TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Bra me TA sverige..
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Ravesquad on Nov-15-2001 21:28:

Bra me TA sverige..

Jag tycker det e bra att 99% av alla tr�dar som g�rs typ svaras av minst 5 o flera blir j�ttel�nga till skillnad fr�n dom andra forumen d�r folk bara skriver om grejer som intresserar dom o vill at folk ska svara.. vi har nog den b�sta post per thread p� hela TA

Posted by SteveTranz4ever on Nov-15-2001 21:36:

Det var l�nge sen jag var p� TA forumen , men n�r jag var h�r mycket f�rut s� var det mycket att infinity och dom som snurra runt h�r mest b�rja snacka om mat i varenda thred. Det var ju bra iof. om man villa ha mat tips

Jag f�r komma hit lite oftare nu s� jag kan bilda mig en uppfattning.

c-ya

Posted by Ravesquad on Nov-15-2001 21:42:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Det var l�nge sen jag var p� TA forumen , men n�r jag var h�r mycket f�rut s� var det mycket att infinity och dom som snurra runt h�r mest b�rja snacka om mat i varenda thred. Det var ju bra iof. om man villa ha mat tips :P

Jag f�r komma hit lite oftare nu s� jag kan bilda mig en uppfattning.

c-ya

mmm...mat e gott.. godast e nog oxfile tror jag

Posted by x-dream on Nov-15-2001 21:43:

Jag trivs skitbra h�r p� TA.....Och den svenska delen �r ju mycket bra.....

S� h�r ska du stanna SteveTranz4ever....Tycker jag.....

Posted by SteveTranz4ever on Nov-15-2001 21:49:

quote:
Originally posted by Ravesquad

mmm...mat e gott.. godast e nog oxfile tror jag

Ja de e de ju

Men vi har ju v�ran swedish meat balls och mackaroner som e s� underskattat. �t det just faktiskt. Ungkarls mat

c-ya

Posted by Ravesquad on Nov-15-2001 22:01:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

Ja de e de ju

Men vi har ju v�ran swedish meat balls och mackaroner som e s� underskattat. �t det just faktiskt. Ungkarls mat

c-ya

Min ungkarlsmat best�r mest av pasta..

favoriter just nu e:

1. pasta med makrill i tomats�s (yes!)
2. pasta med keso och bacon (lite lyxigare)
3. pasta med ketchup o peppar - aldrig fel

Posted by x-dream on Nov-15-2001 22:22:

Det kan ju bli lite makaroner ibland....Men f�r det mesta s� blir det ju att man k�kar ute varje dag.....

D� slipper man ju att diska......

Posted by mindshooter on Nov-16-2001 06:30:

Fan v�lkommen igen Steve
Nu m�ste ud h�nga kvar h�r ett tag..... Det ska jag g�ra NU N�R MIN DATOR �NTLIGEN FUNGERAR!!! S� nu vet alla det ocks�....nu kommer jag vara h�r 24\7......

Sj�lv lagar jag bara mat 1-2 ggr i veckan.....�ter p� Mcdonallds eller p� Jajas kebab......Det �r livet....

Posted by x-dream on Nov-16-2001 08:52:

Ja du Mindshooter trevligt att du har f�tt ordning p� din dator...

Har n�stan saknat v�ran mod h�r.....

H�ller med dig med maten d�r....Blir ganska ofta s�.....

Posted by reveal on Nov-16-2001 12:01:

quote:
Originally posted by x-dream
Men f�r det mesta s� blir det ju att man k�kar ute varje dag.....

problemet �r ju att pengarna tar slut lite v�l snabbt d�

Posted by x-dream on Nov-16-2001 12:41:

quote:
Originally posted by reveal

problemet �r ju att pengarna tar slut lite v�l snabbt d�

Det �r ju sant.....Men det �r sm�llar man f�r ta ibland.....K�kar dagens varje dag p� jobbet....

Posted by Gaby on Nov-16-2001 13:33:

Love

Svenska TA �r super! Alla �r s� sn�lla och hj�lpsamma...

Posted by SteveTranz4ever on Nov-16-2001 16:54:

quote:
Originally posted by mindshooter
Fan v�lkommen igen Steve
Nu m�ste ud h�nga kvar h�r ett tag..... Det ska jag g�ra NU N�R MIN DATOR �NTLIGEN FUNGERAR!!! S� nu vet alla det ocks�....nu kommer jag vara h�r 24\7......

