TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Norway
-- Trenger dj'r som kan lage house & Trance sets

Posted by kisn on Mar-20-2005 19:01:

Trenger dj'r som kan lage house & Trance sets

Holder p� og sette opp en web radio, og derfor trenger jeg dj's som kunne tenke seg og lage set's for meg.Blir en non-profit web radio, kun utgifter.Web siden er enn� ikke oppe er under utvikling!H�per og h�re fra noen

Kisn

Posted by kisn on Mar-30-2005 08:50:

Er det virkelig ingen som kunne tenke seg og f� egen produsert musikk spilt p� webradio???? Har derimot hentet dj'r fra andre deler av kontinentet siden det er s� d�rlig respons p� dere norske.

Posted by DJ AL-X on Mar-30-2005 10:01:

Selvf�lgelig er det det.. s� denne posten f�rst i natt.. Problemet er at det finnes s� utrolig mange webradioer

Kan du si noe om hvor "stor" den blir.?
- hvor h�y bitrate du sender ut
- Antall lyttere
- Hvem andre som spiller
- osv..

Peace
Alex =)

Posted by DJ_Audun on Mar-30-2005 12:15:

Jeg kan gjerne mekke et sett eller to. Let me know.

Posted by kisn on Mar-30-2005 21:47:

Kan ikke si hvor stor den blir pr i dag, men jeg har endel dj'r som har sagt seg villige til og lage sets!
Hvor h�y bitrate du sender ut: Har ikke helt bestemt meg f�r hvilken bitrate, enten 128 eller 192!
Antall lyttere: Leier en 100 mbit server s� noen lyttere blir det sikkert.
Hvem andre som spiller: Holder jeg hemmelig en stund til

Men jeg kan nevne 2 dj'r som har sagt seg villige til og lage et/flere set for meg: Paul Mendez Og
Dj Angelie

Posted by kisn on Apr-11-2005 08:09:

Trenger flere som kan lage house sets, da jeg har nesten fullt opp med trance sets!

Posted by dj_vishnu on Apr-12-2005 16:33:

Vi er med!

Y&V Project (aka dj Vishnu & dj Yngin), vi kan mixe trance, hard trance eller dance sets, dvs vi gj�r det hele tiden s� det er egentlig bare � sende de

skjekk denne tr�den for en smakebit:
http://www.tranceaddict.com/forums/...010#post4272010

Dette er et trance set, vi mixer mye av de to andre stilene og.

Posted by moore on Apr-17-2005 14:32:

Er det noe tidsfrist?

Posted by kisn on Apr-18-2005 12:34:

quote:
Originally posted by moore
Er det noe tidsfrist?

Nei det er det ikke, trenger s� mange som mulig for og realisere dette.
Ps: Noter ned om du mix'r house / trance, da jeg/vi trenger flere house djs!

Kisn

Posted by DJ AL-X on Apr-20-2005 23:07:

Kategoriserer meg selv som en house DJ, men mener du fransk/disco house, eller mer progressive house & electro..

Hvis sistnevnte er tilfelle stiller jeg gjerne opp med noen friske mixer.

Hvis du lurer p� stilen min ligger det faktis et DJ sett av meg her p� forumet. sjekk denne linken: http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=254661

Posted by itsamemario on Apr-21-2005 10:32:

du kan sikkert spille noen utvalgte l�ter ifra meg hvis du vil... trance, hard trance, house, hard house, dnb det meste..

Posted by kisn on Apr-22-2005 15:27:

quote:
Originally posted by DJ AL-X
Kategoriserer meg selv som en house DJ, men mener du fransk/disco house, eller mer progressive house & electro..

Hvis sistnevnte er tilfelle stiller jeg gjerne opp med noen friske mixer.

Hvis du lurer p� stilen min ligger det faktis et DJ sett av meg her p� forumet. sjekk denne linken: http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=254661

Har h�rt denne mixen og fant den tiltalendet. vil kontakte deg n�r vi n�rmer oss "grand opening" av webradioen!