TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Darkraver - Komt tie dan he!
Pages (4): [1] 2 3 4 »

Posted by SnuggLe on Mar-20-2005 19:24:

Darkraver - Komt tie dan he!

Komt tie dan he!

Download HIER!

quote:
The Darkraver is geboren in Den Haag (12 sept. 1967). Zijn carierre begon als Swingbeat DJ in Scheveningen. Gelukkig kwam The Darkraver begin jaren '90 in aanraking met house in het Parkzicht Rotterdam en ging zelf ook hardcore/oldschool draaien. Hij werd een bekende persoonlijkheid binnen de Nederlandse hardcore scene. Zijn bijzondere pakken en kapsels zullen daar ook zeker toe hebben bijgedragen.

Met het minder populair worden van de hardcorestromingen was ook The Darkraver even wat minder in het nieuws. Maar nu, met de enorme populariteit van de nieuwe hardere stijlen is Darkraver ook weer helemaal terug, misschien wel populairder dan ooit.

De nieuwe knaller van de Darkraver, wat nog een grotere hit wordt als Schi Schna Schnappie, das klote krokodil! Dus downloaden die handel, en gek maken je buren!

Greetz,
SnuggLe

Posted by Tim81 on Mar-20-2005 19:26:

doet het niet....
Ik ben zoooooooooo benieuwd!

Posted by magrec on Mar-20-2005 19:27:

Heldenplaatje

Posted by SnuggLe on Mar-20-2005 19:32:

quote:
Originally posted by Tim81
doet het niet....
Ik ben zoooooooooo benieuwd!

Nu doettie het wel!

Met zijn allen:

quote:
Komt tie dan he, komt tie, komt tie dan he!
Darkraver styyyyyyyyyyyyyyyyyle!

Effe aanvragen bij Sander K. volgende keer

Posted by Little Theseus on Mar-20-2005 19:39:

Ja tis zeker dat dit een nummer 1 hit wordt.
Ik heb m gisteren gedraaid, de zaal ging plat! [edit] hij werd ook niet idioot vaak aangevraagd ofzo [/edit]

Ik merk ook dat ik de laatste tijd erg vaak in de meest uiteenlopende contexten "komt ie dan" zeg ik mn dagelijkse taalgebruik, of zelfs "mensen, woeacht effuh!".
Maargoed, op het moment wordt je echt doodgegooid met dit nummer, ik vind m al minder leuk worden en ga mn avatar veranderen naar Roman Flugel - Geht's Noch?
HET leukste liedje sinds Bjorn Svin - Enjoy the ride!!!!!

Posted by Tim81 on Mar-20-2005 19:39:

pffffffffffffffffffffffffffff komt ie dan he!

Ik loop hier gillend weg achter mijn computer.... heel triest!

Posted by nwopper on Mar-20-2005 20:07:

Hij draaide m twee keer gisteren
Apresskihardstylecore

Er komen toch ook billen in voor, 'schud je billen' ofzo...

Posted by robin on Mar-20-2005 20:10:

Vooooor de mensen die het nog niet weten....

mja

Posted by Original on Mar-20-2005 20:11:

Hij werd afgelopen vakantie op Kreta ook al grijsgedraaid. (club NRG)

Posted by SnuggLe on Mar-20-2005 20:23:

quote:
Originally posted by robin
Vooooor de mensen die het nog niet weten....

mja

Lekker belangrijk
Nee jou posts hier dragen bij aan het niveau van het forum!
Het enige wat jij kan doen is nutteloos reageren, so stfu!

Je moet dit gewoon zien als een hoop geouwehoer. Vindt je er niets aan, reageer dan niet ofzo. Tis gewoon een TE fout nummer, en daarom wel grappig.

Posted by MaGiK54 on Mar-20-2005 20:26:

Whoaoaoaoaoao, gisteren in de kroeg hadden een maat en ik op elke nummer wat die avond gedraaid werd een "Komtie dan he"-versie

Ken hard om die plaat lachen.....en de clip is ook meestelijk (deels in de Asta opgenomen voor de oplettende kijkertjes)....

