TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Gerucht over QlubTempo 10 Tracid Trax Edition
Gerucht over QlubTempo 10 Tracid Trax Edition
Hmmmzzzzz......
Ik heb gister het gerucht te horen gekregen dat QlubTempo dit keer om 6 uur 's avonds begint en al om 2 uur 's nachts is afgelopen.
ivm. de gewonden cq. dode die er steeds vallen in de Fun.
Anders zou de Fun zijn deuren moeten sluiten.
Ook heb ik gehoord dat een kaartje nu ook maar 25 guldentjes kost. Dus dat is wel weer lekker dan! 
ja klopt hoorde ik ook gister van een QT bezoeker..
Nou uhhh.. have FUN 
Ja, idd. Waarschijnlijk gaat ook de QT op 29 dec niet door.
Dus dan gaan er waarschijnlijk toch wat meer mensen naar Innercity.
Ik zat gisteren het nieuws te bekijken, schetsen ze echt een beeld van de house-scene dat iedereen er aan de drugs onderdoor gaat. En dat het een supergrootprobleem is dat de jeugd van tegenwoordig steeds meer naar de drugs grijpt. Das echt zware onzin allemaal.
Gelijk m'n moeder weer: Jij gebruikt toch niet he... Helemaal ongerust. Wordt een beetje gek van die negatieve publiciteit.
ik zat aan tafel te eten en ze hadden het erover en toen ook over de ouders..
ik kreeg toch wel een gevoel van schaamte overm e heen... 
ach ja, volgesmij hebben ze t wel door, ik kom altijd zwaar vertieft van zo'n feest..
Laatste keer vroegen ze zelfs aan me of er nou veel drugs op zo'n feest wordt gebruikt en hoe duur zo'n pil nou kost.. Ik d8 echt "ojeeee"
sorry voor de thread verneuking, k zit me ook maar te vervelen op sgool 
| quote: |
| Originally posted by Dj Alpha sorry voor de thread verneuking, k zit me ook maar te vervelen op sgool |

De fun/hemkade is dicht las ik vandaag in DE Metro... op bla die bla die van de burgemeester omdat een of andere administratief politie medewerkster sletje d8 kom laat ik eens doodgaan door pilletjes..
de waakzaamheid ging d8 ik ook dicht.. maar dat weet ik nie zeker.. was vroeg he.. dan werken me hersens op halve capaciteit das dus iqtje 30
| Originally posted by Henkie_henk De fun/hemkade is dicht las ik vandaag in DE Metro... op bla die bla die van de burgemeester omdat een of andere administratief politie medewerkster sletje d8 kom laat ik eens doodgaan door pilletjes.. de waakzaamheid ging d8 ik ook dicht.. maar dat weet ik nie zeker.. was vroeg he.. dan werken me hersens op halve capaciteit das dus iqtje 30 |
www.hemkade.nl ---===>>> Under Construction <<<===---
Toeval???
Op www.q-dance.nl/events/qlubtempo/index.html
Kan ik helemaal niets vinden over dat de tijden en het entree geld zijn veranderd.
Is het soms weer maar een gerucht??????
| Originally posted by mido www.hemkade.nl ---===>>> Under Construction <<<===--- Toeval??? |

| Originally posted by mido Op www.q-dance.nl/events/qlubtempo/index.html Kan ik helemaal niets vinden over dat de tijden en het entree geld zijn veranderd. Is het soms weer maar een gerucht?????? |
van 6 tot 2 is natuurlij geen tijd 
maarja ze moeten iets he 
| Originally posted by Flippe van 6 tot 2 is natuurlij geen tijd ![]() maarja ze moeten iets he |
| Originally posted by mido Volgens mij ga ik me zwaar vervelen na het feest want de stad is dan ook al bijna dicht enzo. bah bah |
| Originally posted by Optimus Trance ach, kan je wat eerder je bed in, hahaha. |
dezelfde reden als dat ze m willen sluiten
| Originally posted by Optimus Trance dezelfde reden als dat ze m willen sluiten |