TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Darkraver - Komt tie dan he!
Pages (4): [1] 2 3 4 »
Darkraver - Komt tie dan he!

Komt tie dan he!
Download HIER!
| quote: |
| The Darkraver is geboren in Den Haag (12 sept. 1967). Zijn carierre begon als Swingbeat DJ in Scheveningen. Gelukkig kwam The Darkraver begin jaren '90 in aanraking met house in het Parkzicht Rotterdam en ging zelf ook hardcore/oldschool draaien. Hij werd een bekende persoonlijkheid binnen de Nederlandse hardcore scene. Zijn bijzondere pakken en kapsels zullen daar ook zeker toe hebben bijgedragen. Met het minder populair worden van de hardcorestromingen was ook The Darkraver even wat minder in het nieuws. Maar nu, met de enorme populariteit van de nieuwe hardere stijlen is Darkraver ook weer helemaal terug, misschien wel populairder dan ooit. |
doet het niet.... 
Ik ben zoooooooooo benieuwd!
Heldenplaatje

| Originally posted by Tim81 doet het niet.... ![]() Ik ben zoooooooooo benieuwd! |

| Komt tie dan he, komt tie, komt tie dan he! Komt tie dan he, komt tie, komt tie dan he! Komt tie dan he, komt tie, komt tie dan he! Komt tie dan he, komt tie, komt tie dan he! Darkraver styyyyyyyyyyyyyyyyyle! |
Ja tis zeker dat dit een nummer 1 hit wordt.
Ik heb m gisteren gedraaid, de zaal ging plat! [edit] hij werd ook niet idioot vaak aangevraagd ofzo [/edit]
Ik merk ook dat ik de laatste tijd erg vaak in de meest uiteenlopende contexten "komt ie dan" zeg ik mn dagelijkse taalgebruik, of zelfs "mensen, woeacht effuh!".
Maargoed, op het moment wordt je echt doodgegooid met dit nummer, ik vind m al minder leuk worden en ga mn avatar veranderen naar Roman Flugel - Geht's Noch?
HET leukste liedje sinds Bjorn Svin - Enjoy the ride!!!!!
pffffffffffffffffffffffffffff komt ie dan he!
Ik loop hier gillend weg achter mijn computer.... heel triest!
Hij draaide m twee keer gisteren
Apresskihardstylecore
Er komen toch ook billen in voor, 'schud je billen' ofzo...
Vooooor de mensen die het nog niet weten....
mja
Hij werd afgelopen vakantie op Kreta ook al grijsgedraaid.
(club NRG)
| Originally posted by robin Vooooor de mensen die het nog niet weten.... mja |

Whoaoaoaoaoao, gisteren in de kroeg hadden een maat en ik op elke nummer wat die avond gedraaid werd een "Komtie dan he"-versie
Ken hard om die plaat lachen.....en de clip is ook meestelijk (deels in de Asta opgenomen voor de oplettende kijkertjes)....

| Originally posted by SnuggLe Tis gewoon een TE fout nummer, en daarom wel grappig. |
Ik sta echt nooit in die lokale kroegen eigenlijk en ook kijk ik zelden The Box of TMF, dus mij was dat nummer serieus nog nooit opgevallen... wellicht had ik dat liever zo gehouden
Wanneer ik nu in Windows Media Player bij automatische afspeellijsten klik op 'nieuwe nummers' verschijnt Darkraver tussen de nieuwste tracks van Deep Dish, setje van James Holden en de nieuwe Global Underground 
Kijk hier: http://www.kloaka.nl/watch.php?file=komtiedanhe de clip...
Beste nummer die ik in de laatste jaren heb gehoord
nee man, sucks
| Originally posted by Original Hij werd afgelopen vakantie op Kreta ook al grijsgedraaid. (club NRG) |
| Originally posted by SnuggLe Lekker belangrijk ![]() Nee jou posts hier dragen bij aan het niveau van het forum! Het enige wat jij kan doen is nutteloos reageren, so stfu! Je moet dit gewoon zien als een hoop geouwehoer. Vindt je er niets aan, reageer dan niet ofzo. Tis gewoon een TE fout nummer, en daarom wel grappig. |
hehe
waren even om aan te geven hoe triest en simpel ik het 'nummer' vind, blijkbaar heb jij gelijk weer het idee dat ik jou topic loop aan te vallen ofzo?
misschien komt er nog wat leuks van (mp3's discussies etc)
)
WAT EENNNNNNNN TUNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! 
Welke IDIOOT maakt hier nou weer een topic over
een drs. nb. 
ja dit nummer doet het al een tijdje erg goed in het land, leuke is dat je bacopella overal mee kunt doormixen en geintjes mee uit kunt halen 
hoorde hem toevallig vandaag voor het eerst op The Box maar heb hem na een minuut uitgezet. kansloos nummer 
de bacopella? haha okeee...wat wel erg schijtvervelend is, is dat dan dus ook echt bij elk nummer gebeurt!

| Originally posted by SnuggLe Lekker belangrijk ![]() Nee jou posts hier dragen bij aan het niveau van het forum! Het enige wat jij kan doen is nutteloos reageren, so stfu! Je moet dit gewoon zien als een hoop geouwehoer. Vindt je er niets aan, reageer dan niet ofzo. Tis gewoon een TE fout nummer, en daarom wel grappig. |
Ik zie weinig verschil met Def Rhymz....dat zegt al genoeg denk ik