Sj�lv lagar jag bara mat 1-2 ggr i veckan.....�ter p� Mcdonallds eller p� Jajas kebab......Det �r livet....

Tackar tackar mindshooter
Jo nu ska jag nog h�nga med ett tag till, lite roligare n�r det finns en svensk avdelning, det sp�ra ur ett tag p� dom andra, lite mycke snor ungar som tycker porr �r kul att sl�nga upp h�r.Tycker inte det passar s� bra. Det blir en hel del som uprepas ocks�.
F�r mig blir det lunch restaurat varje dag men p� kv�llarna blir det inte mycket mer �n tidigare n�mnda och McDonken.

quote:
Originally posted by Gaby
Svenska TA �r super! Alla �r s� sn�lla och hj�lpsamma...
Jepp

c-ya...

Posted by mindshooter on Nov-16-2001 17:27:

N�r ska man f� �ran att tillaga och bjuda alla Svenska TA:s p� cheeseburgare d�?

Posted by Gaby on Nov-16-2001 17:36:

quote:
N�r ska man f� �ran att tillaga och bjuda alla Svenska TA:s p� cheeseburgare d�?

mmmm...cheeseburgare...mmmmm...

Posted by x-dream on Nov-16-2001 17:57:

quote:

Cheeseburgare.....Jag tar en QP.......

Posted by SteveTranz4ever on Nov-16-2001 18:09:

quote:

Any day mindshooter, e fan hungrig nu som s***n

c-ya...

Posted by robstar on Nov-16-2001 19:08:

quote:

Ja tar g�rna en Barthezz burger om de g�r bra.

Posted by mindshooter on Nov-16-2001 20:20:

quote:

Cheeseburgare.....Jag tar en QP.......

Dom tar s� l�ngt tid att g�ra och det �r sv�rt att smuggla ut. S� ni f�r nog n�ja er med en cheeseburgare var
Goda �r dom

Posted by x-dream on Nov-16-2001 20:59:

quote:

Dom tar s� l�ngt tid att g�ra och det �r sv�rt att smuggla ut. S� ni f�r nog n�ja er med en cheeseburgare var
Goda �r dom

Okej det duger det med.....Vet du en kompis till mig ta cheeseburgare naturell....Bara ost p�....Fan vad �kligt...

M�ste ju var lite annat p� ox�....

Posted by mindshooter on Nov-17-2001 09:53:

quote:

Okej det duger det med.....Vet du en kompis till mig ta cheeseburgare naturell....Bara ost p�....Fan vad �kligt...

M�ste ju var lite annat p� ox�....

Jo jag vet folk g�r det stup i kvarten......folk �r lite skumma...best�ller helt sjuka grejer....

Posted by x-dream on Nov-17-2001 10:40:

quote:

Jo jag vet folk g�r det stup i kvarten......folk �r lite skumma...best�ller helt sjuka grejer....

Det m�ste vara det jobbigaste med att st� bakom disken eller.....H�ra alla dessa konstiga best�llningar....

Posted by SteveTranz4ever on Nov-17-2001 10:44:

Men �rligt talat s� jobbar det ju ocks� en hel del skumma bakom disken, syftar inte p� dig nu minshooter
N�r jag en g�ng ville best�lla en Big mac & Co, utan l�k, stor Pommes, Cola utan is s� blev det helt �verhettat i skallen p� killen som tog bet�llningen, det slutade att jag tog en det jag fick, vilket var fel, � gick.
Nu b�rjar det krypa i magen igen..

c-ya...

Posted by mindshooter on Nov-17-2001 17:08:

Jo men jag jobbar inte bakom disken....jag jobbar i k�ket
S� det �r jag som f�r G�RA alla dessa konstiga besst�llningar.....hur l�tt tror ni det �r att g�ra en big mac utan br�d

Posted by Gaby on Nov-18-2001 12:26:

Jag jobbade p� McDonald's i 2,5 �r...fan va mycket psykopater man har tr�ffat p�!!!

En g�ng fick jag en hel bricka med flera hamburgare, en stor cola och pommes... Varf�r? Ju f�r hans bigmac l�g i en f�rpackning d�r det stod AIK! Men konstigt n�r AIK sponsrar SOLNA MCDonald's...om han DIF-killen hatade AIK s� mycket ska han v�l inte dra till solna och k�ka d�r eller?

Hatade n�r det var match!!

Pages (2): [1] 2 »