Posted by MaGiK54 on Mar-20-2005 20:29:

quote:
Originally posted by SnuggLe

Tis gewoon een TE fout nummer, en daarom wel grappig.

Hoe fouter de Darknegert is hoe leuker het wordt, iemand die radio-uitzending gehoord dattie zat te vertellen dattie wakker werd na een avondje draaien en dattie een gigantische pijn in zijn lul had. Jay Pay heeft het op mp3, alsie terug is moetie hem ff posten, meesterlijk gewoonweg

Posted by Tim81 on Mar-20-2005 20:30:

Ik sta echt nooit in die lokale kroegen eigenlijk en ook kijk ik zelden The Box of TMF, dus mij was dat nummer serieus nog nooit opgevallen... wellicht had ik dat liever zo gehouden

Wanneer ik nu in Windows Media Player bij automatische afspeellijsten klik op 'nieuwe nummers' verschijnt Darkraver tussen de nieuwste tracks van Deep Dish, setje van James Holden en de nieuwe Global Underground

Posted by Djeebie on Mar-20-2005 21:04:

Kijk hier: http://www.kloaka.nl/watch.php?file=komtiedanhe de clip...

Posted by Dj_Day-V on Mar-20-2005 21:16:

Beste nummer die ik in de laatste jaren heb gehoord

nee man, sucks

Posted by Blik on Mar-20-2005 21:18:

quote:
Originally posted by Original
Hij werd afgelopen vakantie op Kreta ook al grijsgedraaid. (club NRG)

Nummer werd van de zomer ook gedraait 's middags op Starbeach toen hij ff 15 minuten ging draaien omdat er een feest was 's avonds. Iedereen zat hem raar aan te kijken daar, en nu is het een hit

Posted by robin on Mar-20-2005 21:23:

quote:
Lekker belangrijk

Je moet dit gewoon zien als een hoop geouwehoer. Vindt je er niets aan, reageer dan niet ofzo. Tis gewoon een TE fout nummer, en daarom wel grappig.

hehe

De quote en de waren even om aan te geven hoe triest en simpel ik het 'nummer' vind, blijkbaar heb jij gelijk weer het idee dat ik jou topic loop aan te vallen ofzo?

Met het topic heb ik geen probleem hoor misschien komt er nog wat leuks van (mp3's discussies etc)

Laters he

(Hij kwam trouwens nog voorbij in de cotcha bar in le corbier )

Posted by HiGH_NrG on Mar-20-2005 21:24:

WAT EENNNNNNNN TUNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

Posted by Roger on Mar-20-2005 21:27:

Welke IDIOOT maakt hier nou weer een topic over

Posted by sndh on Mar-20-2005 21:37:

een drs. nb.

Posted by Siesta on Mar-20-2005 21:55:

ja dit nummer doet het al een tijdje erg goed in het land, leuke is dat je bacopella overal mee kunt doormixen en geintjes mee uit kunt halen

Posted by Remy D on Mar-20-2005 22:03:

hoorde hem toevallig vandaag voor het eerst op The Box maar heb hem na een minuut uitgezet. kansloos nummer

Posted by Muppy on Mar-20-2005 22:03:

de bacopella? haha okeee...wat wel erg schijtvervelend is, is dat dan dus ook echt bij elk nummer gebeurt!

Posted by emre on Mar-20-2005 22:31:

quote:
Lekker belangrijk

Niet zo serieus drs. Snuggelttttt

Track is �bershiiiiiiite btw ..... alleen is die neger idd wel een beetje grappig hetgeen het minder erg maakt dan bijv. DJ Kicken en andere Fruityloops sample moddafocka's

Posted by Cosmic on Mar-20-2005 22:39:

Ik zie weinig verschil met Def Rhymz....dat zegt al genoeg denk ik

Pages (4): [1] 2 3 4 »