TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Bra me TA sverige..
Pages (2): [1] 2 »
Bra me TA sverige..
Jag tycker det e bra att 99% av alla tr�dar som g�rs typ svaras av minst 5 o flera blir j�ttel�nga
till skillnad fr�n dom andra forumen d�r folk bara skriver om grejer som intresserar dom o vill at folk ska svara.. vi har nog den b�sta post per thread p� hela TA
Det var l�nge sen jag var p� TA forumen , men n�r jag var h�r mycket f�rut s� var det mycket att infinity och dom som snurra runt h�r mest b�rja snacka om mat i varenda thred. Det var ju bra iof. om man villa ha mat tips 
Jag f�r komma hit lite oftare nu s� jag kan bilda mig en uppfattning.
c-ya
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Det var l�nge sen jag var p� TA forumen , men n�r jag var h�r mycket f�rut s� var det mycket att infinity och dom som snurra runt h�r mest b�rja snacka om mat i varenda thred. Det var ju bra iof. om man villa ha mat tips :P Jag f�r komma hit lite oftare nu s� jag kan bilda mig en uppfattning. c-ya |
Jag trivs skitbra h�r p� TA.....Och den svenska delen �r ju mycket bra.....
S� h�r ska du stanna SteveTranz4ever....Tycker jag.....
| Originally posted by Ravesquad mmm...mat e gott.. godast e nog oxfile tror jag |
| Originally posted by SteveTranz4ever Ja de e de ju Men vi har ju v�ran swedish meat balls och mackaroner som e s� underskattat. �t det just faktiskt. Ungkarls mat c-ya |
Det kan ju bli lite makaroner ibland....Men f�r det mesta s� blir det ju att man k�kar ute varje dag.....
D� slipper man ju att diska......
Fan v�lkommen igen Steve 
Nu m�ste ud h�nga kvar h�r ett tag..... Det ska jag g�ra NU N�R MIN DATOR �NTLIGEN FUNGERAR!!! S� nu vet alla det ocks�....nu kommer jag vara h�r 24\7......
Sj�lv lagar jag bara mat 1-2 ggr i veckan.....�ter p� Mcdonallds eller p� Jajas kebab......Det �r livet....
Ja du Mindshooter trevligt att du har f�tt ordning p� din dator...
Har n�stan saknat v�ran mod h�r.....
H�ller med dig med maten d�r....Blir ganska ofta s�.....
| Originally posted by x-dream Men f�r det mesta s� blir det ju att man k�kar ute varje dag..... |
| Originally posted by reveal problemet �r ju att pengarna tar slut lite v�l snabbt d� |
Svenska TA �r super! Alla �r s� sn�lla och hj�lpsamma...
| Originally posted by mindshooter Fan v�lkommen igen Steve ![]() Nu m�ste ud h�nga kvar h�r ett tag..... Det ska jag g�ra NU N�R MIN DATOR �NTLIGEN FUNGERAR!!! S� nu vet alla det ocks�....nu kommer jag vara h�r 24\7...... Sj�lv lagar jag bara mat 1-2 ggr i veckan.....�ter p� Mcdonallds eller p� Jajas kebab......Det �r livet.... |

| Originally posted by Gaby Svenska TA �r super! Alla �r s� sn�lla och hj�lpsamma... |

N�r ska man f� �ran att tillaga och bjuda alla Svenska TA:s p� cheeseburgare d�?
| Originally posted by mindshooter N�r ska man f� �ran att tillaga och bjuda alla Svenska TA:s p� cheeseburgare d�? |
| Originally posted by mindshooter N�r ska man f� �ran att tillaga och bjuda alla Svenska TA:s p� cheeseburgare d�? |
| Originally posted by x-dream Cheeseburgare.....Jag tar en QP....... |

| Originally posted by mindshooter Dom tar s� l�ngt tid att g�ra och det �r sv�rt att smuggla ut. S� ni f�r nog n�ja er med en cheeseburgare var ![]() Goda �r dom |
| Originally posted by x-dream Okej det duger det med.....Vet du en kompis till mig ta cheeseburgare naturell....Bara ost p�....Fan vad �kligt... M�ste ju var lite annat p� ox�.... |
| Originally posted by mindshooter Jo jag vet folk g�r det stup i kvarten......folk �r lite skumma...best�ller helt sjuka grejer.... |
Men �rligt talat s� jobbar det ju ocks� en hel del skumma bakom disken, syftar inte p� dig nu minshooter 
N�r jag en g�ng ville best�lla en Big mac & Co, utan l�k, stor Pommes, Cola utan is s� blev det helt �verhettat i skallen p� killen som tog bet�llningen, det slutade att jag tog en det jag fick, vilket var fel, � gick.
Nu b�rjar det krypa i magen igen..
c-ya...
Jo men jag jobbar inte bakom disken....jag jobbar i k�ket 
S� det �r jag som f�r G�RA alla dessa konstiga besst�llningar.....hur l�tt tror ni det �r att g�ra en big mac utan br�d

Jag jobbade p� McDonald's i 2,5 �r...fan va mycket psykopater man har tr�ffat p�!!!
En g�ng fick jag en hel bricka med flera hamburgare, en stor cola och pommes... Varf�r? Ju f�r hans bigmac l�g i en f�rpackning d�r det stod AIK! Men konstigt n�r AIK sponsrar SOLNA MCDonald's...om han DIF-killen hatade AIK s� mycket ska han v�l inte dra till solna och k�ka d�r eller?
Hatade n�r det var match!!