind man .Weet je trouwens wat dat eerste nummer van hem was, met die vrouwen stem en die droge diepe bass. (ik ken hem ergens van, maar weet niet meer waarvan) grtz, TNG |

. of bedoel je Fancy Fair??
| Originally posted by TranceFool Nieuwe Katana. ik wil ik wil!!!! ![]() . of bedoel je Fancy Fair?? |

JAJA, ik ga vannavond naar Club <
GReeTZ
Q:
| Originally posted by !_PeTrUs_! JAJA, ik ga vannavond naar Club < GReeTZ |
| Originally posted by moogwai Het was wel kut dat Gielen een kwartier te laat was... maar hij draaide wel lekkere nummers... zoals M.O.R.P.H en Bush.... weet jij wat dat ene nummer was, met vocalen 'Techno' of zoiets.. en een bass die Joyenergizer overtreft ![]() |
ik ken hem alleen ook nog niet. Sorry....
Voor het geval jullie het nog niet gehoord hadden.
V.ision IV komt eraan
Includes Simulated
En Godd is 100% zeker de Theme song voor Innercity. Daarom komt ie zo laat uit.
Hoe kom ik aan die info. Uit de mond van Marco zelf... En V.ision IV heb ik in m'n handen gehad.
Ja, ik had de neiging om snoeihard er vandoor te gaan met die plaat...
GReeTZ
| Originally posted by !_PeTrUs_! Voor het geval jullie het nog niet gehoord hadden. V.ision IV komt eraan Includes Simulated En Godd is 100% zeker de Theme song voor Innercity. Daarom komt ie zo laat uit. Hoe kom ik aan die info. Uit de mond van Marco zelf... En V.ision IV heb ik in m'n handen gehad. Ja, ik had de neiging om snoeihard er vandoor te gaan met die plaat... GReeTZ |

, en snel geript
. Maar op zich logisch ja van GODD. Ik heb het idee dat strax echt alles tegelijk gaat komen, maar das nie erg, lang genoeg gewacht
Net gehoord van een gozer die met Marco heeft gesproken. GODD komt in de 2e week voor december uit, dus de week voor IC. 2 versies, het origineel en een Mega mix (dit is de versie die je op de IC-site hoort)
Hier weer wat info van the man himself
1. Ga jij nu godd theme is, ook het IC album weer doen?
Nee.
2. Hoe kan het dat er een V.ision 4 is!? (of heeft mn maatje zich
vergist en was het een con:fusion productie)
Waarschijnlijk wel een vergissing. Er is nl. geen deel 4
Ik heb wel verschillende tracks van het aankomende con:fusion album
gedraaid
3. Wanneer komt de eerste con:fusion ongeveer uit?
Plannen zijn gewijzigd... Con:Fusion wordt een album. Dit album komt
begin volgend jaar uit (+/- maart)
4. Hoe heette dat nummer waarmee je opende in de time-out, met een
vrouwelijke stem die zeg maar "mee neuried" op de maat, met een droge
harde bass erachter?
Ik zou het echt niet weten...
5. Van wie is dat nummer "overkill" nou?
Mark Norman. (Staat in mijn Top10)
Grtz,
TNG
Cool dat die dj's allemaal terugmailen, de meeste dan.
| Originally posted by tango 4. Hoe heette dat nummer waarmee je opende in de time-out, met een vrouwelijke stem die zeg maar "mee neuried" op de maat, met een droge harde bass erachter? Ik zou het echt niet weten... |