TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Extrema Outdoor (10th Anniversary) - 16 juli 2005 - Aquabest
Pages (14): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »
Extrema Outdoor (10th Anniversary) - 16 juli 2005 - Aquabest
Ik zag het woord 'Aquabest' vallen in een andere thread, dus daarom maar even een Extrema outdoor thread aangemaakt. Maybe kan Onno meer info geven?
Ik las in ieder geval dat Digweed,Hawtin,Mistress Barbara en 2Many dj's zeker komen! Extrema viert deze zomer haar 10-jarig festivalfeest Extrema Outdoor. tickets: �47,50 (presale starts 2nd of april).
Extrema zou 'kleinschalig' zijn, alleen vond ik het vorig jaar echt tering druk. Maybe wil ik dit jaar het nog eens proberen, maar we zullen zien.
SnuggLe
wat een hoge ticketprijzen weer...
Aardige verhoging idd!
ik vind die prijs ook zeker aan de prijs zeg
Dat zie ik niet graag
Hopelijk komen er nog wat voor mij fijne veranderingen in de lineup want anders zie ik mezelf hier niet heengaan
Het blijft wel 1 van de vetste parties deze zomer!
| quote: |
| Originally posted by eXos Het blijft wel 1 van de vetste parties deze zomer! |
Na de afgelopen 3 jaar hele zomers in spanje rondgehobbeld te hebben ga ik deze dit jaar zeker meepikken.....
En ik ben benieuwd of Onno al wat kan prijsgeven over de line up 

Ah, zomerkriebels als ik dat zie 
Foto's op de flyer zijn van vorig jaar zo te zien.
Tot het noodweer om 6 uur, was het echt super mooi weer!
| Originally posted by Disney Foto's op de flyer zijn van vorig jaar zo te zien. Tot het noodweer om 6 uur, was het echt super mooi weer! |
| Originally posted by emre Noodweer en Howells die niet op kwam dagen |
| Originally posted by Disney Tot het noodweer om 6 uur, was het echt super mooi weer! |
| Originally posted by eXos Noodweer heb ik met alle jaren nog gehad. |
Gaat Benny weer foto's nemen?
Wel gaaf dat ze Digweed hebben maar dat wordt wel weer druk dan daar denk ik..
Nou de grootste naam van de prog area al uitgelekt is
kan er nog wel wat meer bij....
Digweed sluit dus af
Satoshi Tommiie ervoor
Infusion live*
Kosmas Epsilon
James Zabiela
Ozgur Can
Tsja.. het immers het 10 jarig bestaan 
| Originally posted by GrooveCollect. Nou de grootste naam van de prog area al uitgelekt is kan er nog wel wat meer bij.... Digweed sluit dus af Satoshi Tommiie ervoor Infusion live* Kosmas Epsilon James Zabiela Ozgur Can Tsja.. het immers het 10 jarig bestaan |

Dat ziet er zeker niet verkeerd uit, maar had eigenlijk niet anders verwacht na de sterke line-up van vorig jaar. 
Ziet er zeker niet verkeerd uit! Ik ben ook nog nooit op Extrema geweest, dus wie weet is die een goede eerste keer 
| Originally posted by GrooveCollect. Nou de grootste naam van de prog area al uitgelekt is kan er nog wel wat meer bij.... Digweed sluit dus af Satoshi Tommiie ervoor Infusion live* Kosmas Epsilon James Zabiela Ozgur Can Tsja.. het immers het 10 jarig bestaan |

| Originally posted by GrooveCollect. Nou de grootste naam van de prog area al uitgelekt is kan er nog wel wat meer bij.... Digweed sluit dus af Satoshi Tommiie ervoor Infusion live* Kosmas Epsilon James Zabiela Ozgur Can |
voor mij is het met die namen iig al een stuk zekerder dat ik probeer hierbij te zijn 
Diggers is al genoeg reden om te gaan voor mij .....
Waanzinnig festival!! ga hier 100% bij zijn... en over die prijs... boeien, het is het waard!
En de line-up word inderdaad

Digweed